A toast to fitness

Fitness On Toast Faya Blog Alcohol Sports Drink Fitness Training Units Drunk Celebrate Straight Vodka Calories

Ik heb het schrijven van Fitness Op Toast voor een jaar nu – het is enorm leuk, het antwoord verbaasde me enorm, en heeft me op een aantal fantastische avonturen! Een grote dank u aan iedereen die heeft bijgedragen aan de blog, voor het lezen, voor het browsen doelloos, voor je mooie e-mails en opbeurende reacties… ik zou graag een toost op fitness; laten we in 2014 de gezondste jaar nog! Nu ik wil niet klinken als een roof sport, en een beetje van een drankje is rond deze tijd van het jaar, maar om u te helpen langs, ik ben het herpubliceren van deze "Alcohol vs Fitness" artikel schreef ik aan het begin van 2013, als het helemaal relevant voor deze avond :D! GELUKKIG NIEUW JAAR xx

ALCOHOL UNCOVERED http://fitnessontoast.com/2013/01/03/alcohol-vs-fitness/

ALCOHOL ONTDEKT
http://fitnessontoast.com/2013/01/03/alcohol-vs-fitness/

1) ALS U MOET: een of twee glazen rode een dag (weergegeven voor het verlagen van het risico op beroerte, hart-en vaatziekten en kanker, door het verheffen van een goede cholesterol en is rijk aan polyfenol antioxidanten voor de gezondheid van de cellen). U kunt ook een rechte geest (wodka, jenever of whisky) is prima, maar voorkomen mixers die barsten met eenvoudige suikers, en worden snel gemetaboliseerd in vet!

2) bedenk DIT: Elk 1 gram vet 9 calorieën, 1 gram eiwit 4 calorieën, en 1 gram alcohol 7 calorieën. Alcohol is bijna even calorifit als vet, maar alleen ‘lege’ calorieën zonder voedingswaarde, en versnelt vetopslag. Een dubbele gin & tonic is 175 calorieën (c.10% van een meisje RDA calorie-inname, veel geld voor iets dat niet je te vullen!)

3) DE SCORES:
– Enkele G&T: 75 calorieën
– Glas champagne: 91 calorieën
– Kan van Stella Artois: 247 calorieën
– Shot straight wodka: 55 calorieën
– Glas Baileys: 133 calorieën

4) ALCOHOL HET EFFECT OP MIJN OPLEIDING?: Het kan je stopt met het bereiken van uw doelstellingen door de demping, prestaties, herstel en focus. Hoewel het snel geabsorbeerd, het metaboliseert langzaam en kan nog steeds van invloed op het systeem tot 48 uur na consumptie. Het vermindert de kracht, ontwatert (schadelijk voor de nieren), uitputting van het lichaam (schaadt de lever functie, zoals het metaboliseert alcohol ten koste van glycogeen), verstoort de slaap (van groot belang voor het herstel van de spieren), vertraagt de reactie tijd, verstoort het evenwicht en de coördinatie, belemmert cardio-oefening (verhoogt de bloeddruk, zodat het hart moeilijker om bloed rond te pompen door het lichaam), enz…

5) een SAMENVATTING van HET AL: EEN typisch avondje uit waarschijnlijk gaat >3 drankjes en sommige cheesy chips aan het einde. Dat kan gemakkelijk bedrag te 1250-1500 calorieën op zich, dat is >60% van je dagelijkse calorie-uitkering op de top van wat je al hebt gehad die dag!. Geen wonder volgende dag voel je je opgeblazen en moe, dus misschien probeer te voorkomen dat de kater fry-up, als je niet op de calorieën!!!

Fitness On Toast Faya Blog Alcohol Sports Drink Fitness Training Units Drunk Celebrate Straight Vodka Calories-3Fitness On Toast Faya Blog Alcohol Sports Drink Fitness Training Units Drunk Celebrate Straight Vodka Calories-2

ALS U GRAAG DEZE POST, DAN ZOU U OOK GRAAG…

Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-SQUARE

TRAINING SCHOUDERS

Lentil Soup square

LINZENSOEP

SweatyBettySS14PressPreviewOutfit-Faya-Fitness-On-Toast-Blog-SQUARE

BEZWEET BETTY SS14

Running in the Snow square-1

HARDLOPEN IN DE SNEEUW