december 31, 2016 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Alle handen om de strijd zenders

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Nutrition Health Training Gym Battle Ropes Virgin Active Technogym

De strijd touwen ziet er misschien eenvoudig, maar wanneer correct uitgevoerd uw hele lichaam zal schreeuwen in heerlijk-training-pijn! Ik vind dat ze een uitdaging voor me op een manier die volledig in tegenstelling tot andere apparatuur, en kunnen een opbrengst van transformatieve de resultaten van een ‘toning’ perspectief. Ze zijn ‘stoere fun’, kan helpen bij het ontwikkelen van kracht, explosiviteit, de spieren en het uithoudingsvermogen van het hart, het bouwen van functionele kracht en toast vet! Door het ontwerp, ze zijn iets te omslachtig en zwaar om te nemen, om met u overal in de Prada – dus dit keer heb ik gekozen voor de Omnia-installatie op mijn lokale Maagd (nee, dit zijn geen betaalde links, gewoon lekker oefenen!). Ontdek waarom en hoe, hier…

VLAK ZEILEN: Het menselijk lichaam is niet gemaakt om te bewegen op een enkele lineaire vliegtuig alleen. Vechten touwen, zodat u om te bewegen op veel verschillende vlakken, en daardoor een host van stabilisatie van de spieren, het stimuleren van de stabiliteit, evenwicht en ultieme ‘functionele kracht’ – dat is iets van een heilige graal voor mij. De touwen zijn effectief bij het werk de armen onafhankelijk van elkaar, in tegenstelling tot een bar die werkt in een lineaire, gesynchroniseerde beweging, waarbij de dominante arm waarschijnlijk draagt de meeste van de belasting. Touwen zijn opperste op het elimineren van kracht onevenwichtigheden. U krijgt ook een ‘ killer ‘crush grip’ van grijpen het touw als u net uw ledematen over!

Weinig IMPACT, HOGE INTENSITEIT: Als u op zoek bent naar low-impact cardio en gespierd training [maar geen zin aqua-aerobics] dan deze touwen kan je NBF! Wanneer goed uitgevoerd dat ze een lage impact op uw gewrichten en kan je goed in de aërobe als de gevreesde anaërobe zone. Ook helpen ze de trein een brede overspanning van het neuromusculaire systeem, zoals de power begint bij de kern en vervolgens medegedeeld door middel van je benen en armen. Ze zijn super veelzijdig, kunt u ze gebruiken als een full body worker, of een training finisher of kies gewoon uw favoriete oefeningen als aanvulling op uw training.

HOE?

Ten eerste, het vinden van een touw dat geschikt is voor u, dit zal afhangen van touw lengte, dikte en uiteindelijk gewicht. Ik denk dat dat de beste manier om deze te schatten is als volgt: als uw vorm/techniek: het voelt alsof haar los, schakelt u naar een eenvoudiger touw. Ik zou nooit kiezen voor een zwaarder op de kosten van de vorm, omdat op die manier letsel ligt! De weerstand wordt bepaald door hoeveel speling er is in het touw. Als je verder weg van de bijlage, punt vindt u dat het vermindert de intensiteit van de. Als je een stap in de richting van de atachment punt zal het verhogen van de intensiteit.

Op de dagen dat u niet een enorm bedrag als de tijd, maar wil een geweldige workout in (en niet achter de fitnessruimte gevoel dat je zou kunnen hebben meer gedaan) ik denk dat de strijd touwen leveren in schoppen. Een snelle 15 minuten durende workout (afgewisseld met een enkele druk op de ups en burpees) kunnen achterlaten als u volkomen doorweekt! Aanpassen van het touw en het bedrag van de slappe dus je wordt uitgedaagd en de invoering van een aantal HIIT TRAINING – het is efficiënt, uitdagende en krijgt je stofwisseling het afvuren tijdens zo goed, als een naverbrander! (meer hier) Alternatieve tussen 1 minuut dichter bij het ankerpunt (dit zal uw recovery time) en een minuut verder weg waar je zult werken bij de maximale hartslag voor een minuut! Hier zijn mijn twee favorieten:

Kampen-Touw Golven (zoals hieronder afgebeeld)
een. Pak de uiteinden van het touw at arm ‘ s length in de voorkant van je heupen met je handen op schouderbreedte uit elkaar.
b. Betrek uw core en begin met afwisselend explosieve slaande elke arm.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Nutrition Health Training Gym Battle Ropes Virgin Active Technogym

Kampen-Touw Gelijktijdige Slams (zoals hieronder afgebeeld)
een. Stand up tall en grip beide touwen aan het einde,
b. Trek aan de touwen hoog in de lucht en als je slaat ze neer in een half-squat positie.
c. Na je slaat, sta op en keer terug naar de beginpositie.
d. Herhaal.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Nutrition Health Training Gym Battle Ropes Virgin Active Technogym-2

______________________________
JE ZOU OOK GRAAG:

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London SQUARE

WAAROM DRUK OP UP?

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Recipe Workout Nutrition Health Lifestyle Low Fat Sugar Pancakes Breakfast Jam Home made Berries blueberry raspberry summer idea SQUARE

GEZONDE JAM PANNENKOEKEN!

Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School- SQUARE

BETER SLAPEN !!!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-SQUARE

WAAROM MEDITEREN?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *