maart 5, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Central park ‘been training’ in new york.

Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-10

Het is oktober in New York en deze dag was een gloeiend hete – 27 graden! Want er zijn een paar fantastische jogging routes rond de prachtige Central Park, ik dacht dat ik zou gaan voor een beetje verkennen; mijn ‘fitness nieuwsgierigheid’ kreeg de betere van mij, en die veranderde in een 40 minuten joggen, waarna ik besloot dat ik wilde afwerken met wat poten!! Dit bericht documenten die been routine, en wees gewaarschuwd, het is vrij slopende, die zich richt op alle belangrijke spieren – hamstrings, quads en billen te toon, het bedrijf en het versterken van de dijen en billen! In tegenstelling tot sommige van mijn vorige been berichten, die net zijn joggen gedurende de laatste 40 minuten deze training inbegrepen geen gewichten, op slechts een bankje in het park en sommige stappen! Dat beetje extra toegevoegd cardio moet je zweten en te voorkomen dat rillend van de kou in de kille ‘herfst’ weer! Echt daag jezelf uit door het houden van de rest van periode tot een minimum Gewichten niet verplicht, de combinatie van been oefeningen is uiterst vermoeiend!

Terwijl we op het onderwerp, als je denkt over het nemen van lopen ik denk dat het de moeite waard te houden een logboek bij. Door het opnemen van uw prestaties zal je in staat zijn om te zien hoe u het verbeteren en om eventueel te helpen bij het vermijden van blessures, meestal gesteund wanneer u probeert om te gaan voor geen enkele reden. Het analyseren van patronen kan u helpen te leren hoe uw lichaam reageert op verschillende intensiteiten. Bent u duwt uw lichaam te hard, te snel, of misschien het tegenovergestelde het geval? Je laat je lichaam herstellen goed? Er zijn tal van apps om u te helpen met het inloggen uw loopt – zo veel dat ik van plan om een post over te schrijven! Als u denkt dat u niet van uw rekening uitgevoerd die serieus proberen om op zijn minst record op de afstand, tijd en tempo. Krijgen in de gewoonte gewoon zou kunnen inspireren en motiveren je om te draaien die extra mijl, wanneer de incrementele inspanning is de grootste :) Mijn favoriete ding over? U krijgt om jezelf / je vrienden, uitdagingen en om te genieten van de frisse lucht tijdens het leren kennen van de stad & platteland – het klinkt perfect! :)

Klik hieronder om de volledige routine, schot in Central Park, New York.

Faya x

Faya Fitness On Toast Central Park workout pictures FOT Blog

A) Box/Stap Jump Squats (zoals hieronder foto ‘ s)
1: in een half-squat positie van de armen in de voorkant van je.
2: Spring omhoog en op het werk.
3: Land in het midden van de bank, met een heel breed houding en een diepe squat.
4. Spring van de bank en herhaal!
– 2-4 sets van 10-20 herhalingen.

Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-7Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-5

B) Één been step-ups (zoals hieronder foto ‘ s)
1: rechtop Staan, met uitzicht parallel aan de bank. Een been op de tafel en de andere op de grond.
2: Kick-off van de grond zo hoog als je kunt en draai je je been in de voorkant van je en raak je elleboog naar je rechter knie.
3: Breng hetzelfde been weer terug naar de beginpositie, terwijl de andere poot stevig op de bank.
4: 10-20 herhalingen op één been, dan swap!
– 2-4 sets van 10-20 herhalingen per been

Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-20Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-19

C) Split-Longeren op een Bankje (zoals hieronder pic)
– Vergroten van de spierkracht in de quadriceps en bilspieren, een geweldige manier om zich te concentreren op de balans.
1: ga met je rug op het bankje.
2: Lift en zet je rechtervoet, zodat de teen is op de top van de voorste rand van de bank.
3: Stap je linkervoet in de voorkant van de bank.
4: laat je rechterknie naar de grond. Dit zal ertoe leiden dat uw linker knie ook om te buigen. Lagere je rechter knie richting de grond tot uw linker knie wordt gebogen tot een hoek van 90 graden.
– 2-4 sets 10-20 herhalingen per been

Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-17– D) TRAP LOOPT (zoals hieronder foto ‘ s)

De training equivalent van ‘kers op de taart’… uiteindelijke uitputting van de benen om echt de afwerking die u uit!
1: een grote, lastige trap (hoewel een kleine vriendelijke werkt net zo goed)
2: Ren zo snel als je kunt, ALLEEN het nemen van een trap in een keer, en voor extra inspanning, tillen door uw knieën naar uw handpalmen
3: Op de top, draai je om voorzichtig jog rustig terug naar beneden, waardoor de zwaartekracht om u te helpen met uw micro-herstel.
4: Aan de onderkant, herhaal dan met volle intensiteit, terug naar de top.
– 3-5 sets, en dan nog, ALTIJD ERVOOR TE STREKKEN NA UW WORKOUT :D.

Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-2Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-3

Hier zijn nog wat foto ‘ s van het Park en het schiet…

Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-15Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-11Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-25Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-9Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-18Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-21Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-24Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-13Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-14Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women RoutineAsics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine-4

Het DRAGEN van:
Schoenen: Asics GEL KAYANO 19 – Deze schoen voelt licht. Het is heel comfortabel het is demping gemaakt met ‘Fluid Ride technologie’ – een 2-gelaagde zool met verbeterd bounce-back. Zeer comfortabel en heel mooi ook :)
Broek: Asics VROUWEN BEEN BALANS KNIE STRAK,
Zip-Top: Asics NAADLOZE JKT,

ALS U GRAAG DEZE POST, DAN ZOU U OOK GRAAG…

Broccoli & Quinoa square-2

BROCCOLI & QUINOA SCHOTEL

Back Workout in the Park square-1

TERUG TRAINING IN PARK

Beetroot Salmon Salad square-1

RODE BIETJES MET ZALM SALADE

How To Travel Healthy-1

HOE OM TE REIZEN GEZOND

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *