Dames gids voor het gewicht kamer pt. 2: schroeven yer moed

Afbeelding met dank aan Zuurstof Magazine

Ik herinner me nog de eerste keer liep ik in een gewicht kamer. De jongen die ik was dating op het moment vroegen mij of ik mee wilde op hem, en omdat hij mannelijk-model prachtig en ik zou graag een sprong van een klif en in een krater vol kokend hete lava, als hij vroeg me om, ging ik akkoord.

Ik stapte in het gewicht kamer, die was aan de Universiteit van Oklahoma, en onmiddellijk alarm ging af in mijn hoofd, en schreeuwde, "JONGEN ZONE JONGEN ZONE! U HOEFT NIET THUIS HIER! HAAL UIT HAAL UIT HAAL UIT!" Overal waar ik keek, zag ik dudes het uitvoeren van ingewikkelde manoeuvres met een zware gewichten…en een enkele, eenzame meisje, die aan het doen was reverse crunches op de captain ‘ s chair. Het was als had ik liep in een mannen kleedkamer of een vergadering van de Schedel en Botten of een geheime maatschappij waar de criteria voor toelating is een peen. En ik vroeg uiteraard niet in aanmerking.

Ik gooide een paar gewichten rond een enkele keer, als geen ander bewust van het feit dat ik één van de twee meisjes in een zee van jongens, en toen werd het me teveel, ik gered en de weg voor het comfort van de cardio-apparaten, waar alle van de andere meisjes waren, en waar ik vermoedde dat ik eigenlijk behoorde.

Dus, zo triest, niet? Maar het is waar – het gewicht kamer kan een erg intimiderende plek voor een dame te wagen, vooral als ze gaat daar voor de eerste keer. Er zijn al deze zware gewichten en machines, die vereisen gespecialiseerde kennis juist te gebruiken, en de gebieden zijn bijna altijd gevuld met enorme kerels die grunt en maken verstopt gezichten en laat het zweet op alles. Het voelt een beetje als het stiekem in de gorilla vertonen in de dierentuin.

Maar zoals zo veel in het leven, het trotseren van de echt scary shit zal uiteindelijk leiden u naar de beste beloningen. In dit geval, het overwinnen van de intimidatie van het gewicht kamer zal leiden tot een sterkere, meer geweldig. En we willen allemaal dat, toch? RECHTS.

Hier zijn een paar tips die ik heb opgepikt te helpen, zelfs de meest trembly-benen beginnende vinden zelf een huis tussen de banken en rekken:

1. Dragen van een koptelefoon.

Soms zal je in een man die denkt van het gewicht kamer zijn eigen personal dating service. Soms zijn die jongens zullen ook totaal ezels. Bijvoorbeeld, de man die vertelde me dat hij niet wist waarom meisjes met gewichten, omdat hij niet vinden spieren aantrekkelijk. Hij zei dit terwijl ik het heffen van gewichten. (Hij moet proberen te neg mij.) Ik heb gehoord anekdotes over jongens die het bieden van ongevraagde hijs-advies aan de dames, en een hoop andere lompe gedrag.

Het belangrijkste ding dat je moet weten over deze jongens is dat ze VERLIEZERS, en je moet ongeveer nul neukt over wat ze zeggen. Het andere ding om te weten is dat de jongens die meestal doe dit zijn meestal de jongens die meer van hun tijd besteden sloegen met hun tandvlees dan met werken op hun geweren. Iedereen die serieus over het gewichtheffen zal worden gericht op hem-of haarzelf. De mensen die proberen om te praten met iedereen in de sportschool? Niet ernstig, en dus niet serieus te worden genomen.

Zelfs zo, die jongens zijn vervelend, en dus de beste manier om af te weren van hen is om te dragen koptelefoon. Alleen de meest clueless dolt zal proberen je te praten, ook al bent u het dragen van een koptelefoon, en je kunt ze gebruiken als een excuus om hem te negeren.

Dat brengt mij tot…

2. Vul uw mp3-speler met jam die je wilt kick some ass.

Mijn sportschool afspeellijst met nummers van Eminem, Bikini Kill, Prodigy, Pink, Lady Gaga, Ferry Corsten, the Rolling Stones, Katy Perry, Perziken en een heleboel meer. Het belangrijkste wat deze songs gemeen hebben, is dat als ik ze hoor, voel ik een onweerstaanbare drang om het volgende te doen:

  • Dansen als een gek op snelheid
  • Lopen door de straten tijdens het ponsen de lucht als Rocky
  • Rip mijn shirt aan flarden zoals de Incredible Hulk.

In principe, iets dat maakt me het gevoel alsof iemand net vastgelopen een krachtige lijn in mijn rug gaat deze playlist.

Onderzoekers hebben eigenlijk consistent gevonden dat het luisteren naar high-energy muziek tijdens de fysieke activiteit eigenlijk geeft de luisteraar meer energie en het vermogen om te verdragen voor een langere periode van tijd. Ik weet het, dit bestand onder "No shit, Sherlock," maar ik wilde u laten weten dat ik niet alleen maken. Wetenschap het met me eens!

3. Doe je onderzoek.

Als je wordt geconfronteerd met iets wat je niet begrijpt, is de kans groot dat u zal worden geïntimideerd door, toch? En het gewicht van de kamer is gevuld met dingen die de meeste niet-gewichtheffers niet begrijpen (in het bijzonder de kabel machines, waar ik van hou, maar verdomd, het kostte me een tijdje om te wennen aan hen). Maar dit is het ding – niemand die liften gewichten werd geboren te weten hoe die dingen doen. We hadden allemaal te leren, en ik ben bereid om te wedden dat de meesten van ons geleerd onszelf. (En gebaseerd op de shitty vorm ik regelmatig te zien in het gewicht kamer, zou ik zeggen dat veel van ons zelf geleerd individuen niet echt veel doen onderzoek. Meer daarover later in de serie.)

Heb je een paar opties. De meeste sportscholen hebben gecertificeerde medewerkers kunnen u helpen bij het gebruik van machines. Soms zou u betalen voor de service, maar als je naar een sportschool als de mijne, die is meer van een "wellness-center" en minder van een traditionele sportschool, je zult het krijgen van advies van mensen die zijn opgeleid kinesiologists, die, als je het kunt veroorloven, is een goede investering.

Maar misschien heb je beschaamd om hulp te vragen en toegeven dat je iets niet weet. Hey, dat soort beschrijft mij (of in ieder geval hoe ik), dus ik ga niet oordelen! Dat is waar de wondere wereld van het internet is handig. Niet alleen zijn er blogs en websites beschikbaar voor verwijzing, maar YouTube staat vol met instructievideo ‘ s. Mijn favoriete websites zijn Stumptuous (die, als je dat nog niet bladwijzer nog, U MOET) en de websites voor de Spieren en de Conditie van Haar en Zuurstof. En als je niet alles wat je doet te worden digitaal, kunt u kopen zowel van die bladen in een supermarkt. Ik vond ze zeker de investering waard (maar wees bereid om te negeren tientallen advertenties voor vet-branders en-supplementen, ick).

Deze middelen zijn niet alleen geweldig voor de echte oefeningen, maar ze zullen vaak geven u de routines die u kunt volgen om specifieke delen van het lichaam, tips over de juiste vorm, de voeding, de info en recepten.

4. Wees niet zo hard voor jezelf.

Laat me je een verhaal vertellen over iets dat gebeurd met een vriend van mij een tijd geleden. Oke, het was echt van mij en dat was gisteren. Hoe dan ook, ik heb geprobeerd om te werken in de richting van het kunnen voltooien van een pull-up, en als een van mijn oefeningen, stond ik op een stap, sprong op en probeerde te trekken mezelf een beetje omhoog met behulp van een pull-up bar. Ik slaagde erin om mezelf ongeveer een achtste van de manier, persen en kreunen de hele tijd, voordat ik viel op de grond in een hijgend klomp.

Ik heb het een keer of vijf, het kijken naar mezelf in de spiegel in het proces en het realiseren van ik zag er ongeveer net zo geweldig als mijn katten doen als ze jagen een laser pointer. Maar ik behandeld omdat ik weet dat het leren van een pull-up is een proces, en dat het proces van het krijgen van een doel is vaak nog belangrijker dan het bereiken van het doel zelf. En zowaar, ik werd vanmorgen wakker met dat heerlijke pijn in mijn rug en schouders, laat het me weten ik heb hard gewerkt en ben steeds sterker.

Mijn punt is, wees niet bang om dom kijken en minder dan perfect. Ik weet dat we de dames staan deze druk te zijn sierlijk en elegant en vrij van zweet en onberispelijk opgemaakt ten alle tijden, maar je moet het in jezelf te zeggen "fuck you" aan die druk, en het omarmen van jezelf als mens, wat betekent het liefhebben van je onhandigheid en uw goofiness en je niet als te veel als u houdt van iets anders over jezelf. Perfectie is een mythe, hoe dan ook, wij rijden ons voor gek als we ons richten op dat de uitsluiting van al het andere. In plaats daarvan, erkennen dat je hard werken en respect voor jezelf. Wat je doet is geweldig, zelfs als het niet voel – of kijk op die manier soms.

5. Weet dat je het recht hebt om in het gewicht kamer.

Heeft u betaalt uw sportschool kosten? U bent een gast van iemand die betaalt sportschool kosten? Dan heb je het recht om daar te zijn. Het is zo simpel als dat. Laat niemand u vertellen anders.

Enkele suggesties van uw eigen? Laat ze in de comments! Laten we praten over wat we kunnen doen om het gewicht kamer minder intimiderend te maken voor iedereen.