De voordelen van meditatie

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-10Deze post richt zich op mijn 5 belangrijkste voordelen van meditatie. Ik hoef niet te oefenen met de mechanische regelmaat ik zou willen, maar als de gelegenheid zich voordoet (zoals op dit eigen kleine rots, die hoog boven de Caesar Augustus in Capri), het is een vreugdevolle genot. Sommige kunnen dit lezen en meteen denkt ‘oh, dat meditatie spirituele nonsens,, het is niet voor mij…’ maar zou je berooft jezelf van een aantal uitzonderlijke medisch bewezen voordelen! Lees verder voor MEER, en ontdek mijn laatste fantastische fitness mode ensemble van de prachtig betaalbare Onzie, rechtstreeks uit de zorg-gratis Californië!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-COMPILATION

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-5

WAAROM MEDITEREN?
Dingen zijn stressvol! Met meditatie, ik gebruikte om te denken dat het doel was om te komen tot een fase waarbij u het gevoel alsof u hebt gedrukt op de ‘uit-knop’ en heb ontdekt dat er een cloud-achtige bestaan waar gedachten verdampen in de ether… Dat kan sommige mensen is de ervaring van meditatie, maar niet voor mij. Ik heb echter meer bewust geworden van mijn gedachten en hoe ze in drift, als ik ontspannen in de meditatieve staat van zijn. Wordt bewust van je gedachten is de basis van succesvolle Cognitieve Therapie en het is onmogelijk om te herstructureren gedachten als u nog niet ontwikkelde voor het eerst de mogelijkheid om ze te identificeren.

In tegenstelling tot krachttraining of hardlopen, kan je niet psyche jezelf te zeggen ‘kom op, een beetje verder, nog een rep, je kan het doen’; met meditatie en moet men naar helemaal de andere kant op, en dan ondertussen alles, dit is afhankelijk van afstand te doen van alles. Om dit te doen optimaal neemt belangrijke oefenen, maar voor het drukke kantoor in Londen werknemer, zelfs 10 minuten pauze kan voelen meer druk en stress dan het zou moeten. Dus geef het de tijd (no pun intended) begin klein en werk jezelf omhoog in de richting van meer significante periodes van meditatie. Het is lang geleden kocht meer rust en mindfulness om mijn dagen, en hopelijk kunnen hetzelfde doen voor jou!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-7

MIJN TOP 5 VOORDELEN:

1) Fysiologische Effecten:
Het proces van diepe ontspanning bevordert een host van goede chemische en neurale processen in het lichaam, met inbegrip van een tragere hartslag, een ondiepe ademhaling, verminderde bloed lactaat, minder spierspanning, meer efficiënte uitwisseling van gassen in de longen, lagere cortisol en adrenaline niveaus… om maar een paar te noemen. Met een regelmatige praktijk, dit kan een bijdrage leveren aan een stouter immuunsysteem, meer energie, en een sterker lichaam.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-4

2) het Verlagen van de bloeddruk:
In groot-Brittannië, waar 5% van de bevolking leeft met Hart-en Vaatziekten (en 10% van de mensen zal helaas verliest de strijd elk jaar), alle beetjes helpen als het gaat om het beheer van de oorzaken. De Harvard Medical School publiceerde talloze artikelen citeren van meditatie als een uitstekende manier om te helpen verminderen van de bloeddruk, en het is de British Heart Foundation zelf, die ons eraan herinneren dat het ‘meer dan een kwart van de volwassenen in het verenigd koninkrijk een hoge bloeddruk heeft en de helft van hen zijn niet in behandeling voor de aandoening’. Meditatie zou zeker niet vergroot de kans op een negatieve uitkomst.

3) Mentale Voordelen:
Door het invoeren van de ontspannen staat op een regelmatige basis, de hersenen gewend raakt aan het produceren van meer van de neurotransmitter ‘serotonine’ en het stimuleren van minder ‘vecht-of-vlucht’ cortisol, de laatste heeft aangetoond dat een aantasting van de cognitieve prestaties, het onderdrukken van de werking van de schildklier, de trigger bloed suiker onevenwichtigheden, vermindering van de botdichtheid, leiden tot een hogere bloeddruk, een lager immuun niveaus en inflammatoire reacties in het lichaam, trage wondgenezing en zelfs te verhogen abdominale vet vasthouden! Met meditatie, ben je eigenlijk aan het bijkomen van de stress!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-3

4) Het Immuunsysteem Een Boost:
In 2003, de Amerikaanse Psychosomatische Samenleving gepubliceerd onderzoek van R. J. Davidson PhD die wetenschappelijk onderzocht het immuunsysteem voordelen van meditatie voor de eerste keer. Dat onderzoek geloofwaardige wijze aangetoond dat degenen die mediteerde voor de periode van 8 weken na hun influenza vaccin bleek een materiaal outperformance van deze controle onderwerpen die niet, zowel van antilichaam-productie-en zenuw-activiteit perspectief. U kunt de krant lezen HIER (maar wees gewaarschuwd, het wordt vrij technische!). Ook Dr. Herbert Benson, associate professor in de geneeskunde aan de Harvard Medical School, merkt in zijn onderzoek dat "Na twee maanden, hun lichamen begonnen te veranderen: de genen die helpen bij het bestrijden van ontstekingen, het doden van zieke cellen en beschermen het lichaam tegen kanker begon allemaal in te schakelen"

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-8

5) De Minder Aantoonbare…
Voor mij, een van de grootste voordelen van meditatie zijn moeilijk te bepalen, maar zijn gerelateerd aan een beter begrip van jezelf, een bepaalde rust en bewustzijn niveau dat is bewezen ongrijpbaar voor, en een over het algemeen betere kwaliteit van leven. Wat weg te nemen van een geestelijke comfort, en inderdaad meditatie vormen een aanzienlijk deel van de schitterend verlichte Boeddhistische religie, waar het nemen van controle van de staat van de geest (‘mindfulness’) wordt beschouwd als de kern.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-6

HOE OM TE MEDITEREN:

Dat is niet voor mij te instrueren op, en het kan een heel persoonlijk gekleurde ervaringen. Dus ik draai je naar mijn favoriete meditatie bron!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-1Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-2

Het DRAGEN van:

Een grote dank aan ACTIEF in STIJL voor de prachtige outfit! Ze hielpen trekken mijn aandacht te Onzie, wiens zorgeloos plezier-op zoek yoga kleding voelde me zo vrij en bevrijdend voor precies het doel van deze post. De kleuren gemengd in een prachtig geheel met de omgeving van de adembenemende Caesar Augustus kronkelende paden langs de afgrond, waar alle foto ‘ s zijn gemaakt. Ahhh.

Broek: MAJESTIC LANGE LEGGING door Onzie
Top (vergelijkbaar): ELASTIEK in de ACHTERKANT van de TANK door Onzie