De voordelen van sushi !

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Recipe Sushi Masterclass Uni Restaurant London Belgravia Japanese Health Food Lean Protein-3

Ingrediënten

Ingrediënten niet beschikbaar

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Recipe Sushi Masterclass Uni Restaurant London Belgravia Japanese Health Food Lean Protein-3

Afgelopen weekend was ik uitgenodigd langs de prachtige UNI Restaurant in de Londense wijk Belgravia voor een Sushi-maken van de master class. U herinnert zich misschien nog dat in de vroege dagen van de Fitness, Op Toast, had ik een [relatief succesvol] steek in het maken van bruine rijst sushi, hier… Deze post loopt door de voordelen voor de gezondheid-en nadelen van de traditionele sushi, evenals het geven van een round-up van de tips & trucs die ik geleerd heb op de UNI masterclass! MEER hier…

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Recipe Sushi Masterclass Uni Restaurant London Belgravia Japanese Health Food Lean Protein COMPILATION

Instructies

HOE:
Bespreken met UNI ‘ s ultra-charismatische chef-kok Christian (foto boven), die lesgeven aan de klas, het duurt enkele jaren uitgegroeid tot een volwaardige sushi chef-kok. Maar dat was niet van plan om mij af te schrikken van het versnellen van het proces in een enkele dag – I love sushi en terwijl mijn presentatie van de maki en nigiri misschien wel een beetje vreemd (!), ze smaakte erg goed en zag er vrij authentiek aan me! Dit is hoe het zelf te doen thuis! Voor avontuurlijke, het toevoegen van specerijen en kruiden voor de smaak!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Recipe Sushi Masterclass Uni Restaurant London Belgravia Japanese Health Food Lean Protein-11Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Recipe Sushi Masterclass Uni Restaurant London Belgravia Japanese Health Food Lean Protein-9

MAKI:
1) Reinigen en vervolgens met natte handen (om te voorkomen dat de rijst niet aan blijven kleven)
2) Pak de witte rijst en vorm het tot een klein balletje in je hand
3) Plaats de kleine rijst bal op het centrum van het zeewier papier (met de glimmende zijde naar beneden), dan verspreid de rijst aan de zijkant en aan het einde van het verlaten van een kleine ruimte aan de bovenkant van je weg.
4) het Toevoegen van de vulling (komkommer / avocado / zalm / tonijn), en vervolgens rol van u weg met behulp van de rollende mat te moedigen een nette, bindende rol.
5) Vouw het zeewier flap over, en uw roll uit moeten zien zoals op onderstaande afbeelding. Neem dan een mes om halve, kwart, en snijd opnieuw totdat u uiteindelijk met een klassieke Maki :)

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Recipe Sushi Masterclass Uni Restaurant London Belgravia Japanese Health Food Lean Protein-7

NIGIRI:
1) Reinigen en vervolgens met natte handen
2) Maak een evan kleinere bal dan voor de Maki, misschien wel de grootte van een pingpong bal.
3) Plaats de bal van rijst onder de tonijn /zalm sashimi glijden, en druk het uit aan de onderzijde. Moeilijk om te
4) tot slot, beroerte langs de kant van de vis ter dekking van de rijst. Voila.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Recipe Sushi Masterclass Uni Restaurant London Belgravia Japanese Health Food Lean Protein-8Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Recipe Sushi Masterclass Uni Restaurant London Belgravia Japanese Health Food Lean Protein-5
Na het samenstellen van de boven plaat van interessante uitziende sushi, we hebben genoten van een heerlijke reeks van maestro creaties met dank aan de UNI, en één van hun handtekening Chili En Kokos mojito ‘ s! De gerechten waren perfect uitgevoerd, waardoor mijn handwerk te schande. Veel van Botervis nigiri, Maki Krab, Yellowtail sashimi, en mijn persoonlijke favoriet, de Gekke Roll! Zeker een bezoek waard wanneer je in de buurt bent!

Faya x