januari 10, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Echt warming-up!

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_-8Ik heb veel geschreven over post-workout uitrekken, maar niet specifiek op het belang van de pre-workout strekken. De Warming-up is het belangrijkste wapen in je anti-letsel arsenal, als het maximale gezamenlijke flexibiliteit en de bloedtoevoer naar de spieren, die allemaal grenzen de kans van spanning/pijn die kon je van actie voor enkele tijd! Het wordt je in de groef voor de komende training, massages de hartslag langzaam omhoog, en zelfs draagt bij aan het proces van ‘herstel’ na je sessie. Klik op MEER om een van mijn favoriete warming-up routines, en zie deze foto ‘ s geschoten in de prachtige Jardins Exotiques de top van Eze Village…

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_Ik denk dat dat onbewust, als mensen, strekken we de hele dag. Het eerste wat het lichaam wil te doen wanneer je wakker wordt in bed is om te strekken naar behoren, genieten van een enorme geeuw en bereiden zich voor op de komende dag. Ik denk dat hetzelfde geldt voor de opleiding; men moet bereiden het lichaam voor op de training vooruit. In deze dag en leeftijd, we zitten in een positie voor uren op eind, meer dan ooit tevoren. Dus als je zat een bureau voor 10 uur aan een stuk, alleen breken voor de thee en bij voorkeur water breekt, sommige spieren zal natuurlijk worden strakker en de andere zwakker. Bijvoorbeeld, de heup flexoren zal worden in een matig gecontracteerde staat tijdens het zitten, en na een tijdje de heup flexor kunt kantelen van het bekken naar voren, waardoor de wervelkolom naar de ronde, die leidt tot een pack pijn. Het is de moeite waard gewoon het strekken van je lichaam voor op slechts een paar minuten per dag. – het bekken, heup flexor, rug, nek en schouders om uw lichaam te helpen verblijf van airconditioning, klaar voor een andere dag van de hardcore op een stoel zitten. Dus na een dag van hard zitten die het lichaam nodig heeft een stuk voor een goede training!

Om naar de sportschool kan het gevoel sterk genoeg, zodat alles wat je wilt doen is ‘aan de slag gaan’, springen op een loopband en de verzending van uw HIIT sprinten of gewichtheffen. Maar ik zou zeggen: een goede 10 of 15 minuten pre stretch is een kritische manier bereidt u uw lichaam voor op het werk – om uw spieren en uw zenuwstelsel geactiveerd, krijgen de bloed circulatie (bloed, voedingsstoffen en zuurstof naar de spieren), en u helpen bij het maken van uw sessie.

Letsel te voorkomen: het Gaat in koud en verhoogt uw kansen van het in stand houden van een blessure. Wil je voor het smeren van de gewrichten tot een goed geoliede machine, die u zal helpen te blijven lenig en flexibel. Vermijdt het statische strekt: Dit zal alleen lager je hartslag en de lichaamstemperatuur. Statische strekt zich uit hun plaats hebben, maar ik heb liever dat ze voor de post-workout warm beneden. Kiezen voor dynamische strekt zich in plaats daarvan: wat Betekent dat je voortdurend bewegen, houden van elk stuk minder dan 5 seconden ingedrukt en bewegen. Joggen op de plek wordt ook aangemoedigd. Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_-4Hoe?In termen van stukken, ik houd van grote bewegingen, die mijn hele lichaam klaar, maar die ook de aandacht in het bijzonder op de spiergroep ik ben over om te trainen. Hieronder zijn een paar die ik verzonden vóór mijn run in Zuid-Frankrijk. Ik stel je ze in een circuit-stijl, 8-12 reps. 1) in de Heup flexoren (als onderstaande afbeelding te zien is) – neem een grote stap vooruit (stel je voor dat je voeten op de rails) dan zakt de achterkant van de knie en houd je bovenlichaam stevig rechtop. U moet dit voelen in het achterste been/ heup. In dezelfde uitgangspositie, vallen de achterste knie naar de grond te intensiveren stretch. Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_-52) Breed splitst (als onderstaande afbeelding te zien is) – de binnenkant van de spieren van uw dijen kan behoorlijk strak dus gelieve gemak in, en alleen zo ver gaan als het goed voelt voor je. Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_-93) Staande side stretch – (als onderstaande afbeelding te zien is) – als het brede splitst zijn te veel plaatsen van het ene been achter u en één aan de voorzijde of zoals in dit beeld buigen één been zal helpen met gemak naar beneden in de split positie. Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_-64) Schouder Stretch – (als onderstaande afbeelding te zien is) – Hef je je rechter arm op schouderhoogte en leg hem op je bovenlichaam. Met de linker arm trek het over je borst. Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_-125) Quad-stretch – (als onderstaande afbeelding te zien is) – pal te Staan met je heupen recht buig je rechterknie en pak de voorkant van de schoen met uw linker arm. In een langzame en gecontroleerde manier, je trekt te voet achter u aan ervoor te zorgen dat uw heupen niet achterover kantelen. Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_-10

6) Triceps strekken (als onderstaande afbeelding te zien is) – Begin met het bereiken van je rechterarm over je hoofd en duw het naar achteren, met uw linker hand gelegen aan de voorzijde van uw rechter elleboog. Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_-8

7) bovenrug stretch – (als onderstaande afbeelding te zien is) – pal te Staan uit te breiden beide handen voor je en vouw je handen met de duimen naar boven gericht. Rond je schouders en het bereiken van vooruit. Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Workout Benefits of Stretching Hennes HM Brita Water Hydration Why to Lengthen Muscle_-11_____________________ IK WAS HET DRAGEN VAN: Korte Broek – H&M Korte Sportbroek Top – H&M Sport Top (Vgl. Hier) Schoenen – Nike Aangepaste ID

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *