maart 2, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Een skinny *wat* …?

Soms is het moeilijk om jezelf te motiveren om naar de sportschool solo, vooral in deze koude winter maanden. Wanneer ik het gevoel dat, ik ga naar groep klassen, om de motivatie-factor! Deze week werd ik uitgenodigd voor een all-singing, all-dancing, all-zweten, all-girl fitness-klasse in de London ‘ s West End. Met een pakkende, grappige naam als ‘The Skinny Bitch ‘Collectieve’ hoe kon ik weigeren?! De klasse werd gehouden vlak bij Baker Street, en wordt geleid wekelijks door de oprichter, Russell Bateman. Onder zijn enthousiaste leiding (en stern schreeuwen!) alle tien de meisjes hadden om 110% te houden met deze zeer veeleisende routine. De klas is in principe een intense metabole training met inbegrip van een aantal ongewone ‘oer-beweging’ en is ingesteld op het klassieke Ibiza house mixen, die markeert het doel en de toon van de sessie!

Hier zijn slechts 6 van deze oer-bewegingen opgenomen in de ‘Skinny Bitch’ sessie – zij zeker kreeg mijn arme benen bitchin’!!

1. SQUATS – ideaal voor over de lichaamssamenstelling. Beeldhouwt de benen, billen en core, en is een goede cardio-oefening. (Lees mijn vorige post op de Been-training)

2. PUSH UPS – kracht op te bouwen en gelijkmatig in de vorm armen, borst en core. Het trage tempo is de sleutel tot kracht winsten en de kern van de werving. Geen foto voor deze ene, omdat iedereen weet wat een push-up eruit ziet!!!

3. LUNGES – reverse longe met halter houden in ‘plyometrische’ jump lunges. Dit is een geweldige mix van langzame en gecontroleerde beweging gaat in een explosieve power-bewegen, goed voor de ontwikkeling van de bilspieren en een grote test voor uw algehele uithoudingsvermogen. Slechts de kleinste micro-aanpassingen en het tempo van de controle van de oefeningen kan totaal veranderen van de effectiviteit dus het veranderen van de vorm, en maken je sterker. Denk traag excentrische beweging (naar beneden) en een explosieve beweging (de weg) – zoals je misschien nog van mijn vorige post hier.

4. SPIN KRUIPT die kern, benen, billen, armen en, nog belangrijker, uw hart! Ze zien er eenvoudig, maar het tempo, ze zijn uiterst vermoeiend, en een all-over uitoefening van een echt oer-natuur!

5. GLIJDENDE LOPERS – met palmen geplant, en afwisselend uw benen, schuif de knieën onder je borst, dan weer afstand van uw lichaam. Op tempo, dit is een veeleisende workout voor het hele lichaam.

SkinnyBitch-17

6. EEN POTIG SHOULDER PRESS – via balans, deze oefening echt raakt de kern en de strijdkrachten van de abs te gaan. Krijgt u de extra kicker van werken van uw schouders. Ik vond vooral dit ene – het was een echte uitdaging!

….Ook ik ben er vrij zeker van Russell gaf mij de zwaarste gewichten tijdens de training, dus als je dit leest Russell – bedankt! All-in, het Skinny Bitch-klasse is een geweldige cardio -, balans-en krachttraining, alle gerold in een 60-minuten durende sessie die gos sneller dan je zou denken.


SkinnyBitch-3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *