Een zeer ongebruikelijke slaapfeest

Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-4

Afgelopen vrijdag avond was ik uitgenodigd voor het bijwonen van een ernstig ongewone sleepover… Dr. Guy Meadows, een van de UK ‘ s meest vooraanstaande autoriteiten op alle-dingen ‘in slaap vallen’ en oprichter van De Slaap School was het uitvoeren van een consultatie bij de Charlotte Street Hotel in partnerschap met Febreze, die hebben net gelanceerd wat ik alleen maar kan beschrijven als ‘sandman mist’ voor uw slaapkamer en lakens (al noemen ze het Slaap Rust)! Nadat we tot de conclusie, dat ik in de praktijk een aantal van zijn tips & tricks in één van de heerlijk comfortabele 6ft bedden voor een ononderbroken, pure nachtrust. Deze post bouwt voort op mijn vorige artikel over Slaap de laatste maand, en geeft een gevoel voor Dr. Guy de Vijf Geheimen van de Grote Slaap te helpen uw lichaam te werken op zijn hoogtepunt als je de volgende dag! (MEER…)

Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School- COMPILATION

De avond begon om 17:30 toen kreeg ik naar mijn kamer; bij de Charlotte Street Hotel, elke suite heeft zijn eigen unieke en charismatische kleuren met een schattig design montage buiten de deur. Maar het is totaal irrelevant aan de post, hier is de mijne :) :

Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-13Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-7

Dr. Guy begroet me, gewapend met een exemplaar van ‘De Slaap-Boek’ dat is nu mijn ‘Verhaaltje’ :) het Lezen van het een uur voordat u naar bed teken de doos NIET te kijken op mijn MacBook (die effectief zendt kunstmatig daglicht) EN krijg ik een spons van de voordelen van een bewezen ethos!

Als ik reisde af naar het evenement, een spervuur van met betrekking tot statistieken sprong op me uit de zeer actueel voorpagina van De Metro (London is gratis ochtendkrant), die de belangrijkste kop ‘Tablets & Mobiele telefoons schuld als meer dan 9/10 jongeren niet krijgen van een goede nachtrust’; de gemiddelde Brit verliest 1hr 49mins moeite om in slaap te vallen, verliezen we 12 dagen in een jaar aan die strijd, 1 op de 10 van ons knipoog-off tijdens vergaderingen op het werk, en nu, schijnbaar is onze geliefde technology ‘blauw licht’ schaadt 6/10 ons van het verkrijgen van de vereiste 7-8 uur per nacht.

Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-1

DR. GUY ‘ S GEDACHTEN
Terwijl ik genoot van een heerlijk ontspannen en tot rust komen manicure van Veronica, Dr. Guy uitgelegd… dit is de belangrijkste leer ik opgehaald van onze discussie:
– Hij leert patiënten om bewust te zijn, op te merken en identificeren van stress, eerder dan zich te laten vangen,
– Hij stelt een beperking (maar niet doven) consumptie van Alcohol,
– Het is mogelijk om twee kopjes koffie in de dag, maar zorg ervoor dat je de laatste cafeïne hit is afgewerkt met 13:00 uur
– Hij is scherp op het bevorderen van een evenwichtige levensstijl, en niet duwt patiënten om het leven van een monnik-zoals het leven van dwang,
– Tijdens de oefening releases rustgevende endorfines en bevordert ontspanning, doet het laat op de avond, kan het verstoren van de kwaliteit van uw slaap, zodat hij raadt aan een training, tijdens de dag waar mogelijk.
– Hij is van mening dat een koele slaapkamer bevordert een meer rustgevende slaap, zo suggereert het slapen met een raam gedeeltelijk open om de temperatuur te regelen.
– Geur speelt een heel belangrijke rol in het kalmerende (ik kan instaan voor mezelf als ik vaak branden lavendel olie vóór het slapen), dus hij zou suggereren dat geur een rol kan spelen in het bedtijd ritueel – vandaar de Febreze partnerschap!
– Scherm-gebaseerde apparaten zenden ‘kunstmatig zonlicht’ – zou hij suggereert dat het verbod tablets in bed te bevorderen het vrijkomen van het slaaphormoon melatonine.
Hij is ontworpen voor een 10-delige vragenlijst die mensen helpt om zichzelf te categoriseren hun slaap stijl, voor het inschakelen van verbetering – sommige van de Febreze tips om u te helpen met het oplossen van uw slaap belemmeringen zijn HIER.

DR. GUY DE VIJF GEHEIMEN VAN DE GROTE SLAAP
1) ‘Laten gaan van rekwisieten’; in navolging van De Metro ‘ s artikel, Dr. Guy suggereert dat we afstand doen van de onnatuurlijke nachtelijke rituelen (baden, melk, slaappillen, etc), het vertrouwen op die brandstof slaap angsten. Slaap is een natuurlijk fysiologisch proces dat niet kan worden gecontroleerd.
2) ‘Bewust’; ik verwezen deze boven – zorgen over de slechte kwaliteit van de slaap is self-fulfilling en zal toenemen ‘nachtelijke arousal niveau’. Bewust kalm jezelf, adem diep in en langzaam uit, voel de aanraking van uw dekbed op je tenen, de beweging van de lucht in en uit de neus… deze dingen kunnen bevorderen de slaap. Lavendel en pepermunt kan ook helpen bij het verbeteren van de stemming voor soortgelijke doeleinden.
3) ‘Energie Besparen’; Als je wakker in het midden van de nacht, in bed liggen, stil, zuinig met energie, en rustig/ontspannen. Blijf oplettend, welkom gedachten en emoties, niet de strijd met hen of uit bed te komen om ze te vermijden.
4) ‘Welkom gedachten en emoties’; Angstige gedachten of sterke gevoelens zoals angst kan ertoe leiden dat je niet meer wakker. Dr. Guy zegt je verandert je relatie met hen, welkom als ze komen, die helpt bij het verminderen van opwinding niveaus en vermindert de slaap strijd.
5) ‘Timing and drive’; de invoering van een herhalende routine op hetzelfde tijdstip iedere nacht, die zal helpen het lichaam van de klok houd de tijd en het promoten van uw natuurlijke drive om te slapen. Als u een dutje tijdens de dag, te beperken tot onder de 20 minuten. Maar zorg ervoor u de tijd om uit te gaan en te genieten van je leven!

Ik hoop dat je vond dat interessant, en misschien voel je beter gewapend om aan te pakken ‘ s avonds voor een betere nachtrust! Ik was volkomen hersteld door de gebeurtenis, en kan instaan voor een aantal van de tips die ik hier geleerd heb! Faya x

Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-6Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-2Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-3Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-10Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-8Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-12Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-11Fitness On Toast Faya Blog Healthy Workout Sleep Ethos Good Night Relax Restore Refresh Better Febreeze Serenity Dr Guy Meadows School-5

ALS JE GRAAG DIT BERICHT, DAN HEB JE MISSCHIEN OOK LEUK:

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fashion Gym Clothes Kit Workout Gear Outfit Exercise Striders Edge Running Leggings Top Vest Compression Fabric SQUARE

VOORDELEN VAN EEN WANDELING

Fitness On Toast Faya Blog Hotel Breakfast Healthy Grapefruit Egg Avocado Smoked Salmon Porridge Berries Green Tea Orange Juice Health Natual Protein Good Fat Complex Carb Low GI Slow Release Recipe Picture SQUARE-1

HOTEL BREKKIE

Fitness On Toast Faya Blog Girl Morocco Beach Cafe Melissa Odabash Charo Ruiz Ondademar Eden Healthy Bikini Shape Spring Summer Marrakech Sunny Holiday SQUARE

KRIJGEN IN VORM STRAND

Faya Fitness On Toast Importance of Sleep Blog Post Healthy Lifestyle Why To Ethos Live Well healthier Lumie Zest Artificial Daylight Alarm Clock - SQUARE

VOORDELEN VAN DE SLAAP