Eet vet, te mager te krijgen ?!?!

In deze post heb ik geprobeerd mijn eerste YouTube video recept! Het is op een gezonde avocado snack-ette, de perfecte dip voor entertainment!

Avocado zit vol met gezonde vetten en een goede hoeveelheid voedingsvezels te (27g per 100g). Ik heb vaak hoort iemand op de sportschool het bespreken van een gekke dieet proberen ze uit, of het sap weken, niet eten voor twee dagen, of een trouwe online aankoop die ‘garanties’ je ‘verliest over een steen in minder dan 4 weken’… Vaak zijn deze ‘diëten’ betrekken bij het snijden van een hele food group, en elk plan dat beweert dat dit een goed idee sets alarmbellen rinkelen voor mij! Vaak is het voedsel van de groep zullen ze gesneden is het veel gedemoniseerd ‘vet’. Goede vetten wonderen voor uw huid, het haar, de opleiding van de resultaten en het algemeen welzijn. U hoeft niet overslaan vet om gewicht te verliezen – het lichaam heeft ze nodig voor tal van functies;

1) Voordelen van het Vet:
– Groei, herstel en ontwikkeling van weefsels, waaronder spierweefsel.
– Helpt het lichaam te absorberen vet-oplosbare vitamines, en zonder vetten in de voeding, kunt u uitgegroeid tot een tekort in deze (vits A,D,E,K)
– Geeft energie, (1 gram vet zal bieden 9 calorieën)
– Kussens organen en isoleert zenuwcellen
– Bevordert uw lichaam temperatuurregeling (thermostaat)

2) Welke soorten zijn goed / slecht?
– ‘Transvetzuren’ (aka ‘transvetten’) zijn degenen te vermijden. Ze zijn niet natuurlijk, maar kunstmatig geproduceerd door middel van een proces genaamd ‘hydrogenering’, van het omzetten van vloeibaar vet naar het vaste vet. Ze zijn vaak te vinden in margarines, gebak, koekjes en junk food in het algemeen, en zijn bewezen om het verhogen van uw risico op hart-en vaatziekten.
– ‘Verzadigde vetten’ kan worden gevonden in dierlijke producten, zoals boter, room, eieren, vlees, etc. Ze zijn een goede vet, maar te veel verzadigd vet kan het lichaam beïnvloeden cholesterolgehalte in het bloed, die na verloop van tijd kan de vacht van de slagaders, wat leidt tot hart-en vaatziekten. Zodra dat gebeurt, is er weinig dat gedaan kan worden om het omkeren van de effecten, dus het is best om een matige inname van verzadigde vetten waar mogelijk.
– ‘Enkelvoudig onverzadigd vet’ is een "goede vet." Het kan worden gevonden in olijfolie, noten, avocado en een aantal zaden. Het kan verlaag je cholesterol in het bloed en verlagen het risico van hart-en vaatziekten.
– ‘Meervoudig onverzadigd vet’ is een andere goede vet, en zijn hoofdzakelijk afkomstig van planten, plantaardige olie, noten en vette vis.
– ‘Essentiële Vetzuren’, ‘awesome vetten’, wordt samengesteld uit dergelijke gezondheid van de buzz-woorden als ‘Omega-3’ (gevonden in voedsel zoals wilde zalm, edamame, walnoten en lijnzaad), en ‘Omega-6’ (gevonden in plantaardige olie, zwarte bonen en wilde rijst).

Met dat in gedachten, bekijk deze video om mijn recept Guacamole, met de stofwisseling te verhogen, pepers, avocado gezond enkelvoudig onverzadigde vetten (+ omega 3 & 6), en vitamine C / anti-oxidant eigenschappen van Selderij! Faya x

ALS U GRAAG DEZE POST, DAN ZOU U OOK GRAAG…

Entertaining Fruit Platter square-1

HOE VERMAKELIJK!

Chocolate Muffin square-1-2

CHOCO EIWIT MUFFIN

Take Over Weights Area Girls square-1

MEISJES, DOE GEWICHTEN!

Sweet Potato Chips square-1

ZOETE AARDAPPEL CHIPS