Eieren uit het bos !

Fitness On Toast Faya Healthy Eggs from the Forest Diet Food Recipe Tasty Egg

Ingrediënten

(2)

Eieren Uit Het Bos

  • 1. Circa 200 gram Gemengde paddestoelen
  • 2. 1 x Avocado (de helft op elke toast)
  • 3. Scheutje truffelolie
  • 4. Mijn zelfgemaakte quinoa-brood (hoewel volkoren zal het werk doen ook)
  • 5. Een paar kruimels van Geiten kaas
  • 6. 100 gram Spinazie
  • 7. 1 x teentje Knoflook (optioneel)
  • 8. Chilli vlokken/1.5 Verse Chili (optioneel)
  • 9. Peterselie (optioneel)
  • 10. 2 x grote biologische vrije uitloop eieren

Fitness On Toast Faya Healthy Eggs from the Forest Diet Food Recipe Tasty Egg

Ik kon het niet legitiem aanspraak te noemen Fitness Op Toast als ik niet zweep op de incidentele recept op toast! Deze Eieren Uit Het Bos’ is een van mijn all-time favoriete recepten die super makkelijk om te maken, heerlijk gezonde en heeft ernstige golven van de heerlijke smaak en fantastische textuur, die even goed werken bij het ontbijt, de lunch of het diner! Klik op MEER om het allemaal te zien, en je het recept…

Eggs from the forest

Instructies

Een eenzaam stuk van quinoa brood, licht geroosterd, is afgewerkt met een foraged reeks van kleurrijke superfoods, waaronder de spinazie en dat is super rijk aan ijzer, vitaminen (K,C,A, BD), de hoog-eiwit (13g per 100g) gepocheerde eieren en de avocado – packed met de goede enkelvoudig onverzadigde vetten, champignons (laag in Verzadigd Vet en Natrium), niet te vergeten peper en peterselie – het teken zo veel gezonde smaak dozen! Hier is het ‘hoe’… Ingrediënten (voor twee hongerige personen) 1. Circa 200 gram Gemengde paddestoelen 2. 1 x Avocado (de helft op elke toast) 3. Scheutje truffelolie 4. Mijn zelfgemaakte quinoa-brood (hoewel volkoren zal het werk doen ook) 5. Een paar kruimels van Geiten kaas 6. 100 gram Spinazie 7. 1 x teentje Knoflook (optioneel) 8. Chilli vlokken/1.5 Verse Chili (optioneel) 9. Peterselie (optioneel)
10. 2 x grote biologische vrije uitloop eieren Fitness On Toast Faya Healthy Eggs from the Forest Diet Food Recipe Tasty Egg-2Hoe?1. Begin met bakken de knoflook en de spaanse peper tot ze zacht in een pan met avocado-olie. 2. Voeg de champignons toe en bak tot ze een goudgele kleur. 3. Stoom De spinazie. 4. Toast het brood en pocheer je een ei in een waterbad. 5. Stamp of snijd de rijpe avocado. 6. Laag tot de ingrediënten op de toast – spinazie bed, avocado puree, champignons, het gepocheerde ei. 7. Voeg tenslotte wat peterselie, een paar kruimels van geiten kaas en een scheutje truffelolie. Voila! Faya