februari 3, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Garnalen & knapperige groenten in een wok gerecht!

fitness-on-toast-faya-blog-girl-healthy-eating-diet-cooking-coconut-oil-pura-blend-lighter-diet-health-prawn-crunchy-asian-dinner-dish-idea-4

Ingrediënten

(Serveert 2 Personen)

INGREDIËNTEN

  • 2 teentjes knoflook, uitgeperst
  • 2 wortels van gember, geraspt
  • Snufje peper
  • Snufje komijn en een snufje masala
  • 1/2 citroen
  • 50ml Pura coconut oil blend
  • Bosje verse koriander
  • Geraspte wortelen
  • Geraspte bloemkool
  • Spruiten
  • Bok Choi
  • Dunne ‘tender stam’ broccoli stokken
  • Een handvol van de verschillende bonen en zoete erwten voor extra eiwit en crunch .

fitness-on-toast-faya-blog-girl-healthy-eating-diet-cooking-coconut-oil-pura-blend-lighter-diet-health-prawn-crunchy-asian-dinner-dish-idea-4

Dit is een super snelle en gezonde wok-stijl recept die stempels in met een aantal ernstige smaak, en waarmee u letterlijk in raid de veggie box! Als ooit, ik gebruik kokosolie om te koken, in dit geval, Pura – een mix van kokos-olie en koolzaadolie die kan behoud van de voedingswaarde op een hoge temperatuur en is geladen met omega-3. Voor meer informatie over de voordelen van dit geweldige ingrediënt, check out de post die ik schreef een tijdje terug, ‘Going Coco-Nuts!’ – wordt de textuur lift. Om het transformeren van dit gerecht verder en het verbeteren van de smaken en aroma ‘ s, verse kruiden & specerijen maken een enorm verschil maken – ze zijn game changers voor de smaak! De aardse, nootachtige, bijna citrus smaken van komijn, een aanvulling op de noedels van de rijst perfect en helemaal, dit gerecht smaakt uitstekend. Klik op meer om de volledige recept!

fitness-on-toast-faya-blog-girl-healthy-eating-diet-cooking-coconut-oil-pura-blend-lighter-diet-health-prawn-crunchy-asian-dinner-dish-idea-6

Instructies

INSTRUCTIES

  • Begin met bakken de knoflook in de kokosnoot olie op een laag vuur gedurende 2-3 minuten, Voeg de gember en rijst noedels.
  • Voeg de gamba ‘ s.
  • Voeg een snufje komijn.
  • Gooi de rijst voor 3 minuten
  • Voeg de overige groenten en het houden gooien het voor een ander 2-3 minuten.
  • Net voor het verwijderen van de roerbak voeg de verse koriander en Rucola en meng gedurende 15 seconden.
  • Totale tijd 5-7 minuten
  • Ik hou van mijn groenten krokant, maar als u de voorkeur geeft ze zachter zou ik suggereren dat het toevoegen van hen eerder voor de garnalen. Je zou kunnen proberen om te voorkomen dat wokken de garnalen te lang als ze heel hard en taai, maar toch niet zo korte periode van tijd dat ze riskant al-dente!

    Genieten! Faya x

    fitness-on-toast-faya-blog-girl-healthy-eating-diet-cooking-coconut-oil-pura-blend-lighter-diet-health-prawn-crunchy-asian-dinner-dish-idea-5

    ______________________________ Dit is een gesponsord stuk van de inhoud, en een betaald samenwerking met Pura. VOOR MEER OVER DE REDEN WAAROM IK DIT SOORT PROJECTEN, ZIE MIJN OPENBAARMAKING PAGINA.

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *