Gezond burger en een reis naar de shake shack, ny

Shake-Shack-Goldie-rox-Burger-fast-food-calories-grand-central-station-New-York-Faya-Fitness-On-Toast-Fitnessontoast-Blog--1

Ingrediënten

Gezonde Burger

  • 1. c. 500 gram van lokale, biologische Skirt steak (twee).
  • 2. Volkoren pita wrap (geroosterd)
  • 3. Verse salade naar keuze

Shake-Shack-Goldie-rox-Burger-fast-food-calories-grand-central-station-New-York-Faya-Fitness-On-Toast-Fitnessontoast-Blog--1

Dit bericht is over een alternatief, gezonde ‘burger’ recept die haalt zijn inspiratie uit een recente blog de reis naar New York. ‘When in Rome’ doe als de New Yorkers… met dat in het achterhoofd leek het recht dat op mijn monumentale ‘cheat day’ ik moet gaan overboord en genieten van een goede Amerikaanse hamburger, milkshake en frietjes! Als u dit leest blog regelmatig, weet je dit is een ZEER zeldzame gevallen inderdaad! Ik ging naar de grand opening van de Shake Shack in Grand Central Station, die ik gehoord had zo veel over (goede PR!). Om het te vieren heb ik droeg mijn favoriete goud burger ring door GoldieRox – prachtige sieraden het vieren van junk food, het beste van alles met 0 calorieën!!! (Op die kwestie, in Amerika de meeste menu ‘ s van nu zijn de ‘calorieën’ die is echt handig!)

Ik was er volledig van bewust dat deze maaltijd zou rack up een aantal serieus ondeugende nummers, maar ik werd weggeblazen; ik verbruikt 1870 calorieën in slechts één maaltijd, dat is vrij veel wat ik zou meestal eten in een dag!!! Gaat Shake Shack was zeker een beetje van een leuk uitje, en ik geloof dat je moet genieten van het leven, een beetje nu en dan, maar dit dient als een herinnering van hoe gemakkelijk zou u het consumeren van een GROTE hoeveelheid van de verkeerde soort van calorieën zonder het zelfs te beseffen. In het geval, ik kon alleen het beheer van een helft van mijn portie (nog 935 calorieën), en omdat mijn lichaam niet aan gewend, ik worstelde voor de rest van de dag. Ik ben veel meer thuis met een gezond alternatief; mijn vorige gezonde hamburger recept opgenomen een tonijn steak; dit alternatief is mijn voedzaam, met een laag vetgehalte, laag-suiker en lagere calorie ‘Skirt Steak Wrap’ (zie foto onder), die weegt op een voedzame 485 calorieën, vol met vitaminen mineralen en hoogwaardige eiwitten. Zie MEER foto ‘ s, ingrediënten en ‘hoe’ hieronder…

Faya x

Shake-Shack-Goldie-rox-Burger-fast-food-calories-grand-central-station-New-York-Faya-Fitness-On-Toast-Fitnessontoast-Blog--22Medley

Instructies

Shake-Shack-Goldie-rox-Burger-fast-food-calories-grand-central-station-New-York-Faya-Fitness-On-Toast-Fitnessontoast-Blog--1-2

ACHTERGROND CONTROLEREN! Ik probeer bewust te zijn van de oorsprong en de ‘achtergrond’ van mijn lokale producten, en de voorkeur voor ‘biologisch’ standaard zoals je je herinnert van de vorige post. De lean skirt steak gekocht bij de lokale, biologische slager en van gras gevoed, vrij van groeihormonen, en heeft geen routine antibiotica. Gelukkige dieren produceren de beste kwaliteit te produceren! :)

Terwijl rood vlees kan een reële hoeveelheid vet, het is ook een geconcentreerde bron van eiwitten, vitaminen en mineralen. In matiging, ik denk dat het heeft zeker zijn plaats in de goed uitgebalanceerd dieet. Skirt Steak is een zeer goede bron van Eiwitten (c 27grams per 100 gram), het is laag in natrium, met 0 koolhydraten en transvetten. Het is relatief laag in verzadigd vet (c. 4g per 100g), en het is een goede bron van Fosfor (nodig voor sterke tanden en botten), ijzer (helpt zuurstof vervoeren in het bloed naar alle cellen en spieren om te voorkomen dat vermoeidheid), Vitamine B12 en Zink (helpt bij het vrijmaken van energie uit voedsel).

Skirt Steak Wrap
Ingrediënten
1. c. 500 gram van lokale, biologische Skirt steak (twee).
2. Volkoren pita wrap (geroosterd)
3. Verse salade naar keuze

Hoe?
1. Hak de paprika en tomaten in dunne plakjes en grill in de oven voor 4-6minutes. (Voeg wat ui en knoflook erbij als je van de smaak.)
2. Leg de skirt steak op een hete barbecue en bak 2 minuten aan elke kant voor medium-rare biefstuk. Voeg nog een minuut voor een medium well done steak.
(Als u met een grill pan, zet het op een middelhoog tot hoog vuur tot het roken heet en bak de steaks voor 2min elke zijde).

Tomatensaus
Ingrediënten:
1. Een ui
2. Een teentje knoflook
3. Verse/gedroogde Chili, gemengde kruiden.
4. Een gehakte tomaat (controleer het zoutgehalte van de jar – sommige merken zijn lagere natrium)
5. Zout & peper
6. Een potje bruine bonen (controleer het zoutgehalte weer)
7. Udon ‘ s Keuze

Hoe?
1. Bak de ui tot ze zacht zijn
2. Voeg wat knoflook
3. Voeg de kruiden + zout & peppar
4. Voeg tomaten
5. Voeg de bruine bonen
6.Zet het vuur & voeg tenslotte een aantal Udo ‘ s choice

Zoals u wellicht weet uit mijn vorige post (VET), het is erg belangrijk om ervoor te zorgen dat je met het consumeren van goede vetten op een dagelijkse basis. Ik heb een beetje van Udo ‘ s Choice mijn saus als het combineert de Essentiële Vetzuren Omega 3, 6 en 9, Alfa-Linoleenzuur (ALA) en Linolzuur (LA) samen in een ideale verhouding. Elke cel in ons lichaam heeft de Essentiële Vetzuren om te werken op hun beste en Udo ‘ s choice is een gemakkelijke en handige manier om ervoor te zorgen dat ik genoeg van deze.