Heel inter stella

Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look

Terwijl de Henley Royal Regatta is pas de 1e van juli, en op de off-kans die je niet bent Sir Steve Redgrave, iedereen kan het proberen deze prachtige vorm van lichaamsbeweging op de plaatselijke sportschool! De nederige roei-machine bootst het echte ding, en biedt uitzonderlijke verborgen voordelen voor de gezondheid, die je met behulp van bijna elke grote spiergroep in uw lichaam. Ik denk dat het een van de beste low impact, hoge intensiteit manieren te duwen door middel van de anaërobe drempel, en chomp door middel van calorieën! We schoot deze outfit in het fantastische fitnessruimte van Coworth Park tijdens een recente blog op reis, en in samenwerking met mijn vrienden bij Zalando. Ik richtte dit kijken omdat ik echt wilde om te demonstreren dat sublieme Britse talent, Stella McCartney, die zoveel gedaan om de grenzen van fitness mode in echt iets bijzonders!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-2Terwijl ik blijf een grote fan van het runnen van, het is een high impact vorm van cardio; de herhaalde landing schok oefent een zware druk uit op de knieën. In volgorde om dingen te breken en geven de gewrichten een beetje een pauze, roeien biedt een full-body, low-impact cardio workout. De beweging werkt je hele lichaam; wanneer u push-off van het platform werkt u al uw belangrijke been spieren met inbegrip van uw hamstrings, quads en billen. Daarna, je bent vooral het werken van je bovenlichaam, het versterken van de rug, schouders, armen en core spieren (die de hele tijd aan het stabiliseren van het lichaam in de beweging, versterking van de rugspieren evenals de buikspieren). Gebeeldhouwde en gedefinieerd schouders, esthetisch gezien, een geweldige manier om te helpen de taille verschijnen proportioneel kleiner – een fab truc voor zowel mannen en vrouwen. Roeien is ook een ultieme manier om te proosten ongewenste vet, omdat de gemiddelde persoon brandwonden c. 350-400 calorieën gedurende 30 minuten intensief te roeien. Het maakt een regelmatige verschijning in mijn training, en ik zou aanraden aan iedereen van welk fitness niveau, omdat het tempo! Lees hieronder voor de ‘how to do it’ van…

Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-5Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-12Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-7

HOE?

Kunt u de meeste roeien machines te leveren hogere weerstand, waardoor het een meer intensieve training. Uiteindelijk is de intensiteit van het roeien is heel veel aan jou, specifiek over hoeveel moeite je in elke streek. U wilt om weg te trekken met behulp van uw bovenlichaam sterkte tegelijkertijd druk je uit met je benen. Maak elke slag telt! Het moet niet voelen als een ontspannen rij in Regent ‘ s Park gewoon kijken naar de eenden zwemmen. Het roeien beroerte wordt gedefinieerd door een lange rit fase en een ontspannen en gecontroleerd herstel.

1. Zorg ervoor dat uw voeten zijn vastgebonden goed. Doel is om de band over uw mid-schoen veters. Als je het gevoel alsof je bent hijs-en uit de stoel, het kan zijn dat uw voeten niet vastgebonden goed. Dienovereenkomstig aan te passen, en vervolgens, met het handvat zelf rijden terug als u duwen van de benen gelijktijdig en in gelijke mate, het trekken van de handgreep naar u toe.

2. Ten alle tijden het handhaven van een sterke en betrokken kern (geen gebogen of hyperextending). Op het einde van de slag, je benen volledig moet worden uitgebreid, terwijl u dient zat volledig rechtop, het betrekken van je kern, terwijl de achterkant is in een verticale positie.

3. De armen moeten beginnen trek de handgreep naar het lichaam, en de afwerking van circa de helft van het lichaam (noch in de kin, of in de bekken). Houd de ellebogen iets ‘verscholen’, in lijn met het handvat, het houden van de pols in lijn met de onderarm (dus niet gebogen). Houd de schouders laag en knijp je schouderbladen samen aan het einde van de slag.

4. Tot slot op dit punt de benen moeten recht alsmede in de rug. Dat is de cue om terug te keren naar de uitgangspositie en de kick-off van de beweging helemaal opnieuw!

BELANGRIJKE TIPS:

– De rug moet worden bewaard in een ‘neutrale positie’ de hele tijd – rechte rug, het draaien van de heupen, niet van de wervelkolom. Dit betekent dat de kracht wordt verdeeld over de rug, het helpen verminderen van het risico van letsel.
– Vergeet niet om op te warmen voor de hand, hetzij met oefeningen die betrekking hebben op de spieren die je wilt gaan gebruiken of op de werkelijke roeimachine, via een veel lagere intensiteit.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-15Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-11Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-4Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-9Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-14Fitness On Toast Faya Blog Girl Zalando Coworth Park Stella McCartney Adidas Designer Fashion OOTD look-4

_____________________

IK WAS HET DRAGEN VAN:

Jas: Adidas by Stella McCartney – Mesh Hoodie in donker violet
Top: Adidas Performance wit t-shirt
Leggings: Adidas by Stella McCartney – Stu Perf Panty ‘ s Paars
Hoed: Adidas by Stella McCartney – Hat in Indigo / Pop Paars
Schoenen: Adidas by Stella McCartney – Dorifera Feather Paars/Indigo