december 26, 2016 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Heide zalm en saffraan soep

Fitness On Toast Faya Blog Healthy Recipe Fish Soup Salmon Saffron Spice Herb Tasty Lower Calorie Meal_

Ingrediënten

Gezonde Zalm En Saffraan Soep

  • 1. 2 x 200g zalm filet
  • 2. [alternatief: 250g verse gamba ‘ s]
  • 3. 1 wortel
  • 4. 1 aubergine
  • 5. 100 gram suiker snap erwten
  • 6. 1 bosje verse basilicum
  • 7. 1 citroen
  • 8. 2 teentjes knoflook
  • 9. 1 eetlepel poedersuiker saffraan
  • 10. 1 eetlepel olijfolie
  • 11. 1 visbestand (natrium)
  • 12. 1 kopje water
  • 13. 2 eetlepels creme fraiche
  • 14. 1 gele ui
  • 15. 1 de geplaatste verse rode spaanse peper

Fitness On Toast Faya Blog Healthy Recipe Fish Soup Salmon Saffron Spice Herb Tasty Lower Calorie Meal_Zoals de regelmatige lezer van FitnessOnToast kunt wel zeggen, ik hou van koken met zalm, gezien de rijkdom van de pro-health-eigenschappen. Dit vis recept van de soep is een absolute favoriet van mij en is ongelooflijk makkelijk te maken, maar is vol van schuld-vrije smaak! Meestal is dit het sorteren van de vis soep wordt gemaakt met witte wijn en rijke crème – NAUGHTY – dus in de naam van de gezondheid en zonder afbreuk te doen aan smaak heb ik uitgesneden met de wijn en het vervangen van de dubbele room met een kleine hoeveelheid creme fraiche en een beetje echt een lange weg te gaan! Dit is omdat de saffraan geheel draagt, toe te voegen een heerlijke smaak toe aan het gerecht en lenen, het die mooi diep zon-gele tint, misschien wel perfect getimed voor de lente (?!). Een van Saffraan belangrijke voordelen is dat het effectief calorie-vrij, met een ongelooflijk hoog percentage van mangaan, en een goede verdeling van de vitamine C ook. Klik op MEER om te zien Ingrediënten & How-To…

Instructies

HOE?1. Snipper en fruit 1 ui en 2 teentjes knoflook in een beetje olijfolie. Ook de zaden en hak de peper. 2. Giet c. 1 kopje water, voeg de visbouillon. Laat het aan de kook. 3. Voeg geraspte worteltjes en aubergine, 400 g vis in stukken gesneden (3×3 cm). 4. Breng aan de kook en laat het sudderen voor ongeveer 4-6 minuten. 5. Voeg tenslotte de suiker snap erwten (voor de decoratie en het toevoegen van enkele mooie textuur crunch) 6. Serveer met een scheutje van het sap van de citroen aan de top. Bon Ap!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *