december 28, 2016 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Het is een wandeling in het park

Fitness On Toast Faya Blog Benefits Of Walking Healthy Walk Grand Hotel Du Cap Ferrat Cote D'Azur Azur South Of France Exercise Calorie Burn Girl Fashion-4

Dit bericht rondt wat ik denk dat de "6 toets van de gezondheid voordelen van het lopen". Saai? Nee, eigenlijk heel actueel; ik heb een paar e-mails met de vraag wat te doen als u een) hebben nauwelijks tijd om te trainen en b) nog niet opgeleid voor een zeer lange tijd (of in feite, ooit). Voor dit scenario, ik denk dat het verstandig is om gemak, zachtjes; ‘we gaan voor een wandeling’ is misschien niet het gevoel van een training per se, maar als je het regelmatig en goed, het komt met een aantal wonderbaarlijke voordelen voor de gezondheid, die bespreek ik later. Boven alles, hoef je geen lidmaatschap, en het kan worden geperst wanneer er een beetje extra tijd; het lopen van en naar het werk; op de lunch pauzes; op vakantie als een enthousiaste toerist etc!

Afhankelijk van uw huidige conditie, een stevige stang kan heel goed zijn dat je zweten en verhogen de hartslag. Als u vooruitgang kunt u de afstand en/of snelheid, wissel tussen hoge en matige intensiteit, verkleinen van de ‘herstel periodes’, en vinden heuvels/stappen te beklimmen. Als u niet zeker weet hoeveel stappen je in een dag hoe zit het met het uitproberen van een stappenteller; de britse NHS suggereert dat we moeten streven op te nemen >10.000 stappen per dag te zien voordelen voor de gezondheid, dat klinkt ENORM, maar onze luie-daags gemiddelde is zogenaamd c. 4,000, dus het is zeker haalbaar! Hier zijn mijn top 6 van de gezondheid voordelen die u zult genieten door te gaan voor een kleine wandeling:

Fitness On Toast Faya Blog Benefits Of Walking Healthy Walk Grand Hotel Du Cap Ferrat Cote D'Azur Azur South Of France Exercise Calorie Burn Girl Fashion COMPILATION

1) ONTWIKKELT STERKERE BOTTEN: Wandelen is veel minder zwaar op je gewrichten dan hardlopen, en kan het risico van osteoporose door een verhoging van de botdichtheid. Als je hebt een broos, gehavende skelet, dit is een geweldige manier om te oefenen in een relatief low-impact wijze.

2) een GEZOND HART, Hoge bloeddruk en een hoog cholesterol – beide zijn belangrijke veroorzakers van hart – en vaatziekten zijn bewezen te worden verminderd door te lopen regelmatig. Het proces heeft een regulerende werking op de bloeddruk, terwijl het bevordert een verlaging van LDL-cholesterol (het slechte soort) en een stijging van de HDL-cholesterol (het goede soort!).

3) BEDIENINGSELEMENTEN GEWICHT: Afhankelijk van het niveau en de intensiteit, een beetje aërobe lopen kan je zweten en het verhogen van uw hartslag, waardoor het roosteren van calorieën. Een wandeling van 30 minuten op tempo (4 km / u) zal branden c.150 calorieën, dat is een andere cupcake weg – en *poef*!

4) WIST DE GEEST: De psychologische voordelen van een lange wandeling zijn zodanig dat het kan helpen duidelijk een geest vol van stress, zorgen, depressie te verminderen en zelfs verbeteren van de kwaliteit van de slaap! Wandelen rond een prachtig park met een vriend en nemen in een aantal van moeder natuur gebeurtenissen, kan het genereren van een heerlijk serotonine antwoord te krijgen op uw gedachten zoemen langs mooi, terwijl ook het verbeteren van uw Vitamine D-inname (die we niet gemakkelijk uit eten)!

5) VERZWAKT HET LICHAAM: het Lopen op tempo is een geweldige manier om bevorderen van zuurstof te stromen in uw lichaam, het verminderen van spierspanning en stijfheid, en het stimuleren van een energieker grondwet. Op slechts 10 minuten lopen na de lunch-op-uw-bureau is een geweldige manier om te verbranden wat calorieën en macht op hetzelfde moment! Het is ook een geweldige ‘actief herstel na een training.

6) het TONEN van UW SPIEREN: EEN heuvel lopen, elke dag echt kan brengen welgevormde de definitie van de kalveren (door middel van de ‘push-off’ – fase van de stap), quads (gebruikt in de verlenging), zelfs van de bilspieren (werkzaam bij de heupen rock tijdens het lopen). Het verhogen van het tempo zal gaan van de hamstrings, heup flexoren en bilspieren, terwijl het verhogen van de helling wordt het werk van de kalveren meer. Een milde zwaaien van de armen moeten ook helpen om een nieuwe toon er, vermengd met de arm gewichten.

Fitness On Toast Faya Blog Benefits Of Walking Healthy Walk Grand Hotel Du Cap Ferrat Cote D'Azur Azur South Of France Exercise Calorie Burn Girl Fashion-3Fitness On Toast Faya Blog Benefits Of Walking Healthy Walk Grand Hotel Du Cap Ferrat Cote D'Azur Azur South Of France Exercise Calorie Burn Girl Fashion-5Fitness On Toast Faya Blog Benefits Of Walking Healthy Walk Grand Hotel Du Cap Ferrat Cote D'Azur Azur South Of France Exercise Calorie Burn Girl Fashion-1-3Fitness On Toast Faya Blog Benefits Of Walking Healthy Walk Grand Hotel Du Cap Ferrat Cote D'Azur Azur South Of France Exercise Calorie Burn Girl Fashion-2Fitness On Toast Faya Blog Benefits Of Walking Healthy Walk Grand Hotel Du Cap Ferrat Cote D'Azur Azur South Of France Exercise Calorie Burn Girl Fashion-1-2Fitness On Toast Faya Blog Benefits Of Walking Healthy Walk Grand Hotel Du Cap Ferrat Cote D'Azur Azur South Of France Exercise Calorie Burn Girl Fashion-1Ik droeg: Missoni hoofdband, River Island maxi-jurk, schoenen van Asos. Alle foto ‘ s die in het Grand Hotel Du Cap-Ferrat

ALS U GRAAG DEZE POST, DAN ZOU U OOK GRAAG…

Monreal Byblos Square

MONREAL @ BYBLOS

Winter Berries Healthy Dessert Yoghurt Blueberries Raspberries Cranberries Redcurrants Dish Recipe Blog Fitness On Toast Faya SQUARE

IS FRUIT MESTEN ?

Importance of Water Square-1

WAAROM WATER DRINKEN

Central Park - Asics New York Central Park Fitness On Toast Faya Blog Running Training Stretching Women Routine 3

BEEN TRAINING IN NY

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *