januari 24, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Het vieren van het ‘hotel’ thuis

Fitness On Toast Faya Blog Hotel Breakfast Healthy Grapefruit Egg Avocado Smoked Salmon Porridge Berries Green Tea Orange Juice Health Natual Protein Good Fat Complex Carb Low GI Slow Release Recipe Picture-1

Ingrediënten

Ingrediënten niet beschikbaar

Fitness On Toast Faya Blog Hotel Breakfast Healthy Grapefruit Egg Avocado Smoked Salmon Porridge Berries Green Tea Orange Juice Health Natual Protein Good Fat Complex Carb Low GI Slow Release Recipe Picture-1

Er kan niet veel onder ons die een hekel hebben aan de fabulousness van een stevig ‘ontbijt’ te verspreiden, op een moment waarop uw lichaam wanhopig behoefte aan brandstof aan de macht, het verzamelen van de mentale alertheid, en bereiden je voor op de komende dag, de trouwe hotel biedt in schoppen! Door het starten van de dag goed met een gezonde maaltijd, zult u de basis liggen van de rest van de dag en je lichaam zal minder waarschijnlijk om in paniek te raken voor eten of te veel eten later. Ook, door het stabiliseren van de bloedsuikerspiegel vroeg op, het reguleren van energie en eetlust, je bent meer kans om te voorkomen dat de klassieke prikkelbaarheid en gebrek aan concentratie.

Steeds een ochtend persoon is allemaal over het krijgen in een aanvaardbaar routine en wat een betere manier om dat te doen dan door het brengen van een beetje spanning aan het ritueel; een hotel zoals het ontbijt. Eerder dan de nadruk op uw weg naar buiten de deur op een lege maag en het slopen van een kopje koffie en een croissant op de weg (beide verantwoordelijk voor de eventuele bloedsuiker dalen), neem dan even de tijd om wakker te worden op de ontbijt tafel, drink een groene thee, de krant lezen en genieten van een kleurrijke, restauratieve, smakelijke maaltijd op dezelfde manier als u zou doen op vakantie! Het kan (en moet) worden van een fantastische maaltijd zoals een andere om echt te genieten en uit te kijken. Er is een enorme hoeveelheid keuze ook is; ontbijt hoeft niet alleen te worden bran flakes uit een kartonnen doos… Als uw reden voor het niet hebben van het ontbijt is, omdat je je tijd-arme, check out mijn gezonde muesli die alleen gaat om de tijd die het duurt om het toevoegen van melk aan een bowl! Echter, mijn ontbijt op zondag ochtend was van een selectie van gezonde gerechten, maar in kleinere porties – een goede bron van eiwit, complexe koolhydraten, gezonde vetten en veel vitaminen en mineralen. Een schaaltje pap overgoten met wat lekkere bessen, een hard gekookt ei, gerookte zalm en avocado, een klein glas vers geperste jus d ‘ orange en een kopje groene thee. Ik ben de liefde grapefruit op het moment, dus in geslaagd om het toevoegen van een half zo goed.

Zie meer foto ‘ s en voedingswaarde-info hieronder… Faya x :)

Fitness On Toast Faya Blog Hotel Breakfast Healthy Grapefruit Egg Avocado Smoked Salmon Porridge Berries Green Tea Orange Juice Health Natual Protein Good Fat Complex Carb Low GI Slow Release Recipe Picture COMPILATION

Instructies

1) GEROOKTE ZALM: EEN grote bron van eiwit met 22 gram per 100 (goed voor spier herstel en groei), het is ook rijk aan omega-3 vetzuren zijn ‘goede’ vetten die helpen om de ontsteking te verminderen, verbeteren de celfunctie, en is aangetoond dat het stimuleren van een verbeterde hersenfunctie. Het is laag in cholesterol en natrium, en heeft 0 gram koolhydraten, vezels en suiker.

2) GEKOOKT EI: Ook hoog in eiwit (13g eiwit per 100 gram), zeer laag in koolhydraten (1g per 100g).

3) AVOCADO: de Ene helft van een rijpe avocado. Vol met gezonde vetten, de goede enkelvoudig onverzadigde vetten wonderen voor de huid, het haar, de opleiding van de resultaten en het algemeen welzijn. Ook verhoogt het niveau van HDL ("goede") cholesterol, die kan helpen om te beschermen tegen schade door vrije radicalen. U hoeft niet overslaan vetten om gewicht te verliezen – het lichaam heeft ze nodig voor tal van functies, en de avocado is rijk aan wat we nodig hebben! Zo ook zijn amandelen voor die kwestie – gooi ze in ook!

4) GRAPEFRUIT: Zeer rijk aan vitamine C, voedingsvezels (pectine), met een opvallend lage glycemische index te helpen je metabolisme te krijgen om te werken op vetten.

5) PAP MET BESSEN: een lage GI, complex carb pap (ik heb gekozen voor een glutenvrije merk van haver deze ochtend, maar om eerlijk te zijn, de normale ‘hele rolled oats’ werkt net zo goed) waar komt energie vrij langzaam in de ochtend, gekookt in water, met slechts een aanraking van magere melk toegevoegd, later voor authenticiteit! Dan roeren in klodders van honing of suiker, waarom niet laat een topping van enkele frambozen en bosbessen, misschien met een lichte kaneel, plaats het gerecht met smaak, smaak en textuur, evenals anti-oxidanten en complexe suikers. ZEER stevig!

6) GROENE THEE: Bevat niet alleen de cafeïne voor een beetje een wake-me-up, maar ook plantaardige extracten genaamd polyfenolen die hebben aangetoond te stimuleren de thermogenese en vet oxidatie, en dus verhoging van de stofwisseling. Dat is de verkorte schrijfwijze voor ‘meer calorieën te verbranden, sneller’. Hij weegt een vedergewicht 1 calorie/200ml, zonder verzadigd vet, natrium, geen cholesterol, enz. en slechts 0,2 g van de totale koolhydraten! Het is dus redelijk veilig pick me up, terwijl het simuleren van het gevoel van vol zijn, en uiteindelijk hydraterende! Dus in plaats van het starten van uw dag met een vanille latte (c. 250 calorieën, 12 g suiker en te veel vet) maken een veel gezondere cafeïne keuze!

7) VERS GEPERSTE jus d ‘ ORANGE: zoals de meeste citrusvruchten oranje is ook een grote bron van vitamine C (100grams biedt c. 89% van uw dagelijkse behoefte) – ideaal voor een immune boost in deze koude tijden!

Fitness On Toast Faya Blog Hotel Breakfast Healthy Grapefruit Egg Avocado Smoked Salmon Porridge Berries Green Tea Orange Juice Health Natual Protein Good Fat Complex Carb Low GI Slow Release Recipe Picture-3Fitness On Toast Faya Blog Hotel Breakfast Healthy Grapefruit Egg Avocado Smoked Salmon Porridge Berries Green Tea Orange Juice Health Natual Protein Good Fat Complex Carb Low GI Slow Release Recipe Picture-4Fitness On Toast Faya Blog Hotel Breakfast Healthy Grapefruit Egg Avocado Smoked Salmon Porridge Berries Green Tea Orange Juice Health Natual Protein Good Fat Complex Carb Low GI Slow Release Recipe Picture-5

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *