januari 13, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Ik ben schuldig

CHOCOLATE PROTEIN MUFFINhttp://fitnessontoast.com/2013/06/05/im-guilty/

Ingrediënten

Donkere Chocolade, Banaan & Zaden-Eiwit-Muffins

  • 1 x bar van Lindt 90% donkere chocolade.
  • 2 x 30 g scoops Whey protein poeder – ik gebruikte vanille-smaak ‘Impact Whey Isolate’ van MyProtein in de foto ‘ s.
  • Optionele Lijnzaad, Pompoenpitten, Zonnebloempitten, Gesneden Banaan.

Tijd voor een bekentenis schuldig… ik HOU van chocolade. Ik heb altijd gedaan heeft en altijd zal doen. Ik besef dat chocolade hoeft niet per se gaan hand-in-hand met uw fitness-doelen’, maar ik ben al aan het experimenteren met de eenvoudige maar effectieve manieren om legitiem werk een bescheiden bedrag van de chocolade in mijn opleiding dieet. Dit bericht bevat een echte ‘cheat dag’ behandeling die voldoet aan mijn verlangens, terwijl het verstrekken van mijn lichaam met het eiwit, essentiële vetzuren en anti-oxidanten die het nodig heeft. Schuld geneutraliseerd, lichaam gevoed!

Ongeacht, er zijn er zelfs voordelen voor de gezondheid in te winnen bij het eten van hoge kwaliteit, donkere chocolade, zolang je het niet te bont! Donkere chocolade met een hoog anti-oxidanten die werken aan het verminderen van vrije radicalen in ons lichaam en onze steun cellulaire reparatie. Donkere cacao, dicht calorische waarde, wordt ook gezegd dat het verbeteren van de energie-niveaus, zonder de noodzaak voor suiker, en de focus van de concentratie. Ik doel voor minstens 70% cacao, maar als je kan verdragen 99% cacao is optimaal, want het heeft een ongelooflijk lage bedrag van melk, vet en suiker. Ja, in eerste instantie de smaak is bitter, en moet je misschien werk je weg tot aan de hoge jaren ‘ 90 percentages, maar geef het wat tijd en je zult leren om liefde het is super rijke afmetingen! In feite heb ik nu de voorkeur donker, melk chocolade – en ik had nooit gedacht dat dat zou gebeuren! Hier is mijn recept voor een stukje chocolade verwennerij die boordevol eiwitten en veel gezonder dan uw standaard Mars bar.

De ‘behandeling du jour’ is mijn ‘Donkere Chocolade, Banaan & Zaden-Eiwit-Muffins’. Met de volgende ingrediënten, die ik gemaakt 9 yummy ‘fairy bun’ groot gebak, maar het geheel hangt af van hoe groot / klein dat je gaat. Vergeet niet, dit is niet een caloriearm wonder, dus het moet een beloning voor een zware training, maar het is rijk aan wat het lichaam nodig heeft om te herstellen!

Lees alles over de ingrediënten en mijn stap-voor-stap ‘how-to’ handleiding HIER!

Instructies

Ingrediënten:
1 x bar van Lindt 90% donkere chocolade.
2 x 30 g scoops Whey protein poeder – ik gebruikte vanille-smaak ‘Impact Whey Isolate’ van MyProtein in de foto ‘ s.
Optionele Lijnzaad, Pompoenpitten, Zonnebloempitten, Gesneden Banaan.

Hoe:
– Langzaam verwarm de chocolade in een pan (of beter nog, in een kom boven wat kokend water in een pan). Het is van cruciaal belang om niet te laat de chocolade branden dus geduld hebben en gebruiken van een warmte-mark van 4-5 c. Intensiteit van 50%).
– Zodra de chocolade is gesmolten voeg je de 2 bolletjes van proteïne poeder – roer 30 seconden (opnieuw timing is van essentieel belang om ervoor te zorgen dat het niet branden of kleven aan de pan)
– Zet de verwarming uit en gebruik een eetlepel schep het mengsel in kleine balletjes in je ‘taart sjabloon’ tin. Top het af met uw ‘decoratie’ van uw keuze. Ik stel met behulp van noten & zaden, vruchten of bessen, zoals hieronder. U kunt roer in een aantal van de noten om een deel van de cake goed is.
– Nadat de decoratie is voltooid, laat de mix voor een uur. Ik laat het voor een extra uur in de koelkast om in te stellen en stollen als ik de voorkeur aan de smaak van zeer koude, stevige chocolade.
– Serve & genieten met een kopje thee!

Voor de decoratie en de toegevoegde goedheid:
– Gehakte noten – denk hazelnoten, paranoten of amandelen. Ze energie-rijk, eiwit-dichte (om de spieren te repareren en groei) en een goede bron van omega-3-vetzuren (essentieel voor het functioneren van de hersenen, het verminderen van de ontsteking en anti-kankerverwekkende eigenschappen).
– Zaden – probeer lijnzaad, pompoenpitten of zonnebloempitten. Ze zijn een uitstekende bron van vitaminen en vol met eiwitten en botopbouw calcium. Zie mijn muesli post voor meer informatie hierover.
– Gesneden fruit of bessen – waarom niet gaan voor een aantal banaan, sinaasappel, bosbessen of aardbeien. Alle barst van de smaak, waardoor het de perfecte behandeling voor de zoetekauw, terwijl relatief laag in calorieën. Vruchten en bessen zitten vol vitaminen en mineralen dan bijvoorbeeld 100 gram aardbeien bevat 58,8 mg van het immuunsysteem stimuleren vitamine C is c. 98% van je dagelijks aanbevolen hoeveelheid.

Hoop dat u geniet van deze kleine ‘chocolade cheat behandelen’ met een schoon geweten voor die dagen wanneer chocolade verlangens over te nemen !!

x Faya

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *