In de zone geraken

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-8Energie – het is een onderwerp dat vaak volkomen verkeerd begrepen wordt door klanten, maar ik heb het gevoel is van cruciaal belang om te begrijpen als je van plan bent om het meeste uit uw training. Het is ons vermogen om werk te doen. Elke cel in ons lichaam heeft het nodig, en zonder dat zouden we niet in staat zijn te produceren hormonen, reparatie van weefsels, verteren van voedsel, enz. Het is opgeslagen in macronutriënten (die drie categorieën, ‘Vetten’, ‘Eiwitten’ en ‘Koolhydraten’), en is toegankelijk voor onze spieren te zupp up, via de twee staten van het energieverbruik; a) de Anaërobe (zonder zuurstof) en b) van het Aërobe (met). Mensen veronderstellen vaak dat de ene of de andere is ‘slecht’, maar ze zijn gewoon anders, en behulpzaam! Deze post zal graven in de voordelen van elke staat! Het was ook zo ‘ n mooi sombere dag in Londen voor de Herdenking zondag dat ik besloot om een bezoek aan de Tower of London te vangen een laatste glimp van de 890k keramische klaprozen (de zogenaamde Bloed Geveegd Landen en Zeeën van Rode), die ter herdenking van de soldaten die dapper vochten en stierven om te houden van groot-Brittannië gratis. Of u lezen voor de inhoud, of kijk bij de foto ‘ s, het is allemaal HIER: 010313 - Invoice - Speedo UK - Stephanie Turton

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-14Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-6Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-7Maar eerst, of u nu werkt aerobically of anaëroob, wordt bepaald door een combinatie van de volgende 4 factoren: 1) JE INTENSITEIT: er is een relatie tussen hoe hard je werkt en het type brandstof van uw lichaam gebruikt. Een hogere intensiteit dan de anaërobe activiteit saps energie uit glycogeen (suiker) opgeslagen in de lever, in plaats van het vet opgeslagen als glycogeen kan opleveren energie voor je spieren veel sneller dan vet. Omgekeerd, bij lagere intensiteiten, de meeste van uw energie komt van je vetreserves. 2) DE LOOPTIJD: hoe langer je traint, hoe meer je je druk in de anaërobe zone, en dus hoe meer van je glycogeen u verbruikt. U zult ook toast meer vet als je glycogeen voorraden stilaan uitgeput. 3) TYPE ACTIVITEIT: Als je gaat voor een rustige wandeling, bent u waarschijnlijk niet van plan om de Nike ‘swoosh’ peel off your T-shirt van het zweten. Evenzo, als je het spelen van een competitief spel van badminton, ik zou geschokt zijn als er een enkel licht gekleurde (droog) patch op je grijze vest. Type activiteit heeft de neiging om te heersen over de ‘Duur’ component. 4) UW FITNESS-NIVEAU: Volledig variabele, maar als je fitter, je lichaam wordt efficiënter in het gebruik van vet als energie, waardoor je ‘nood ‘ winkels’ van glycogeen duren langer. I. e. u kunt gaan op wat je aan het doen bent. Denk na over Djokovic is van uitzonderlijke bekwaamheid tot het houden in de achtervolging op de crosscourt schoten in de 5de set; hij kreeg een efficiënte oven, ruime longen, en een diepe opslag van glycogeen, en dat maakt hem soldaat tot het einde! Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-15Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-10Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-5Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-11NU: Gegeven deze vier interplaying factoren, laten we eens kijken naar die twee staten van het energieverbruik; 1) de ANAËROBE: a) WAT IS HET?
Dit is de toestand waarbij je de uitoefening van harde, maar uw lichaam is het afvuren zonder voldoende zuurstof ter ondersteuning van de spieren. In plaats daarvan is het benutten van uw suiker winkels als de belangrijkste bron van incrementele brandstof. Hoewel je hijgend voor meer lucht, uw systeem kan nog steeds niet op voldoende zuurstof te leveren aan de spieren, zodat het teveel aan energie wordt opgenomen uit je carb inventarisatie plaats. Het voelt slecht, maar je bent echt in de vet-verbranden-zone hier, roosteren calorieën! b) HOE kom ik ER?
Manieren om de anaërobe zone langs de lijnen van de 100m sprinten (waar c.90% van de energie komt uit suiker winkels), gymnastiek, concurrentie, schermen, squash, sprint zwemmen, flipping banden, battle ropes… in het algemeen, denk dat de hoge intensiteit de activiteiten die vereisen dat een zware inspanning gedurende een korte tijd. Ik ben in 15 minuten loopt, bestaande uit 1 minuut sprint, 1 minuut herstel, en herhalen… Als je kan iets toevoegen die ontwikkelt kracht en sterkte ook, dan is dat geweldig – na te denken over explosieve sprints met de slee! c) HOE LANG MOET ik nog? Niet lang, werkelijk (afhankelijk van uw niveau van fitness!). Het is een super tijd-efficiënte manier om te trainen, maar als het melkzuur bouwt in uw spieren (je zult weten dat branderig gevoel), zult u moeite hebben met het genereren van waardevolle hoeveelheden energie als je door blijven gaan; u bent zonder brandstof, eigenlijk! Echter, door het nastreven van de ‘Interval Training’ (mijn favoriete manier om te oefenen), heb je een mini herstel in-tussen de sprints, die werpt je terug in de aërobe zone, wat betekent dat je in staat bent om te ondersteunen bij de anaërobe activiteit voor meer dan als je gewoon ging flatscreen-out tot u begeven in een heap! Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-17Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-13Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-162) AËROBE:a) WAT IS HET? U bent met trainen, maar je lichaam is niet te kampen met de levering van uw spieren met zuurstof. U bent in zuurstof overschot, het is er in overvloed. Uw hartslag is niet zo verheven dat je naar adem happen rond elke laatste adem uit. Je bent nog steeds met bloed glucose, glycogeen en vet als brandstof voor dit systeem, maar het is een evenwichtige en duurzame manier uit te oefenen voor een lange periode van tijd. b) HOE kom ik ER?
Om te werken in de aërobe zone, tempo zelf voor een lange-afstand lopen, zwemmen langzaam voor een hoog aantal lengtes, rij op een matige intensiteit, gaan voor een wandeling… Natuurlijk is het afhankelijk van uw niveau van fitness te beginnen, maar het is over het algemeen een meer zachte niveau van inspanning, gedragen over een langer tijdsbestek. c) HOE LANG MOET ik nog? Fitness-niveau afhankelijk, maar theoretisch zou je dan kunnen doen voor het uur voordat je uiteindelijk bladerdeeg uit, en het bereiken van je anaërobe drempel – het punt waar je ineens niet afleiden van uw incrementele energie uit zichzelf voldoende zuurstof inname alleen, en je begint je te verdiepen in je glycogeenvoorraad. Nogmaals, u bent niet beperkt gewoon ‘hardlopen’ door alle middelen, en ik zou aanmoedigen andere vormen van training te bevorderen sterkte! Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-4Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-2Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-3Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Exercise Fashion OOTD Fit Fitspo Cosmopolitan Lifestyle Helly Hansen Sweaty Betty Gucci Nike Tower of London Poppy Rememberance-19____________________________ IK WAS HET DRAGEN VAN: Trainers: NIKE ZOOM PASSEN BEHENDIGHEID Jas: HELLY HANSEN W HP PUNT JAS Broek: Zweterige Betty Urdhva Omkeerbaar Yoga Legging ____________________________ JE ZOU OOK GRAAG: Daily Hiit Faya Fitness On Toast Girl Deadlift Blog Post Weights SQUARE

HIIT BENEN HARD

Fitness On Toast Faya Quinoa Lentil Grilled Salmon Healthy Dish Tasty Recipe High Protein Natural SQUARE

QUINOA ZALM LINZEN

Hiit Abs Session square

HIIT AB-SESSIE

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fashion Gym Clothes Kit Workout Gear Outfit Exercise Striders Edge Running Leggings Top Vest Compression Fabric SQUARE

WAAROM WANDELEN