februari 3, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Lente in de fitness

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-4

De lente is er eindelijk is ontstaan in Londen, en ik ben helemaal het gooien van mezelf in! Ik weet niet over u, maar als de zon schijnt en de bloemen beginnen te bloeien, is het volkomen verandert mijn mentale toestand. In het Voorjaar, ik wil gezonder worden meer dan ooit drinken liters water, eten scholen van verse vis en het maken van mooie, lichte salades. Hardlopen in het park vaak mijn manier van markeren van de komst van de lente, als het kijken naar de toppen van de bomen barsten in bloei is stimulerend en geeft me een dosis van het ware geluk! Klik op MEER om te zien sommige van de foto ’s van mijn Regent’ s Park Lente shoot samen met mijn 6 tips voor de lancering weer terug in de fitness!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-20

We zijn een weg langs de historische overblijfselen van ‘voornemens voor het Nieuwe Jaar’, wat betekent dat we door de zwaarste, langste en donkerste deel van het jaar. Vanaf hier, de natuur geeft je een beetje een lift naar het vergroten van uw training regime, door de manier van het prachtige weer! De lente is een tijd wanneer ik voel me als herboren, vernieuwd, en het is een tijd voor innovatie, evenals een goede mentale en fysieke voorjaar schoon! Het stellen van doelen is niet gebonden aan een specifieke tijd van het jaar, dus waarom niet opnieuw gaan met je doelen! Hier zijn mijn top 6 tips om dingen te gaan…

1) DENK DUURZAME
Probeer niet te denken van de manier waarop je eet als een ‘dieet’. Ik heb gevonden dat diëten zijn niet-duurzame, vaak ongezond en uiteindelijk falen. Gezond eten is het tegenovergestelde van dat. Het is niet iets wat u nastreeft op-en-uit, maar het is een oplossing op lange termijn. Op deze manier is of en wanneer u ‘slip’ u minder kans te geven, worden terneergeslagen en beseffen dat één of twee maaltijden/dagen van minder-dan-perfecte eten niet ondermijnen uw totale inzet voor een gezonde levensstijl.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-17

2) ONTSPAN OVER ‘GEWICHTSVERLIES’
Als uw uiteindelijke doel is gewichtsverlies, dan is de-prioriteiten stellen; ik heb ontdekt dat als je realistisch zijn, de specifieke doelen die ze hebben allemaal te maken met gezond eten en regelmatige fitness, dan is het verlies van het gewicht zal komen als een extra bonus! Het uiteindelijke doel is om echt gezond om je lichaam sterker te worden, en te genieten van dat heerlijke gevoel van voldoening! Het lichaamsgewicht is slechts een uitvloeisel van.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-16

3) WEES REALISTISCH:
Als je, zoals ik, je houdt van chocolade, dan is de kans NUL is dat je op een dag wakker te worden en te besluiten nooit om chocolade weer, en vasthouden aan het. Dus in plaats daarvan gewoon realistisch zijn en nemen die behandelt in je vooral gezond eten. Overschakelen naar 80% donkere chocolade, bijvoorbeeld, een gezondere optie, en slechts een paar pleinen in de avond samen met een mint thee. Proberen om een monnik zal niet leiden tot succes!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-8

4) DE BEHANDELING ZELF:
Het bereiken van uw doelen langs de weg verdient een kleine beloning, of het is een heerlijk bolletje heerlijke ijs tijdens de week, of een ontspannende sportmassage na al je harde werk in de sportschool. Misschien een manicure of spa-ervaring. Geniet ervan, pas na je hebt het verdiend. Deze mini-doelen zijn een geweldige manier om jezelf te duwen van week tot week!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD

5) STEL BEHEERSBAAR DOELEN:
Als je onrealistische doelen, je bent instelling zelf voor de snelle uitvallen, zal ellendig te voelen en zijn statistisch gezien meer kans te geven helemaal. Als je een hekel aan lopen, forceer het niet, en in plaats daarvan iets anders doen – fiets -, spin -, rij -, cross-train – ga naar buiten. Het introduceren van meer activiteiten in je dagelijkse routine. Neem de trap op je werk in plaats van de lift. Mix it up om te voorkomen dat de verveling instelling in!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-5

6) DRINKEN LITERS WATER!
Zeker wat ijskoud water met een schijfje citroen is de beste drank om uw dorst te lessen in deze zonniger tijden? Water zal het volledig transformeren van uw fysieke en mentale status en voortgang van uw fitness doelen. Lees meer over de voordelen van een verblijf gehydrateerd hier.

Hoop dat het helpt met een beregening van de lente-de tijd voor het oplossen van uw fitness-regime! Goed geluk! Faya x

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-9Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-13Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-7Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-14Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-2Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Spring Into Fitness No Jiggle Regents Park London Location Shoot Fashion OOTD-18

_________________________

IK WAS HET DRAGEN VAN:

BROEK: Fifi Legging door NoJiggle
TOP: Lola Top door NoJiggle
SCHOENEN: Nike FlyKnit TR
TOP: Adidas Jas soortgelijke hier

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *