januari 18, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Mijn 5 redenen om druk op up

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London MAIN

Onlangs bezocht ik De Grove Hotel in Hertfordshire voor het huwelijk van een vriend, en na de festiviteiten waren afgelopen, snel vond ik mezelf te zwerven door de uitgestrekte landschap gronden die zijn huis op een perfect onderhouden, internationaal gerenommeerde championship golfbaan. Gezien het feit dat het was een perfecte, bedauwd engels herfstachtige ochtend dacht ik een paar foto ‘ s waren in orde – dat gaf mij het perfecte excuus om te duiken in een van mijn favoriete oefeningen in iets meer detail. Een simpele ‘Druk op Up’ is waarschijnlijk de meest voorkomende oefening dat komt te letten op wanneer je ‘word partner’ over ‘geschiktheid’. Misschien is er zelfs niet een persoon die hasn ‘ t gedaan op een bepaald punt. Het is een totaal core hoofdbestanddeel van het fitness dieet en dit bericht graaft in de top 5 van de voordelen die we kunnen krijgen van dit mooie, veelzijdige oefening… [MEER]

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London COMPILATION
Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London

De beruchte druk op up (aka ‘push up’) is een ultieme oefening voor het hele lichaam airconditioning, ondanks zijn slechte reputatie als het behouden van prominente borstvinnen. Dit is omdat het een goede samengestelde beweging, d.w.z. dat de rekruten meerdere spieren tegelijk; terwijl het algemeen beschouwd als een bovenlichaam oefening met de primaire mover wordt de borst, het is OOK bedoeld voor uw core, benen en schouders als correct verzonden. Het zal tillen en het verbeteren van de borst, ongeacht geslacht, terwijl je prachtig gespierde armen, een strakkere buik en slankere dijen! Hoe? Lees dan verder!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London-7

1) KERN:

Bij het inschakelen van een push-up, zou je idealiter zorgen ervoor dat uw wervelkolom in een geheel neutrale positie en dat het abs zijn nauw betrokken in de hele beweging. U zult ook willen om te voorkomen dat het verhuren van uw rug samenvouwen als deze onnodige stress op de lumbale regio (hyper uitgebreid). Dit is waar je nodig hebt een sterke kern, en dat de spieren rond je buik zal helpen bij het handhaven van een juiste wervelkolom positie voor het uitvoeren van de rest van de beweging correct. Het is een hoge plank positie met toegevoegde borst engagement, dus als een fundament van de oefening uw buikspieren moet absoluut voel het branden in combinatie met uw armen en borst!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London low

2) DE SCHOUDER VAN DE LAST:
Herhaalde praktijk van de druk op up zal ontwikkelen, het scapulier en de rotator-cuff spieren te helpen stabiliseren van uw schouders. Als u kiest voor de uitoefening van het bankdrukken in plaats van druk-ups, dat is ok, maar je bent niet gedwongen om het gebruik van die spieren ergens in de buurt zo veel, dus de samenstelling van de voordelen van de oefening verloren!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London-10

3) BEEN:

Het behouden van wat is in feite een actieve, zeer dynamische plank grijpt allerlei onverwachte spieren. Een goede sessie van de pers-ups, uitgevoerd op uw tenen staan en met rechte en betrokken benen, moet de betrokkenheid en constante activering van de quads. Het is niet degene die je het meteen, maar na een tijdje, het is een van de meer prominente melkzuur brandwonden die ineens over!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London-12

4) ARM VOL:
Met de pivot-punt van je elleboog, iets is beter dat het lichaam terug aan de start ‘hoge plank’ positie… Cue de bovenarm, of meer specifiek, de triceps brachii en de brachialis, die het werk eens op vijandige toon als een klein team om de controle van uw romp horizontaal pitch. Zowel anterior en posterior deltoids doen hun eerlijk deel van de stabilisatie bij het einde van de beweging, en zelfs de onderarm krijgt op de actie op het dieptepunt van de druk op up (dit is vooral het geval in de smalle grip variant). Waarschuwing: slanke armen zijn een onvermijdelijk gevolg.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London-2

5) DE SCHAT ‘BORST’:
Dit is de belangrijkste attractie. Veel vrouwen die ik ken denken vaak dat het niet voor hen, dat het puur een ‘guy’ oefening: ik kon niet eens meer. We moeten ALLEMAAL een sterk geconditioneerd zijn borst om te helpen tillen of duwen van iets zwaarder dan een zak zoete aardappelen. Het is ook een van die ‘just in case’ spiergroepen die u nodig heeft om in actie schieten, met serieuze kracht, op een cruciaal moment, op de verhuur van de sternale en clavicular (de twee bestanddelen van uw ‘pecs’) verschrompelen is gewoon geen manier om te gaan. De nederige druk op up kunnen het herstel van die verwaarloosde jongens, en het ontwikkelen van een sterke en gespierde ‘armor mesh’ over de breedte van de borst, van het raken van de outer-pec aan de basis van de beweging, om de innerlijke pec aan de top.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London-3

IN HET KORT:
Als je techniek geluid, je crafting niet alleen de oppervlakkige spieren van boven, maar ook honing een sterkere core, werken op dat illustere 6-pack, het stabiliseren van de gewrichten, het definiëren van uw benen, toning uw armen… EN omdat er zo veel grote spieren worden gebruikt, zult u waarschijnlijk om een fatsoenlijke bos van endorfine in combinatie met de sessie!

HOE VOER JE DE KLASSIEKE DRUK OP UP IN 4 STAPPEN:
1. Op de grond liggen naar beneden en plaats je handen ongeveer op schouderbreedte uit elkaar terwijl u uw bovenlichaam omhoog met gestrekte armen, op de tenen staan. In andere woorden, nemen de hoge plank positie zie je in deze vorige post.
2. Vervolgens laat je naar beneden tot je borst bijna de vloer raakt; adem in als je naar beneden.
3. Nu, houd uw bovenlichaam terug tot de startpositie, terwijl knijpen je borst en adem uit als u het niet doet.
4. Na een korte pauze op de top-de meeste gecontracteerde positie, kunt u beginnen te laat jezelf naar beneden weer voor zo veel herhalingen als nodig totdat u uiterst vermoeid fout!

VARIATIES OP EEN THEMA:
Als u nieuw bent bij deze oefening en hebben nog niet de kracht om het uit te voeren, kunt u buig je benen (rustend op de knieën op de grond) af te nemen van een aantal van de weerstand, of voor het uitvoeren van de oefening verticaal tegen de muur in plaats van horizontaal op de vloer.
Voor de meer geavanceerde lifters, kunt u uw voeten op een hoog oppervlak, zoals een bench om de weerstand verhogen en u te richten op de bovenkant van de borst meer. Experimenteren met brede en smalle/driehoek handvatten, met destabiliserende balance boards en fit ballen, met intermitterende klapt, met één hand rassen, of zelfs met ultra-wide vingertop druk op de ups voor de super hardcore onder jullie!! Hier is een video van T-Majoor, waardoor zelfs de meest exotische variant al te gemakkelijk!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London-9 Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London-5Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London-8Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London-11Fitness On Toast Faya Blog Girl Sport Press Up Push Workout Chest Ab Core Bodyweight Routine Why To The Grove Watford Hotel London

___________________________
IK WAS HET DRAGEN VAN:

Boven: De Nike Tech Vrouwen Cape – HIER
Leggings: Nike Legendarische Concert Strakke HIER
Schoenen: Nike Lunar Kruis Element – HIER

___________________________

JE ZOU OOK GRAAG:

Arm Workout square-1

ARM WORKOUT

Colombe D'Or Fish Post square Fitness On Toast Blog

VOORDELEN VAN VIS

Importance of Water Square-1

WAAROM WATER DRINKEN

Faya Fitness On Toast Girl Gym Blog Blogger Training Exercise Healthy Lifestyle Gymming Trip Elle Macpherson Selfridges Beauty Project Elixir SQUARE

ELLE MCPH-INTERVIEW

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *