januari 23, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Mijn avocado, broccoli + kip veloute

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fashion Nutrition Health Gym Training Food Recipe Soup Avocado Chicken Broccoli Immune Boost Chilli

Ingrediënten

Avocado, Broccoli En Kip Veloute

  • 1. Een verse broccoli
  • 2. Drie kopjes water
  • 3. Twee bouillon blokjes
  • 4. Een witte ui
  • 5. Een groene jalapeño
  • 6. De helft van het sap van de citroen
  • 7. Twee avocado ‘ s
  • 8. Een grote wortel
  • 9. 50 gram verse spinazie
  • 10. Olijfolie
  • 11. Roze zout en peper

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fashion Nutrition Health Gym Training Food Recipe Soup Avocado Chicken Broccoli Immune Boost Chilli

Tegen de ijzige kou van de winter, een aantal van mijn favoriete opwarming van de aarde recepten zijn zonder twijfel soepen. Maar let op, niet alle soepen worden even gemaakt. Je zou denken dat ze gezond, want van al die knuffels ‘stevig’ en ‘huiselijke’ PR-dat gaat in hen, maar een beetje kijk op het etiket eerste: veel van de mensen die je zult vinden op het schap van de supermarkt zijn super hoog in suikers en vetten, zodat ze de smaak onmogelijk allerhoogste, en omdat ze in de vloeibare vorm, zij krijgen zeer snel gemetaboliseerd. Deze soepen zijn calorie ‘wolven’ gekleed in de kleding van schapen is! Een manier om zeker te zijn over wat je van jezelf te voeden met te maken van de scratch, die helpt te zorgen voor extra frisheid en de kosten laag houden. Dat is altijd mijn procedure met soepen, en is precies wat ik deed voor deze gezonde en opwarming van de aarde ‘Avocado, Broccoli en Kip § Roomsoepje’, vol met gezonde vetten, hoge kwaliteit magere eiwitten, en een metabole boost te schoppen! Klik op ‘MEER’ om uit te vinden waarom het gezond is, om het ‘hoe’ en zie het recept!

Instructies

Waarom is het zo gezond?

HET BELANGRIJKSTE INGREDIËNT IS 1 RIJPE AVOCADO
Vol met gezonde vetten en een fatsoenlijke hoeveelheid voedingsvezels te (27g per 100g), de goede enkelvoudig onverzadigde vetten wonderen voor de huid, het haar, de opleiding van de resultaten en het algemeen welzijn. Ook verhoogt het niveau van HDL ("goede") cholesterol, die kan helpen om te beschermen tegen schade door vrije radicalen. U hoeft niet overslaan vetten om gewicht te verliezen – het lichaam heeft ze nodig voor tal van functies, en de avocado is rijk aan wat we nodig hebben! Zo ook zijn amandelen voor die kwestie – gooi ze in ook!

HET BELANGRIJKSTE INGREDIËNT IS 2 – GROENE VERSE JALEPENO PEPERS
Chili is vol van immuun-stimulerend en gezondheidsbevorderende eigenschappen. Een onderdeel daarvan is capsaïcine (die zorgt voor de pittige kick, en is een sterke anti-diabetische). Het heeft ook anti-bacteriële en anti-carcinogene eigenschappen, terwijl het verminderen van (slechte) LDL-cholesterolgehalte. Deze Jalepeno pepers zijn vrij vurige (2500 op de Scoville schaal van ‘kun je de hitte?’), en meer dan genoeg zijn om het verhogen van uw metabolisme een paar inkepingen ook! Het is rijk aan vitamine-C (100g chilli = c.240% van de ADH), die het immuunsysteem stimuleren en bestrijdt vrije radicalen uit het lichaam. Er is een goede hoeveelheid mineralen zoals kalium, mangaan, ijzer en magnesium die zal helpen bij het regelen van de bloeddruk. Het geeft ook uw lichaam met de voorgeschreven dosis van het B-complex vitaminen, zoals niacine, pyridoxine (vitamine B-6), riboflavine en thiamine (vitamine B-1).

HET BELANGRIJKSTE INGREDIËNT IS EEN 3 – KIPFILET
Vrije uitloop, hormoon en antibiotica vrij biologische gebraden kipfilet (100 gram bevat 116 calorieën, 22g eiwit, 3 g vet) is perfect als je probeert om gewicht te verliezen, als deze lager in vet en calorieën dan andere vleessoorten zoals rundvlees (100g filet steak bevat 196 calorieën, 26g eiwit, 9 g vet) en varkensvlees (100g karbonade bevat 260 calorieën, 28 g eiwit, 16 g vet), terwijl nog steeds hoog in magere eiwitten. Het bevat vitaminen B6 en B3 (om te helpen cel herstel) en essentiële selenium (anti-kanker eigenschappen) en zink (cel regeneratie, spijsvertering-medeplichtigheid). Een kleine portie kip kan voldoen aan uw niacine eisen voor de gehele dag (van essentieel belang voor de hersenen gezondheid, weergegeven om te helpen beschermen tegen de ziekte van Alzheimer en dementie), en Vitamine E, betacarotene en Vitaminen B6 en B12.

INGREDIËNTEN LIJST:
1. Een verse broccoli
2. Drie kopjes water
3. Twee bouillon blokjes
4. Een witte ui
5. Een groene jalapeño
6. De helft van het sap van de citroen
7. Twee avocado ‘ s
8. Een grote wortel
9. 50 gram verse spinazie
10. Olijfolie
11. Roze zout en peper

HOE?

1. Snijd de broccoli in kleine stukjes en stoom ze 5 minuten. Opslaan van het water voor de soep (er is veel voedingswaarde in de broccoli gestoomd water).

2. Op een matig vuur zachtjes bak de gepelde en gesnipperde ui tot het zacht is. Fijn hakken en toevoegen de jalapeño.

3. In een blender, voeg de broccoli, wortel, spinazie, geschilde avocado ‘ s, een kopje water toe en mix tot een gladde massa (u kunt ook gebruik maken van een staafmixer).

4. Kook twee kopjes water in een steelpan, voeg de groentebouillon.

5. Doe het mengsel in een steelpan. Seizoen met roze peper en zout. Laat het koken nog 5 minuten op een laag vuur (niet koken). Verdun eventueel met meer water als de soep te dik is.

6. Seizoen met 1/2-1 eetlepel versgeperst citroensap.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fashion Nutrition Health Gym Training Food Recipe Soup Avocado Chicken Broccoli Immune Boost Chilli-2

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *