Mijn gezond ei muffins

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable-4

Ingrediënten

Ei-Muffins

  • 1. 4 eieren
  • 2. Broccoli
  • 3. 2 Tomaten
  • 4. 1 Peper
  • 5. 3 Champignons
  • 6. Zalm
  • 7. Avocado
  • 8. Kokos-of Olijfolie

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable-4

Ik heb niet geplaatst recept voor een tijdje, dus hier is nog super gezond, snel en makkelijk toe te voegen aan uw repertoire! Deze kleine Ei Muffins bevatten een aantal grote magere eiwitten, gezonde vetten, voldoende vezels en tal van vitaminen & mineralen. Een observatie die ik heb gemaakt tijdens mijn nastreven van een gezonde levensstijl, is dat vaak, we kijken uit op het concept van ‘presentatie’. Terwijl u kan worden ‘food-styling’ zes tupperware containers elke avond, ik denk af en toe is het belangrijk om te gaan zitten en echt genieten van een goede maaltijd, want na alles wat we eten met onze ogen en onze monden!). Maar de presentatie bits nodig niet om de uren van moeizaam gedoe; in plaats daarvan zou ik zeggen dat dit weinig recept is een perfect voorbeeld dat van te watertanden presentatie kan worden vrij snel, met een kloksnelheid in op minder dan 15 minuten totaal! Deze muffins kunnen worden opgeslagen in de koelkast voor ongeveer 2-3 dagen, dus zweep een batch en zie wat u denkt! Voor het recept en hoe hier…

Instructies

1) WAAROM ???

Eieren: Ze zijn super hoog in eiwit (13g eiwit per 100 gram), zeer laag in koolhydraten (1 g per 100 g) en is een goede bron van Riboflavine, Vitamine B12 en Fosfor. Om te voorkomen dat de cholesterol component, kiezen voor eiwitten met rust.

Zalm: Hoog in eiwit met 22 gram per 100 (goed voor spier herstel en groei), en het is ook rijk aan omega-3 vetzuren zijn ‘goede’ vetten die helpen om de ontsteking te verminderen, verbeteren de celfunctie, en is aangetoond dat het bevorderen van een beter functioneren van de hersenen. Het is laag in cholesterol en natrium, en heeft 0 gram koolhydraten, vezels en suiker.

Avocado: vol met gezonde vetten en een fatsoenlijke hoeveelheid voedingsvezels te (27g per 100g), de goede enkelvoudig onverzadigde vetten wonderen voor de huid, het haar, de opleiding van de resultaten en het algemeen welzijn. Ook verhoogt het niveau van HDL ("goede") cholesterol, die kan helpen om te beschermen tegen schade door vrije radicalen. U hoeft niet overslaan vetten om gewicht te verliezen – het lichaam heeft ze nodig voor tal van functies, en de avocado is rijk aan wat we nodig hebben! Zo ook zijn amandelen voor die kwestie – gooi ze in ook!

Plus een hele hoop van de goedheid van de groenten!!

2) INGREDIËNTEN:

1. 4 eieren
2. Broccoli
3. 2 Tomaten
4. 1 Peper
5. 3 Champignons
6. Zalm
7. Avocado
8. Kokos-of Olijfolie

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable

3) HOE?:

1. Pre verwarm de oven voor op.
2. Hak alle groenten
3. Klop de eieren en voeg de groenten toe
4. U bent de rechter van de grootte van elk deel, voeg ze toe aan een cupcake bakplaat.
5. Voeg de mix voor de lade
6. Laat in de oven in voor ongeveer 15-20 minuten of tot de eieren zijn gestegen zijn goudbruin en pluizig
7. Wacht een paar minuten en het eten is zoals het is, of halveren en voeg je vullen lagen aan de ingeklemd muffin!.