maart 4, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Mijn soort van dessert…

SUPER FRUIT SALADhttp://fitnessontoast.com/2012/12/27/my-kind-of-dessert/

Ingrediënten

Ingrediënten niet beschikbaar

Instructies

Kerst gorging is voorbij, terug naar de normale (gezonder) eetpatroon nu, waaronder ‘portion control’. Er is geen excuus meer om het varken uit op 6 diepe gevulde luxe lekker mince pies in een tijd, glühwein is niet langer de belangrijkste bron van vloeistoffen, en er is geen excuus om te nap uit een voedsel coma op bed! Als je denkt "2013 wordt het gezondste nog" wanneer je wakker wordt op 1 januari magisch gevoel verfrist, verkwikt en op mysterieuze wijze vrij van destructieve verlangens… ik niet kopen! Een ding tegelijk. De komende drie dagen zal ik het posten van een deel van mijn 3-punt plan dagelijks te helpen, lag het pad naar een ‘new years resolutie’ je kunt eigenlijk houden…

VANDAAG: 1) LANGZAAM DODEN VAN DE SUIKER RAT:
Dankzij de supermarkten op Xmas, er is een suiker rat binnen in je die piepen, houden je in de nacht verlangen zoete dingen, zoals hiervoor reeds is ingevoerd op feestelijke eenvoudige suiker overbelasting. Laten we langzaam krijg je glycemische index onder controle. Deze gezonde fruit salade nam niet meer dan 7 minuten voor te bereiden, heeft een eenvoudige suikers die zal voldoen aan uw korte termijn verlangens, maar is natuurlijk niet geraffineerd, is hydraterend en heeft een tal van anti-oxidanten en vitamine voordelen. Het uitsnijden van suiker direct zal resulteren in koude turkije, en een gebroken resolutie, zodat de overgang met dit lekkere en gezonde fruit-salade…INHOUD (ongeveer gelijke delen): a) Apple – ‘An apple a day keeps the doctor away’ – rijke bron van anti-oxidant stoffen die reparaties cellen en weefsel, veel vitamine C, veel vezels, en alleen c. 80 calorieën per appel (!)
b) Grapefruit – zeer rijk aan vitamine C, voedingsvezels (pectine), met een opvallend lage glycemische index om te helpen de stofwisseling van vet te verbranden.
c) Bosbessen – dieet essentieel mineraal Mangaan, plus vitamine K (bloedstolling en de spijsvertering), vitamine C en voedingsvezels. Ook een zeer lage glycemische lading score
d) Mango – dit is meestal over de enkelvoudige suikers (erg lekker), maar er is ook een hoog gehalte aan Beta-Caroteen (helpt zicht) en het is rijk aan prebiotische vezels.Een 250gm portie van dit bevat waarschijnlijk c. 60-70% uit water en c. 150-200 calorieën, terwijl het verstrekken van je met een c. 50% 0f uw aanbevolen vitamine C-inname voor de dag. Genieten! Faya x

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *