januari 10, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Mijn top 5 redenen om squat

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To-4

Dit bericht gaat over de voordelen van één van de meest fundamentele en primal moves onze skeletten kunnen presteren; de bescheiden, aloude squat. Enkele oefeningen vergelijken voor hun vermogen om de dienst zo veel spieren tegelijk, en weinig rendement zulk een rijkdom van fysiologische voordelen. Deze post details mijn top 5 redenen om squat! Klik op MEER lezen over…

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To COMPILATION

In mijn vorige post (het Vinden van uw Benen, hier bespreek ik de vele voordelen van de opleiding benen in het algemeen. In deze post richt ik me een beetje naar beneden, om te praten over mijn top 5 voordelen van kraken. Het is een totaal zwaartekracht tarten, gluteus-targeting held oefening, die, afgezien van het leveren van esthetische resultaten, het simuleren van een functionele beweging die u zullen helpen met alledaagse bewegingen goed in de ouderdom… evenals de ontwikkeling van de algehele conditie, kracht en prestaties. Een full-diepte squat is een teken van een goede mobiliteit en kracht, en of we het ons realiseren, voeren wij een variatie op deze oefening elke dag op een stoel te zitten, het beklimmen van een auto, het tillen van dozen, het uittrekken van onkruid uit de tuin, een bezoek aan de badkamer (ahum)… Dus beginnen met licht en hebben iemand gekwalificeerde evalueren van uw techniek (voor het beschermen van uw rug / knieën); er zijn meerdere componenten en een squat, dus mijn advies zou zijn om absoluut nagel de techniek dan in het geleidelijk verhogen van het gewicht.

Hier zijn mijn top 5 voordelen waarom u moet squat!

1) FULL BODY WORKOUT: Squats, goed uitgevoerd, activeert u de grootste spiergroepen in het lichaam (d.w.z. de quads, de bilspieren en de hamstrings), maar ook samen met een goede deal van de stabiliserende spieren te (bijv. transverse abdominus, adductoren, gastrocnemius, erector spinae). Het trainen van de benen niet op deze manier, met behulp van samengestelde oefeningen, stimuleert het vrijkomen van natuurlijke testosteron en andere groei-hormonen, het bevorderen van de algehele kracht en massa in uw hele lichaam, niet alleen de benen.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To-2

2) STIMULEREN het METABOLISME: het Feit dat ze richten zich op de grotere spiergroepen, die op zijn beurt verhoogt de werkende stofwisseling, het stimuleren van een herstel die verbruikt meer calorieën; de benen zouden dus branden hun meeste calorieën terwijl je in rust! Elke incrementele pond van spier is over het algemeen ontvangen voor het branden van een extra 50 calorieën per dag, en terwijl ik herken het bereik van advies rond precies wat dat aantal zou kunnen zijn, ik geloof dat de meer samengestelde oefening zal in het algemeen resulteren in een hoger basaal metabolisme.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To-1

3) KERN VERSTERKING: Dat gespierde gordel we dragen allemaal rond onze buik absorbeert veel van onze dagelijkse flak. Het meer van airconditioning, houden we deze spieren (buikspieren, obliques, billen & spinal vezels), hoe beter we zullen voelen. Voorbij zijn de dagen van 30 minuten crunches, waarbij het versterken van de buikspieren, maar niets anders; squats (met het juiste formulier) zijn een fantastische manier om te gaan met de volledige kern, voor het behoud van een rechte houding en het voorkomen van letsel.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To-4

4) de PRESTATIES van de GETANKTE brandstof: Squats kan helpen bij het verbeteren van de performance op het gebied van sport, als ze moedigen een meer volledig van airconditioning, houdings-en bewegingsapparaat. Ze kunnen helpen om te focussen op de twitch reflex (als ze stimuleren ons Type IIa fast twitch vezels), het bevorderen van een snellere, meer explosieve sprong in de hoogte, en verbeterd evenwicht en behendigheid. Ze hebben de neiging om een kern onderdeel van de meeste atleet de training regimes.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To-3

5. VERLAAGT het RISICO van de VERWONDING: Voor het uitvoeren van een volledige squat oproepen voor een sterke flexibiliteit bij de enkels, knieën en heupen. Het bevordert een betere mobiliteit wervelkolom, meer robuuste schouder stabiliteit, en is een fantastische manier om te verbeteren en het versterken van de banden. Ze toevallig de perfecte oplossingen te zwak stabilisator spieren, de gesel van de meeste sport-beoefenaars!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To-5

De bovenstaande afbeeldingen tonen slechts een paar verschillende squat varianten; ik heb altijd geloofd dat het goed is om het lichaam te raden, zodat de toevoeging van meer alternatieven voor de regeling stimuleert een betere spier-aanpassing en groei. Er zijn zo veel verschillende variaties te ontdekken excentrieke squats, enkele been squats, barbell squats, overhead squats… die allemaal kunnen helpen met sport-specifieke prestaties.

HOE SQUAT?
1. Gaan zitten en terug, alsof je gaat zitten op een stoel. Zorg ervoor dat squat totdat je dijen parallel aan de vloer. Dieper squats zijn heerlijk bij het uitputten van de onderkant van het lichaam, maar worden niet aanbevolen voor mensen met zwakke knieën!
2. Houd je gewicht in de hielen en probeer niet uit te breiden met de knieën voorbij je tenen.
3. Hou je buikspieren strak, rol je schouders naar achteren en staan hoog, het behoud van een rechte rug.
5. Ademen bij inspanning.
6. Houd een zachte buiging in de knieën als u push-up. Dit houdt het werk in je benen en niet met je knie gewrichten.

VERGEET NIET TE REKKEN!!!
Als sommige van uw spieren gespannen, het kan inderdaad een limiet van uw techniek en het bereik van de beweging. Bijvoorbeeld zorg ervoor dat het oprekken van de Piriformis, heup flexoren en, indien mogelijk, het uitvoeren van een full body stretch als je bent immers werken vrijwel alle belangrijke spieren in uw lichaam!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To-8 Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To-7 Fitness On Toast Faya Blog Girl Fit Healthy Gym Workout Leg Session Squat Squats Squatting Deadlift Legs Muscle Build Exercise Strong Strength Functional Compound Benefits Why To-6

_________________

Het DRAGEN van:

WR.TOT HET VORMGEVEN VAN HET EFFECT VAN DIE LAGE TAILLE 7/8 – ENKEL LENGTE + TANK TOP Women ‘ s Energy Serie Bioceramic X-Vorm, Houding Ondersteuning met Lange Mouwen Compressie Top Adidas Energy Boost 2.0 ESM Schoenen

_____________________

JE ZOU OOK GRAAG:

Fitness On Toast Faya Blog Girl Training Outfit Fashion Fit Workout Meditation ActiveInStyle Lorna Jane Capri Caesar Augustus Hotel Travel Balcony Beautiful View-SQUARE

WAAROM MEDITEREN!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Gym Training Workout Tennis Fitspo Fashion Dress Monreal Designer Chic Elegant Figure Hugging Luxurious Material White Holiday Travel Positano Il San Pietro Court Best View Italy SQUARE COLOUR-2

GAME, SET, MATCHY!

Fitness on Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Trip O2 Travel Tariff World Portugal Lisbon Cascais Yoga Hike Bridge Bike Under Armour Speedform Shoes Outfit OOTD WIWT Fashion Blog Post Healthy Recipe Cooking SQUARE-1

ACTIEVE LISSABON

Fitness On Toast Faya Blog Bjorn Borg Tennis Fashion Gym Activewear Active Sports Kit Training Clothes Fitness Fashion Leggings Tshirt Workout SQUARE-1

BJORN BORG – MAROKKO

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *