januari 25, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Mince pies uit; exotische fruit salade in

Fitness On Toast Faya Blog Exotic Fruit Salad Nutrition Healthy Low Calorie Easy Recipe Nutritious Tasty Treat Dessert Mango Papaya Lychee Nectarine Fig

Ingrediënten

Ingrediënten niet beschikbaar

Fitness On Toast Faya Blog Exotic Fruit Salad Nutrition Healthy Low Calorie Easy Recipe Nutritious Tasty Treat Dessert Mango Papaya Lychee Nectarine Fig

Tijd om schoon te komen; ik ben een typische ‘December mens-zijn’, en terwijl ik vast aan mijn gezond eten, evenals het onderhouden van mijn opleiding, de porties zijn veel te groot en zijn er al een paar te veel Kerst lekkernijen; "ik ben hunkeren naar suiker nu, veel meer dan ik voor de Kerst". Als dat bekend klinkt, hier is een exotische fruit salade te helpen ween jij (en een aantal vrienden – zijn vrij, dus waarom niet vermaken met het!) uit de feestelijke suiker. Verbannen zijn de overgebleven mince pies, en nemen hun plaats is iets geheel meer natuurlijke en voedende. Terwijl een groot deel van de 200 calorieën (per kwartaal van een portie fruit deze salade) zijn van suiker, ze zijn natuurlijke, vezelig, hydraterende en vol met mineralen en vitaminen. "Die", zeg je?

Exotische Fruit Salade

1) MANGO
Heeft nul verzadigd vet, cholesterol en natrium is een grote bron van voedingsvezels (stimuleert de spijsvertering) en Vitamine B6 (helpt bij het behoud van een normale zenuwfunctie). Het is ook aangetoond dat het als een belangrijke neurotransmitters, zoals dopamine en serotonine, waardoor je je blij voelt! Toegegeven, erg zoet en dus een groot deel van de 200 calorieën in een mango uit suikers (15 g per 100 g suiker is) – dus let op, om gegeten te worden in matiging.

2) VIJGEN
Heerlijke weinig fruit, een rijke textuur en smaak, met een taai vlees en een knapperige zaad, zijn hoog in voedingsvezels (11% van elke fig.), hoog in kalium (die helpt bij het normaliseren van de bloeddruk), en het is aangetoond dat lagere triglyceriden (vet -) circulatie in het bloed.

3) RAMBUTAN
Super-exotische, het is van zeer hoog vitamine C-gehalte (een 100-gram deel c bevat.40 procent van de ADH). Het is ook een grote bron van niacine (ook bekend als vitamine B3). In dit harige fruit, naast een hoge concentratie van vitamine C, u vindt andere vitale stoffen die het lichaam nodig elke dag – ijzer, fosfor, eiwit en koolhydraten.

4) PAPAYA
Fantastisch voor een gezonde, stralende huid omdat het is een zeer geconcentreerde bron van Vitamine A en ‘Papaïne, een enzym behulpzaam bij het verteren van eiwitten, die helpen bij het verwijderen van dode huidcellen, en het afbreken van de inactieve eiwitten, terwijl het houden van de huid gehydrateerd. Ook is er een grote 700g papaya bevat een onmogelijk kleine 300 calorieën, en hopen van voedingsvezels.

5) JAPANSE APPEL PEREN
Frisse en knapperige textuur, ze zijn verfrissend licht, en worden nietig verklaard op verzadigd vet, cholesterol en natrium. Veel van de vitamine/mineraal voordelen, zoals kalium, magnesium, foliumzuur en de vitamines C en K. Elke middelgrote vrucht is c.100 calorieën, waardoor het 15% minder calorische waarde dan de traditionele neef, de conference peer! Nogmaals, gematigdheid is nodig vanwege de *natuur* suikergehalte. Één van beide manier, de huid van peren bevat ten minste drie tot vier keer zo veel fenolische fytonutriënten zoals het vlees, dat hij hen met anti-oxidant en anti-inflammatoire eigenschappen. De huid wordt ook zijn toon te bevatten ongeveer de helft van de peren in de totale voedingsvezels (30% van de carb inhoud).

6) LYCHEES
Een grote bron van koper (helpt het lichaam bij het gebruik maken van ijzer en het verminderen van weefsel schade veroorzaakt door vrije radicalen), met een gewicht van slechts 60cals per 100g met een zeer lage glycemische lading, en met elk 100 gram portie vertegenwoordigen van 120% van de ADH vitamine C!

7) NECTARINES
Een zeer goede bron van beta-caroteen (anti-oxidant, dat verandert in Vitamine A bij gemetaboliseerd). Het is vaak te vinden in fruit en groenten met heldere rode, oranje en gele kleuren – ideaal voor de ontwikkeling van het beendergestel en gezonde ogen. Ook, ze smaken heerlijk. Als niet alle van de hierboven! Gewoon kopen ze rijp of laat ze op een plank boven een radiator voor een paar dagen!

Genieten!!! Faya x

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *