februari 6, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Office grazen?

Wearing: Women's Supernova three-quarter tights in Darkviole / Vivid Pink, Women's Supernova short sleeve Tee W in Vivid Pink and Redzest, both from Adidas. Shoes, Women's Adipure Trainer 360 in Vivid Pink / Metallic Silver, also from Adidas

Ingrediënten

Ingrediënten niet beschikbaar

Instructies

Een herhaald verzoek van cliënten en de lezers gelijk is ongeveer hoe om gezond te eten, terwijl u aan uw bureau zit. De inhoud van dit bericht werd aanbevolen in Vierkante Mijl magazine ‘ s website hier eerder deze week (yay!), en het raakte een snaar met een aantal mensen, dus ik dacht dat ik zou delen in de voeding en een onderdeel met u hier (ik heb een paar stukjes informatie die het gemakkelijker maken om te tellen van de calorieën)!

Voor de meeste mensen is de realiteit in de weg van de droom van de opleiding in het zonnige park; in plaats daarvan hebben ze te traag voor een paar computer-schermen voor 9-12 uur per dag. En iedereen weet dat een office-collega die schaafwonden door een hele zak van paranoten volhouden dat het ‘gezond eten’. Ik denk dat er een betere manier om duurzaam en realistisch ‘eten’ en ‘snack gezond’ in het kantoor. Hier zijn een paar van mijn suggesties;

1) Ontbijt? Probeer 2 sneetjes volkoren toast geplaatste met 2 plakjes gesneden hard gekookt ei blanken (dwing jezelf om bin de dooiers) – dit bevat traagwerkende suikers (behoud u langer) met een goede kwaliteit eiwit ‘brandstof’. Beide eiwitten som slechts 34 calorieën, maar zal u voorzien van een instant 8g eiwit hit – en met nul cholesterol, vet, koolhydraten en suiker! Met de toast toegevoegd, wordt het hele evenement komt naar 170 calorieën.
2) Elevenses? Laag vet kaas op Nairns ‘Ruwe’ oatcake koekjes zijn een goede bron van eiwit, laag in vet en een voor je carb lovers normaal Nairns zijn een vrij vriendelijke klein koekje – slechts 45 calorieën, en alle complexe koolhydraten (met 0 gram suiker). Een of twee van deze zou moeten doen de truc!
3) Fruit snacks? Appels en Bananen zijn ook relatief laag in suiker, calorieën, rijk aan voedingsvezels, rijk aan vitaminen, en voldoen aan de zoete trek, terwijl opmerkelijk vullen.
4) de Lunch? Je bent verwend als het gaat om gezond plaatsen. Ik laat dat aan u! Denk bouillon-soepen (niet romige varianten), salades met beperkte lijvig ingrediënten en lichte sauzen (ik hou het sap van de citroen en een scheut olijfolie), enz.
5) Gezond dessert? Probeer 150g ‘Totaal 0% vet griekse yoghurt’ met een handvol bosbessen en kaneel bestrooid – de yoghurt is rijk aan eiwitten (15g in de portie), vet-vrij, onmogelijk laag in calorieën (slechts 85 in 150g), en de super-food bosbessen zijn rijk aan anti-oxidanten / vitaminen (met beperkte natuurlijke suikers). Voeg wat haver zemelen (volkoren, een lage GI-waarde) voor het toevoegen van extra stof. De hele snack bijdraagt aan c. 150 calorieën!
6) 15:00 boost? Pindakaas is eiwit & energie-rijk, verlaagt het LDL (slechte) cholesterol, reguleert de bloedsuikerspiegel, bevat hopen van ijzer en kalium en is rijk aan anti-oxidanten. Een eetlepel is de perfecte 15:00 boost te injecteren u met 6g eiwit voor slechts 90 calorieën kosten!
7) Noten & zaden? U kunt terecht voor alle soorten noten, maar Amandelen zijn mijn favoriet, ze zijn rijk aan mono-onverzadigde (goede) vetten en voedingsvezels, zitten vol met Vitamine E voor een gezonde huid), gluten-vrij, lage-cholesterol, en zitten vol met Vitamine B. Een handvol is genoeg.
8) om Te drinken? 1 liter Evian dagelijks is het een must om gehydrateerd te blijven in het van airconditioning voorziene kantoor, maar als je echt worstelt, probeer dan Kokosnoot water, dat rijk is met de aanvulling van elektrolyten, die hydrateren en herstellen van de energie.

Stuur mij een e-mail als u nog goede tips ook altijd blij om te delen. fitnessontoast@gmail.com. Faya x

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *