Ontbijt: sundae voor zondag?

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Breakfast Nutrition Recipe Fashion OOTD Chia Seed Protein Cinnamon Sundae Food Diet Make

Ingrediënten

Sundae voor zondag

  • 1. 1 handvol) volkoren haver per glas
  • 2. 40 gram verse biologische bosbessen
  • 3. 1 eetlepel chia zaden per glas
  • 4. Een Half kopje water, de helft van een kopje ongezoete amandelmelk.
  • 5. Een kleine handvol Goji bessen of gedroogde rozijnen / gehakte gedroogde abrikoos.
  • 6. Een kleine handvol van Amandel schilfers
  • 7. Kaneel poeder

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Breakfast Nutrition Recipe Fashion OOTD Chia Seed Protein Cinnamon Sundae Food Diet MakeDeze post informatie snel, gemakkelijk en gezond recept suggestie voor morgen ontbijt. Als onderdeel van de superfood elite, chia zaden iets trotseren de wetten van de fysica, terwijl elk zaad is klein, zijn superkrachten zijn onevenredig groot, alsof ze een soort van ‘David En Goliath’ van de voeding die wereld! Ze breiden met 900% in water, zodat je je voller langer, ze zijn anti-oxidant rijke, een grote bron van eiwit (c. 20 gram per 100 gram) en gezonde vetten (8x meer dan zalm!), plus ze zijn geweldig voor de huid, haren en nagels! Naast het gebruik maken van een aantal speciale mixer van het hotel-kwaliteit dessert bloeit, dit recept is een beetje meer hartig ontbijt nemen. Het is super eenvoudig om te maken, ultra-gezond en heel stevig! Klik op MEER voor het recept.

Instructies

1) INGREDIËNTEN (voor één glas):
1. 1 handvol) volkoren haver per glas
2. 40 gram verse biologische bosbessen
3. 1 eetlepel chia zaden per glas
4. Een Half kopje water, de helft van een kopje ongezoete amandelmelk.
5. Een kleine handvol Goji bessen of gedroogde rozijnen / gehakte gedroogde abrikoos.
6. Een kleine handvol van Amandel schilfers
7. Kaneel poeder

2) HOE?
1. Begin met het gieten van de amandel melk en water in een kom.
2. Voeg de chia zaden aan de mix.
3. Laat de chia zaden absorberen de vloeistof en uit te breiden voor minstens een uur, liefst een nacht in de koelkast.
4. Plaats de chia zaden in een glas (zoals op de foto) of kom en begin met het toevoegen van de tarwe, en besprenkel met een beetje amandel melk op de top van het.
5. Dan pop wat bosbessen op de top van de tarwe, en tot slot gedroogd fruit en amandel schilfers.
6. Top af met een lichte kaneel poeder, en geniet! x

_______________________