februari 6, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Opwarmen van de koude schouder

Fitness On Toast Faya Girl Blog Gym Workout Healthy Exercise Lift Shoulder Arm Workout Work Out Ideas Inspiration Lift-2 Schouders die zijn gebeeldhouwd en mooi geproportioneerd kunt kijken fenomenale op zowel vrouwen-en mannen – ze helpen om de gestalte te kijken meer in de imposante door de illusie geven van een smallere taille en bredere top. Voor vrouwen in het bijzonder, grote schouders kunnen maken van een fantastische balans tussen de heupen (het onderlichaam) en de rest van het bovenlichaam, accentueert bochten om het bevorderen van het ‘zandloper’ vorm. Deze post bevat mijn favoriete 4 oefeningen voor het richten van de schouders – een handige kleine herinnering als aanpak vakantie seizoen :) ! Klik op MEER voor de hoe-om & om de details over mijn outfit :)

Fitness On Toast Faya Girl Blog Gym Workout Healthy Exercise Lift Shoulder Arm Workout Work Out Ideas Inspiration Lift FULL COMPILATIONBij vrouwen wordt gevraagd ‘wat functies die zij het meest prettig vindt in een man’, een top 5 van de reactie is ‘schouders’, omdat ze worden gezien als een teken van spieren en mannelijke kracht; esthetisch ze ook maken, die vegen, vet verhoudingen die er zo aantrekkelijk!

De schouders zijn samengesteld uit een aantal afzonderlijke spieren (niet alleen de beruchte anterior / posterior deltoids), evenals een groot aantal van slow en fast-twitch spieren vezels. Omdat dit, ik denk dat je moet raken de spieren uit zoveel hoeken mogelijk; het veranderen van de herhalingen en de frequentie zal helpen. Echter, voor het grootste esthetische impact, die spieren moet je concentreren op de meest zijn de oppervlakkige mensen, de deltoids. Met de meeste schouder oefening, ik zou niet liever beginnen te zwaar, maar in plaats daarvan richten op meer herhalingen met beperkte rest-tijd tussen. De combinatie van licht gewicht, snelle activiteit, hoge herhalingen en beperkte downtime is de beste route naar een ‘knip’ kijk op de schouders.

Als ik eraan denk, ik probeer het ‘gevoel’ van de spier ik aan het werk ben, en, en dat is iets wat ik ook kijken te bereiken met elke oefening, het is vooral het geval bij het uitwerken van mijn schouders. Als ik strijd voor het voelen van de spieren die ik wil bereiken, zal ik de vragen soms een fitnessruimte buddy en druk zachtjes op de schouder spier ik ben op zoek naar werk, die helpt om de focus van de geest. En dan kan je echt genieten van dat brandende gevoel! Hieronder worden vier van mijn favoriete oefeningen aan te gaan en door de uitlaat van de schouders. Genieten!

1) GEBOGEN-OVER LATERAL RAISES (zoals hieronder foto ‘ s)

Fitness On Toast Faya Girl Blog Gym Workout Healthy Exercise Lift Shoulder Arm Workout Work Out Ideas Inspiration LiftFitness On Toast Faya Girl Blog Gym Workout Healthy Exercise Lift Shoulder Arm Workout Work Out Ideas Inspiration Lift-2

A. Staan op schouderbreedte met je knieën licht gebogen. Lean forward van de taille behoud van een rechte rug.
B. Houd de dumbbells met licht gebogen ellebogen.
C. Als je inademt til de dumbbells aan uw zijden.
D. Adem uit en keer terug naar de beginpositie. Druk uw schouderbladen aan het einde van de beweging naar het werk het onderste deel van de trapezius, teres minor, rhomboids en infraspinatus.
Doelstellingen: het hele schoudergebied vooral de achterste deltoids.

2) HALTER PERSEN (zoals hieronder foto ‘ s)

Fitness On Toast Faya Girl Blog Gym Workout Healthy Exercise Lift Shoulder Arm Workout Work Out Ideas Inspiration Lift Combined 2

A. Staan, of als u liever, op een bankje zitten waarbij je je rug recht. Houd de dumbbells met een bovenhandse greep. Lift naar uw schouders , handpalmen naar voren. Zittende positie is het beter om te voorkomen dat hyperextensie van de wervelkolom.
B. Adem in en drukt u tegelijkertijd uw handen omhoog.
C. Uitademen als u een lager gewicht. Herhaal x 12.
Doelen: Deltoids, vooral de mediale deltoids en de bovenste trapezius, triceps en serratus anterior.

3) LATERAL RAISES (zoals hieronder foto ‘ s)

Fitness On Toast Faya Girl Blog Gym Workout Healthy Exercise Lift Shoulder Arm Workout Work Out Ideas Inspiration Lift Combined 1

A. Stand up tall, houd je knieën licht gebogen, terwijl maintaing een sterke en betrokken kern. Laat uw armen hangen naar de kant.
B. Houd een halter in elke hand en langzaam til de halter op schouderhoogte, met uw ellebogen licht gebogen. Intern draaien van de bovenarm (humerus) bij de beweging alsof je ‘turen een kruik water’. Dit zal het beste met het activeren van de mediale / achter deltoids.
C. Terugkeren naar de beginpositie. Om de oefening effectiever start op verschillende posities van de handen naar de kant, handen voor en achter door de bilspieren te werken de mediale deltoids geheel.
Doelstellingen: Het isoleert bijna volledig de mediale deltoids, en ook de doelstellingen van de supraspinatus. Als je gaat hoger dan schouderhoogte u meer nadruk leggen op de bovenste trapezius. Ik ga alleen aan schouder niveau als ik alleen wil zijn vooral gericht op de mediale deltoids en als een vrouw niet de zorg om mijn trapezius te veel.
Gewicht: ik ga nooit te zwaar met deze oefening, maar houdt het uitdagend) en hebben de neiging om te streven naar het uitvoeren van veel verkopers beginnen ten minste 20 herhalingen, met zeer weinig hersteltijd tussen de sets. Ik werk tot ik het gevoel een ‘branden’ van sensation.

4) FRONT RAISE (zoals hieronder pic)

Fitness On Toast Faya Girl Blog Gym Workout Healthy Exercise Lift Shoulder Arm Workout Work Out Ideas Inspiration Lift-3

A. rechtop Staan met uw voeten ongeveer een half schouderbreedte uit elkaar. Houd de dumbbells met een bovenhandse greep voor je, rustend op je dijen. B. Als je inademt zet de schouders naar voren op schouderhoogte. C. Adem uit als je het gewicht terug naar de beginpositie. Herhaal x 12. Doelen: werkt Voornamelijk op de voorste deltoids en opper-borstvinnen en een beetje minder op de mediale deltoids.

Fitness On Toast Faya Girl Blog Gym Workout Healthy Exercise Lift Shoulder Arm Workout Work Out Ideas Inspiration Lift-4 Fitness On Toast Faya Girl Blog Gym Workout Healthy Exercise Lift Shoulder Arm Workout Work Out Ideas Inspiration Lift-5IK WAS HET DRAGEN VAN:
Adidas Climachill V-hals T-Shirt in Oranje
Lululemon Wunder Onder Volledige Luon in Zwart
Asics Gel Super J33 schoenen ss14

ALS JE GRAAG DIT BERICHT, DAN HEB JE MISSCHIEN OOK LEUK:

Fitness On Toast Faya Blog Yoga Sweaty Betty SS14 Retreat Sun Salutation Moon Kasbah Tamadot Trip Morocco Virgin Training Exercise Relax Routine - SQUARE

YOGA VOOR DUMMIES!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Workout Exercise Gym Healthy Fit Training Trainer Swedish Fitspo LuluLemon Lulu Lemon Athletica Yoga Autumn Cashmere Stretching Importance Lunge Flex Reach Warm Down Cool Stretching SQUARE

WAAROM OP TE REKKEN?

Fitness On Toast Faya Blog Girl Health Recipe Nutrition Diet Healthy Skinny Low Fat Calories Apple Dessert Strudle Crumble Granola Honey Coconut Oil Baking Lighter Ideas - SQUARE

KLAAR OM TE BROKKELEN !

Fitness On Toast Faya Blog Bjorn Borg Tennis Fashion Gym Activewear Active Sports Kit Training Clothes Fitness Fashion Leggings Tshirt Workout SQUARE-1

BJORN BORG !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *