Overslaan en niet alleen voor meisjes

.

WAAROM OVERSLAAN? Overslaan (of ‘touwtje springen’ in Amerika) is een fantastische manier om fit te worden! 20 minuten van intense overslaan kan branden 4-500 calorieën, en niet te vergeten de thermogene na-effecten die ervoor zorgen dat je calorieën te verbranden hele dag! Lopen in een boxing gym en het bijna zeker is dat alle boksers er overslaan – het is niet alleen voor meisjes! Het verbetert voetenwerk, snelheid, coördinatie, uithoudingsvermogen, behendigheid en het versterkt de spieren in je benen en je buik -, rug, borst, armen en schouders spieren. Ook het relatief geringe impact op de gewrichten, maar hoge intensiteit, dat geeft een geweldige cardio workout is minder gevaarlijk en zeker minder zwaar dan hardlopen.

HOE GAAT U? Beginners, geduld hebben. Overslaan is niet iets wat je leert de eerste keer dus geef niet op in frustratie na 5 minuten – stick! Als u nieuw bent bij het overslaan van, bekijk het als een vaardigheid te leren voordat je het gebruikt als een instrument voor de airconditioning. Als je eenmaal hebt geleerd de vaardigheid die je kunt gaan gebruiken als een volledige workout! Ik stel voor kick-off met frequente ’20-tweede-dan-10-seconden-pauze’ overslaan sessies en verlenging van de duur van daar. Het helpt om te oefenen voor een spiegel, gezien de voorzijde en zijkant-op. Start met het touw achter je armen ontspannen langs je lichaam en touw op de grond. Gebruik je pols te draaien het touw, het houden van de rest van je armen zo onbeweeglijk mogelijk. Als het touw benaderingen uw voeten springen licht (van je tenen) over het touw. Blijf op de ballen van uw voeten wanneer u springen. Houd je knieën licht gebogen. Het voelt onnatuurlijk aan de start, maar met een beetje oefenen, de techniek zal komen!

WAAR OVERSLAAN? Ik adviseer een schok absorberend oppervlak – een verende houten vloer, een fitnessruimte, een mat, een buitenpiste, of een tennisbaan. Stellingen oppervlakken zijn vriendelijker voor uw enkels en voeten.

WAT TOUW TE KRIJGEN? Bent u de keuze! Populaire touwen zijn de snelheid touw, de digitale touw en gewogen touw. (Wat krijgt u zorg op de juiste lengte. De manier om het te meten is om op te staan in het midden van het touw, en de handvatten moeten komen tot aan je taille, onderste ribben – als het bereikt je schouders het is te lang.)

a) De Speed rope: Zoals de naam al suggereert is licht van gewicht en goed voor de snelheid, de grote voor de warm-ups, het is goedkoop, licht om te dragen, maar kan het moeilijker maken voor de geavanceerde voet werken als het ongewogen.
b) De digitale touw: Door de magie van technologie, stelt u in staat om een schatting van de afstand, omwentelingen van het touw en de hoeveelheid calorieën die u hebt verbrand. Het is vergelijkbaar met de snelheid touw in de manier waarop het is zo licht, en dus moeilijker om te doen advanced voet werken.
c) De gewogen Touw: Gewogen handgrepen zijn ideaal voor pols, onderarm en triceps kracht.
d) Persoonlijke Favoriet? Ik adviseer de Nike gewogen touwtje springen – het is een beetje zwaarder dan de meeste snelheid touwen en het is geweldig voor de meer gecompliceerde voet werken. Het is iets duurder, maar de investering waard denk ik!

Goed geluk! Faya x