februari 22, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Pick-up die viper

Fitness On Toast Faya Fit Blog Girl Workout Exercise Healthy Training Vipr Functional Virgin Active Mayfair Health Club-2

Pick-up van de viper op de sportschool vloer!!! Nee, niet de giftige slang, maar deze functionele, gewogen cilinder die is gebouwd voor kracht training. De voordelen van functionele training zijn enorm; het is een industrie buzz-woordgroep die wordt veel lucht in de tijd, maar op neer, het betekent gewoon ‘oefeningen, die net als de dagelijkse bewegingen. De VIPR (een pakkende afkorting voor Vitaliteit, Prestatie en Herstel) is een uitstekende manier om toegang te krijgen tot deze, met trainingen die helpen om kracht te ontwikkelen, het bouwen van toon, slijpen balans, verbeteren de coördinatie, en de intensivering van de calorieverbranding. Deze post ziet er bij waarom je zou willen om het te gebruiken in je training…

Fitness On Toast Faya Fit Blog Girl Workout Exercise Healthy Training Vipr Functional Virgin Active Mayfair Health Club COMPILATION

Fitness On Toast Faya Fit Blog Girl Workout Exercise Healthy Training Vipr Functional Virgin Active Mayfair Health Club-4

A) WAT IS HET?
Functionele training omvat lichaamsgewicht oefeningen die helpen om te leren je lichaam zijn eigen gewicht, met nadruk op multi-joint bewegingen in plaats van te proberen te isoleren van een specifieke spier. Het resultaat van dit is het versterken van de core-spieren (heupen, buik en rugspieren) en til uw ‘body awareness’, houding en balans door het toevoegen van stabiliteit aan het houdings-en bewegingsapparaat. Een bijproduct van de verbetering van de musculaire balans is om te helpen voorkomen dat het verwonden van meer kwetsbare delen van uw lichaam, evenals het gebruik meer van de bestaande spiermassa tijdens het trainen op die bevordert een snellere calorieverbranding, meer gewicht te verliezen, en dus verbetert de samenstelling van uw lichaam!

B) WAT KRIJG JE?
De resultaten zijn veel als je zou zien van zware gewicht opleiding: meer kracht, betere toon, verbeterde uithoudingsvermogen… Echter, het grote verschil is dat functionele training hoeft niet aan u te leveren ‘maximaal vermogen’. In plaats daarvan kunt u gewoon het uitvoeren van de bewegingen die je anders zou maken tijdens de normale, dagelijkse activiteiten (bijvoorbeeld de squat zou je uit te voeren om iets oppakken van de grond, het bereiken van de top van het boek geval, climbingthe trappen, enz.). Het scholen van het lichaam te bewegen op meerdere vlakken (niet alleen rotatie, maar omhoog en omlaag, evenals de voorkant, achterkant en side-to-side).

C) DE VIPR:
De VIPR is een cilindrisch rubber buis van verschillende gewicht, met drie ingangen (een centrale, twee op schouder-breedte) en is een zeer veelzijdig instrument voor de uitoefening van functionele training. Er zijn een veronderstelde 9,000 soorten van de oefening die je kunt doen, dat is handig, want ze kosten ongeveer £200 (ca.$310) voor het gewicht 12kg – dat is 2p per oefening! Het is ook nog een leuk stuk van apparatuur die voegt variatie en een nieuwe uitdaging om uw training – en soms, die nieuwheid kan van alles zijn als het gaat om het motiveren van jezelf aan de slag gaan! Hier zijn vier ideeën voor Vipr oefeningen:

1) PLANK GOOIT (zoals hieronder afgebeeld)
ik. Start in een plank positie
ii. Plaats de ViPR aan de linker kant van je. Met je rechterhand pak en trek het over aan uw rechterzijde, en langs het handhaven van een sterke kern.
iii. Herhaal aan de andere zijden.

Fitness On Toast Faya Fit Blog Girl Workout Exercise Healthy Training Vipr Functional Virgin Active Mayfair Health Club-2

2) GEBOGEN OVER de RIJEN (zoals hieronder afgebeeld)
ik. Start door voorover te buigen bij de heupen tot aan je lichaam is op een circa 45 graden hoek, het onderhouden van zachte knieën (niet vergrendeld). Zorg ervoor dat u een neutrale wervelkolom, hou je schouders naar beneden en weer terug, en open uw borst.
ii. Het vasthouden van de ViPR in een neutrale grip, laat het hangen onder je en dan langzaam en op een gecontroleerde manier ‘rij’ de ViPR tot aan uw borst. Knijp je schouderbladen samen aan de top, maar het vermijden van spanning / afschudden van je schouders.
iii. Vervolgens terug naar de beginpositie. Herhaal.

Fitness On Toast Faya Fit Blog Girl Workout Exercise Healthy Training Vipr Functional Virgin Active Mayfair Health Club

3) FRONT SQUAT OP OVERHEAD PRESS (zoals hieronder afgebeeld)
ik. Houd de ViPR een schouderbreedte uit elkaar en met een bovenhandse greep, breng je ellebogen naar voren te zorgen dat uw handpalmen zijn naar boven gericht. De ViPR rusten op je voorste deltoids. Met de benen op schouderbreedte uit elkaar, gaan zitten en terug, alsof je gaat zitten in een stoel. Zorg ervoor dat squat totdat je dijen parallel aan de vloer. Dieper squats zijn heerlijk bij het uitputten van de onderkant van het lichaam, maar worden niet aanbevolen voor mensen met zwakke knieën!
ii. Houd je gewicht in de hielen en probeer niet uit te breiden met de knieën voorbij je tenen.
iii. Hou je buikspieren strak, rol je schouders naar achteren en staan hoog, het behoud van een rechte rug.
iv. Ademen bij inspanning.
v. Houdt een zachte buiging in de knieën als u push-up. Dit houdt het werk in je benen en niet met je knie gewrichten. Als je naar een staande positie het uitvoeren van een overhead shoulder press.

Fitness On Toast Faya Fit Blog Girl Workout Exercise Healthy Training Vipr Functional Virgin Active Mayfair Health Club-3

4) BURPEES (zoals hieronder afgebeeld)
ik. Pal staan, komen in een full squat (lees hierboven).
ii. Kom dan op je tenen en het onderste van de ViPR op de grond. Het verzekeren van uw handen direct onder je schouders.
iii. Met beide voeten tegelijk springen terug in een plank positie (handen uitgebreid)
iv. Eindelijk sprong terug en tot in squat positie. Herhaal

Fitness On Toast Faya Fit Blog Girl Workout Exercise Healthy Training Vipr Functional Virgin Active Mayfair Health Club-5Fitness On Toast Faya Fit Blog Girl Workout Exercise Healthy Training Vipr Functional Virgin Active Mayfair Health Club-6___________________________
JE ZOU OOK GRAAG:

Fitness On Toast Faya Blog Girl Blogger Idea Cosmpolitan Exercise Travel Healthy Trip Hotel Italy Positano Il San Pietro Relais Chateau Luxury Retreat Spa Gym Garden Gym Boat Yacht 5 Star Organic Health Escape Break Trip Spinning SQUARE

ACTIEVE ONTSNAPPEN: POSITANO

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Workout Gym Training Recipe Nutrition Food Dessert Lower Fat Less Sugar Natural Baked Fruit Tasty Easy Quick

GEZOND DESSERT ??

Fitness On Toast Faya Blog Yoga Sweaty Betty SS14 Retreat Sun Salutation Moon Kasbah Tamadot Trip Morocco Virgin Training Exercise Relax Routine - SQUARE

YOGA VOOR DUMMIES !

Fitness On Toast Faya Girl Blog Healthy Recipe Coconut Superfood Antioxidants Fat Good Saturated Natural Snack Water Nutrition Hydration-SQUARE

GAAT COCO-NUTS!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *