Reizen lichter

travel girl healthy fitness recipe weight

In een poging om Fitness Op Toast meer praktisch / handig deze vakantie seizoen, dit is de eerste post in een lijn van de reis-gerelateerde fitness ideeën die ik zal plaatsen over de komende maanden. Het eerste deel van de vakantie kan de moeilijkste, als u ontspannen en zinken in ‘vakantie verwennerij modus’. Nog voor het bereiken van uw fantastische vakantie bestemming, het is niet ongebruikelijk om te hebben gegeten uw lichaamsgewicht in verleidelijk reizen chocolade terwijl u wacht een vertraging! Vast te zitten op een vliegveld te wachten – verveeld, hongerig, moe en emotioneel – is niet leuk, en de kans lijkt onmogelijk gestapeld tegen u om gezond te blijven. Het is vaak ook het geval van het grijpen van een snelle bagel, een zakje chips en frisdrank. Junkfood, zoals de lucht, het kan overal, op elk moment. Maar in tegenstelling tot de lucht, ze moeten af en toe behandelt en niet de maaltijden van luiheid. In de foto hieronder (alle van hen doodgeschoten in Parijs, onderweg naar het Zuiden van Frankrijk de TGV), ik stopte naar een gezonde en exotische fruit salade – een reis cadeau van de FOT ‘ s vrienden op de fantastische Buddha Bar Hotel, samen met een Starbucks hoge Groene Thee voor een hydraterende stofwisseling boost! Als je het niet kunt opbrengen om het enthousiasme om uw eigen gezonde reizen maaltijd hier zijn 8 tips & trucs om weg te blijven van alle geraffineerde eenvoudige koolhydraten en smerige fabriek voedingsmiddelen als je afvliegen… Bon voyage :) Faya x

1. VOORRAAD: Zorg voor een voedzame, duurzame ontbijt/lunch/diner, zelfs al voordat je het huis verlaat.
2. DRINKEN: Blijf gehydrateerd. Gerecirculeerd airconditioning, een vliegtuig de lucht wordt onttrokken, en wanneer je al uitgedroogd voelt u zich nog fanatieker als je lichaam beseft dat het moet *iets*!
3. PLAN VOORUIT: Zet je eigen snacks – u controle over de inhoud – denk aan noten, zaden, fruit, water – tenminste, totdat je bij een detstination en kunt genieten van een goede maaltijd!
4. KAUWEN IETS: Kauwgom is een zoete stimulatie, voor het simuleren van de suiker inname, en de truc van de hersenen in het denken van zijn tijd om te eten. Niet geweldig op een helemaal lege maag hoewel, als het verhoogt de zuurgraad.
5. GO GREEN: Salades met sommige eiwitten zijn een heel reële optie indien beschikbaar, maar wees er zeker van om te controleren vet/zout inhoud van dingen, zoals de dressing – vaak een verborgen calorieën bom!
6. GROOTTE MANAGEMENT: let op je porties te knabbelen weinig en vaak is beter voor het lichaam natuurlijke metabolische tempo.
7. DE UITDAGING: een beetje honger is niet het einde van de wereld en niet zal je vermoorden. Velen zweren dat het verhoogt de mentale alertheid als je hoofd in ‘forraging’ modus!
8. SLAAP UIT: een Lage bloedsuiker? Moe? Zzzz… veel beter dan spottende een zakje chips en chocolade bar omwille van het!

Klik HIER om meer te zien van de rest van de foto ‘ s van sunny Parijs :)

TravelHealthy-13

TravelHealthy2-1

TravelHealthy-8TravelHealthy-1TravelHealthy-11TravelHealthy-3TravelHealthy-7TravelHealthy-4TravelHealthy-10TravelHealthy-5TravelHealthy-9TravelHealthy-2

Het dragen van: H&M Jean korte Broek, Zara witte blazer, French Connection Hakken Trainers, Louis Vuitton Neverfull Azure tas, Louis Vuitton zijden sjaal, Dolce & Gabbana aviator zonnebril.

ALS U GRAAG DEZE POST, DAN ZOU U OOK GRAAG…

Fitness On Toast Faya Workout Hotel Room Body Weight Easy Holiday Exercises Motivation Fitspiration Travel Healthy Lifestyle Blog Girl SQUARE

HOTEL WORKOUT!

Healthy Tuna Burger square-1

GEZOND TONIJN BURGER

Skinny Bitch Collective square-1

SKINNY BITCH KLASSE

Fruit Salad square

FRUIT SALADE mk1