Serieus harde kern !

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Trend Ab Exercises Plank Why To Monreal London Supersavvyme Benefits Of Core Strength Demo-2

Buik-kracht is een populair onderwerp – een aanzienlijk deel van de wereldbevolking is in de uitoefening van de illustere six pack. Maar afgezien van de esthetiek, er zijn talloze fysiologische voordelen die samenhangen met het opbouwen van een sterke kern (vermindert het risico van pijn in de onderrug, bevordert een betere houding, stimuleert een betere beweging enz.); echter in de loop van de zomer seizoen, de esthetische hoek onvermijdelijk neemt voorin zitten! Door mijn werk als personal trainer ontmoet ik steeds meer mensen die, terwijl steeds meer gezondheidsbewuste (geweldig!), nog steeds onder-ontwikkelde de kern van kracht. Het is niet ongebruikelijk om te zitten in een gebogen positie aan het bureau voor 9 uur elke dag, die niet vereist dat u de belangstelling van uw kern. Zoals vaak het gevolg, mensen problemen krijgen met hun bekken, heupen, onderrug… Deze post is over de Side Plank, dat is een van mijn favoriete manieren om te trainen van de spieren gordel rond onze midsections, en het is een behoorlijke uitdaging tegen jezelf! Klik op MEER lezen over…

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Trend Ab Exercises Plank Why To Monreal London Supersavvyme Benefits Of Core Strength Demo

Voor dit bericht, ik dacht dat ik het bespreken van de voordelen van de Zijde van de Plank, de traditionele plank jongere (maar iets meer geavanceerde) broer. De side plank is een samengestelde beweging (d.w.z. dat de rekruten meerdere spieren tegelijk) die wordt vereerd omdat het gericht is uw hele core en zoomt in op de externe en interne Obliques (de ‘korset’ houdt u in op uw taille) en de vaak zwakke spier ‘quadratus lumborum’ verbindt het bekken, de wervelkolom, en bij het zitten op een computer voor uren op eind, is in een toestand van permanente contractie, wat leidt tot een verminderde bloedtoevoer, bindweefsel verklevingen, terug vermoeidheid en uiteindelijk, spasmen.

Regelmatig training en core spieren kan helpen bij het vormgeven van een gedefinieerd afval en jezelf te ontdoen van de gevreesde ‘muffin top’, alsmede rendering u beter bestand tegen de lumbale verwondingen. Terwijl het kan gemakkelijk lijken en alleen is gebaseerd op gebruik te maken van uw eigen lichaamsgewicht voor de weerstand, het is zeer zwaar, als je naar de balans van de hele lichaamsgewicht op een elleboog en een been, terwijl het behoud van een goede techniek. Je voelt de spanning! Het is ook een goede oefening om te stimuleren een beter uithoudingsvermogen – hoe lang kan je de side-plank zorgen voor de juiste techniek? Als u de proefversie van deze kleine oefening, kan het zijn dat 10-15 seconden zal uw limiet, maar met inbegrip van het in de training op een regelmatige basis en u zult al snel werk je weg tot aan 30 tot 60 seconden heeft. Ik heb altijd gedacht dat dat een 2-minuten side-plank hold is het teken van een ernstig ontwikkeld core complex, en wat houd dat als de heilige graal van de buik-mogelijkheden! Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Trend Ab Exercises Plank Why To Monreal London Supersavvyme Benefits Of Core Strength Demo-3Als een vooruitgang, blijven op dezelfde positie en langzaam til het bovenste been naar het plafond, en houd deze ingedrukt (per bovenstaande afbeelding). Het is een extra onbalans werven van meer stabiliserende spieren, werken de kern verder, en zelfs het beklemtonen van het bovenste been van de abductor spieren en het onderste been van de quads. Als een side-note, in uw streven naar een plattere buik of inderdaad six pack, de oplossing is logisch eenvoudige (maar vereist een grote inzet en toewijding) – lichaamsvet te verminderen door het verhogen van de activiteit, terwijl het beheersen van de calorie-inname – abs vervolgens zal beginnen om te laten zien definitie van hun eigen beweging. Oefeningen kunnen het verbeteren van de vorm en de bulk van de spieren, maar ze worden niet weergegeven, tenzij de vette laag gaat eerst. Deze zijde van de plank is een vrij goede manier om te beginnen! Hoe?1. Start door te gaan liggen, op uw rechterzijde. Het plaatsen van uw linker voet op je rechtervoet, houd uw benen gestrekt. 2. Zorg ervoor dat uw elleboog onder je schouder en til langzaam zelf tot het verspreiden van uw gewicht over je lichaam naar je rechter arm en het rechter been. 3. Langs de belangstelling van uw kern. Vermijd het duwen van je heup niet te ver vooruit terug. In plaats daarvan streven om te houden van uw lichaam in lijn. 4. Handhaven van de positie tot falen, en dan zachtjes ontspannen
5. Herhaal dit voor 5 cycli.
6. Streven naar een sessie van een zachte stretching na de buikspieroefeningen, te bevorderen en uit te breiden en zuurstof de spieren. Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Trend Ab Exercises Plank Why To Monreal London Supersavvyme Benefits Of Core Strength Demo-4

Voor meer gezondheid en wellness tips, check out https://www.supersavvyme.co.uk/health-wellbeing/diet-fitness waar zie je mijn gast blog post te :)

______________________________
IK WAS HET DRAGEN VAN:

Broek: Freddy Wr.Tot Klassiekers in Gemeleerd Grijs
Top: Monreal Londen Tribeca Collectie Hooded Zip-Top (binnenkort)
Trainers: Aangepaste ID Nike Air Max (design your own hier)