januari 18, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Sleep het naar de macht op

Faya Fitness On Toast Importance of Sleep Blog Post Healthy Lifestyle Why To Ethos Live Well healthier Lumie Zest Artificial Daylight Alarm Clock-1

Onlangs woonde ik een fascinerende Slaap Seminar door Dr. Adrian Williams, een 30-jarige beoefend toonaangevende autoriteit op het Slapen, gebaseerd op London ’s Guy’ s & St Thomas’ hospital’; ik werd herinnerd aan slaap de onbekende waarde aan ons leven. Daarom heb ik besloten om terug te blikken op het thema ‘het belang van de slaap’ en heb nog een paar bonus bits & pieces! Ik denk dat de meesten van ons ervan bewust dat we kunnen profiteren van het, maar we hoeven niet te benaderen op een gestructureerde manier. De juiste lengte en de kwaliteit van de slaap zorgt ervoor dat uw lichaam om te functioneren op maximale efficiëntie, zowel mentaal als fysiek, en het is net zo waardevol als regelmatige lichaamsbeweging en gezonde voeding. Een goede nachtrust kan het verbeteren van de algehele gezondheid en alle aspecten van de daaropvolgende dag productiever.

Tijd voor een schuldig toelating; voor mij de absolute ergste deel van de slaap is het punt waar ik moet erkennen dat het voorbij is. Het is net een mini break-up, elke ochtend; me & slapen, we zijn dus goed voor elkaar, maar het kan gewoon niet blijven; het is verkeerd (maar dus toch!). Na het horen van een veel buzz rond ‘kunstmatige zonsopgang’, nam ik de kans en kreeg een Lumie Zest over 2 maanden geleden als een experiment. Het is een wake-up-light wekker, die emuleert een geleidelijke, 15-minuten-lange zonsopgang, zogenaamd het creëren van een meer natuurlijke start van de dag. Het licht is bedoeld om je lichaam terug pare de productie van de slaap hormonen (zoals melatonine) en het versnellen van de mensen die je helpen opstaan en verder gaan (bijv. cortisol).

Nogmaals, ik ben absoluut GEEN ochtend persoon – het maakt niet uit dat ik een militaire routine in de plaats, vroeg ontwaken is altijd een catastrofale debacle. Dit licht heeft een merkbaar verschil; als ik wakker (soms, wanneer de ingebouwde claxon me wakker maakt, de andere keer dat ik wakker natuurlijke wijze tijdens de laatste fase van de 15-min stralend ‘sunrise’), ik voel me minder gedesoriënteerd, nergens in de buurt zo tragisch, minder geschokt, en minder geschonden door niet langer in de gezellige land van nod! Als een resultaat, ik ben niet zo humeurig ‘ s ochtends, en ik ben een kleine (maar wel merkbaar) wat meer energiek. Wonen in het verenigd koninkrijk, en opstaan om 05:00 of 06:00 uur om het gezicht van de inktzwarte duisternis van een vijandige winter is niet leuk; de Schil is echt stapsgewijs te helpen tijdens deze maanden!

Hier mijn scriptie over de ethiek achter de slaap, het ‘waarom’ en het ‘wat als ik het niet…’;

Faya Fitness On Toast Importance of Sleep Blog Post Healthy Lifestyle Why To Ethos Live Well healthier Lumie Zest Artificial Daylight Alarm Clock-1-2

1) "WAAROM ZOU IK ???"
Het verkrijgen van de juiste kwaliteit en hoeveelheid slaap:
– Verbetert de gespierde herstel door de versnelling van de eiwitsynthese,
– Herstelt en onderhoudt de geestelijke alertheid (door het ontladen van de hersenen van de totale dagelijkse Adenosine build-ups),
– Releases Menselijke Groei Hormoon – 60% tot 70% van de dagelijkse HGH uitscheiding vindt plaats wanneer je in het begin van de slaap, waarna de diepste slaap cycli vaak optreden! Slechte kwaliteit van de slaap kan negatieve gevolgen hebben voor de menselijke groei hormoon niveaus.
– Het herstellen van organen, botten en weefsel; versterkt het immuunsysteem cellen; en circuleert de menselijke groei hormoon om de rust lichaam.
– Enorm verbetert de kwaliteit van de interactie met andere mensen!

2) MIJN "SLAAP ZACHT" ETHOS…
‘Beter slapen’ is makkelijk gezegd, maar ik weet dat een heleboel mensen die gewoon niet in slaap kan vallen, en woelen en draaien voor uren op eind. Voor een tijdje, dat was me ook vast in een catch 22 van het gevoel te moe tijdens de dag, naar bed gaan te laat en wakker te vroeg in de ochtend, alleen om het te doen alles opnieuw. Een manier waarop ik het aangepakt werd dit door te werken op een regelmatige basis, dat is bewezen niet alleen om u te helpen in slaap te vallen, maar ook om het verbeteren van de kwaliteit van de slaap. Ieder lichaam is anders, dus het kost tijd om te ontdekken wat het beste werkt voor u; ik persoonlijk de voorkeur aan een zware training vroeg in de ochtend, een productieve dag, dan een lichte ‘oefening’ in de late avond (bijv. een stroom lopen waardoor mijn lichaam de laatste herinnering van hoe moe ze eigenlijk is!). Ik zou het niet aanbevelen bezig met een intensieve training voor het naar bed als dat verzwakt het lichaam in plaats van rustgevend is. Daarna een ontspannend warm bad (ik voeg deze lavendel badolie om te ontspannen vermoeidheid van de spieren) en een muntthee (proberen te voorkomen dat cafeïne of alcohol voor het slapen, als ze stimulerende middelen). Andere dingen die kunnen helpen is het vermijden verslapen als het onderbreken van uw circadiaanse systeem (‘biologische klok’), die op zijn beurt zal u uit als u later nodig om in slaap te vallen. Ik zou wegblijven van slaappillen zo veel mogelijk als ze het lichaam aan tot het ontwikkelen van een afhankelijkheid, en ze komen niet tot de wortel van het echte probleem in ieder geval, maar slechts de symptomen maskeren. Er zijn verhalen van politici overleven op 4 uur slaap per nacht, maar eerlijk gezegd, dat is ongezond voor iedereen die op de lange termijn. Ik heb altijd gevoeld 7 uren en een minimum in het oog op het maximaliseren van welzijn, tijdens de dag, en ik regelmatig een doel voor 8 uur. Ook een ruimte die donker en niet te warm helpt ook. Investeren in de grootste en hoogste kwaliteit matras in de kamer beslag neemt, kan je leven veranderen, en zelfs leuke apps, zoals de Sleep Cycle alarm clock kan u helpen slapen slimmer!

3) "…EN WAT ALS IK HET NIET ???"
Niet genoeg / hoge-kwaliteit van de slaap:

– Het immuunsysteem verzwakt,
– Maakt je minder energiek die lager de kwaliteit/intensiteit van een training,
– Invloed op de concentratie van de suikerspiegel in uw bloed – ze zullen worden verhoogd, wat kan leiden tot de ontwikkeling van een pre-diabetische toestand,
– Vertraagt de stofwisseling, waardoor het moeilijker om te behouden of gewicht verliezen,
– Induceert een sloom gevoel,
– Kan het verhogen van de eetlust (zeker met mij!),
– Maakt u humeurig en verliezen de motivatie om te sporten of iets te doen!

Hoop dat het helpt u om uit te rusten, slaap goed, en train harder!
Faya :)

ALS JE GRAAG DIT BERICHT, DAN HEB JE MISSCHIEN OOK LEUK:

SweatyBettySS14PressPreviewOutfit-Faya-Fitness-On-Toast-Blog-SQUARE

BEZWEET BETTY SS14

Uber Muesli square

MIJN UBER MUESLI

Daily Hiit Faya Fitness On Toast Girl Deadlift Blog Post Weights SQUARE-2

WAAROM DEADLIFT

Fitness On Toast Faya Blog Exotic Fruit Salad Nutrition Healthy Low Calorie Easy Recipe Nutritious Tasty Treat Dessert Mango Papaya Lychee Nectarine Fig SQUARE

EXOTISCHE FRUIT SALADE

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *