februari 9, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Snack op dit

PROTEIN COOKIEShttp://fitnessontoast.com/2013/02/26/snack-on-this/

Ingrediënten

Snack!

  • 1. c 300g Quinoa (regelmatig)
  • 2. 2 eiwitten
  • 3. 100g Pea Protein poeder
  • 4. Gemengde noten en lijnzaad (c. een half kopje)
  • 5. 2 eetlepels van Manuka Honing
  • 6. Ongezoete appelsap
  • 7. Volkoren meel
  • 8. 1 theelepel bakpoeder
  • 9. 1 theelepel zout
  • 10. 1 Banaan/1 wortel/1 appel
  • 11. 1 theelepel Kaneel

Het is buiten koud en nat is en als alles wat je wilt doen is een snack – ten minste grazen op iets gezond!! Een deel van mijn dagelijkse doel is gezonde tussendoortjes, dus hier is mijn recept voor hart-gezond ‘- Eiwit Cookies’. Deze cookies zijn de ultieme snack voor de werkdag vol met proteïne-c. 15g per 50g cookie), laag in koolhydraten, en de milde zoetheid komt van de natuurlijke vruchten en een paar lepels van immuun-het stimuleren van Manuka honing. Ik stel het nemen van twee royale eiwit cookies om samen met u, het eten van een tussen ontbijt en lunch en de andere in de richting van het einde van de dag wanneer je klaar bent om te geven aan de automaat! De vier verschillende smaken die ik maak appel, wortel, banaan en pinda ‘ s. Ik meestal voeg pecannoten, rozijnen en lijnzaad voor alle vier verschillende cookies om hen een beetje knapperigheid, en om duurzame energie. Experimenteer en gebruik uw eigen favoriete zaden en noten! Ik persoonlijk HOU van lijnzaad (aka lijnzaad), en probeer het te gebruiken op bijna alles – in mijn uber-muesli, gestrooid over salades, soepen en bouillons. Het is een van de rijkste bronnen van het vetzuur Omega-3-c.7.2 g per 30g) – het stimuleert de gezondheid van het hart, het vermindert de ontsteking door het hele lichaam, de gewrichten en de bloedvaten. Er is ook een school van denken die suggereert dat omega-3 kan helpen tillen depressie en het gemak van reumatoïde artritis. Omdat het lichaam niet van nature in het produceren van omega-3 vetzuur dit is zo een eenvoudige manier om ervoor te zorgen dat u genoeg van het op een dagelijkse basis. Mijn ingrediënten, die allemaal vrij specialist, die ik meestal koop online; de Pea Protein poeder is een relatief nieuw bedrijf genaamd Pulsin’, het Lijnzaad ik gebruik gemaakt door Linwoods, en de Manuka Factor-25 Honing is Puur Goud. Bekijk, zie wat andere gezonde ingrediënten die u denkt dat zou kunnen werken in uw cookie opgeslagen; u kunt winkelen op doel bij GNC, hier. Maak uw mid-werk snack leuk! Hier zijn de instructies:


 

Instructies

 Hoe ?? 1. Kook de quinoa voor 15-20 min en laat afkoelen, terwijl je voor te bereiden op de rest van de ingrediënten. 2. Verwarm de oven voor op 350 graden 3. Snipper de banaan of rasp de wortel of appel. 4. Mix de honing, vanille, 2 eiwitten in een kom tot een romig. Combineer de bloem, quinoa, bakpoeder en zout in een andere kom. Voeg toe aan het mengsel en klop tot het goed gemengd is. Voeg de noten en het fruit van uw keuze . 5. Plaats het mengsel op een plaat met een vel vet-bewijs papier. Zorg ervoor dat de cookies worden niet te dik. Laat het in de oven voor 10-15 minuten. Laat ze afkoelen en serveer het met een glas melk of misschien mint thee.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *