Sport relief op toast: optimaliseren voor de swimathon!!!

Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-6

Ik ben nog steeds spatten weg in het zwembad, leren zwemmen borstcrawl voor de fantastische zaak, die Sainsbury ‘ s Sport Relief, kick-off op Maart 23 2014 in de epische Olympisch zwembad. Iedereen kan deelnemen en als u van zwemmen is niet je kopje thee is er ook de cyclus / marathon . U zult het krijgen van fit for 2014 (de klassieke resolutie), terwijl het inzamelen van geld voor een aantal van de armste landen in de wereld. Waarom niet aanmelden?! Check het HIER!

U zou kunnen opmerken dat, terwijl ik ratelend over het zwemmen, ik ben niet in een zwembad in deze foto ‘ s (geschoten buiten de opnieuw geopend Kenwood House, net op de top van Londen Bisschoppen Avenue, aka Miljardairs Rij). Ja, het is moeilijk om te zwemmen door de lucht, maar dit bericht is eigenlijk over de opleiding van de kleine stabilisator spieren waaruit de schouder; het is meestal deze kleinere degenen die gevoelig zijn voor spanningen in het zwembad, en worden vaak vergeten wanneer u trainen in de fitnessruimte. Om ze te bouwen up en letsel te voorkomen, zijn er een paar eenvoudige oefeningen die je kunt doen met slechts een trouwe weerstand band…

minicompilation

Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle

WAAROM? (DE THEORIE)
De rotator cuff stopt de humerus (bovenarm) wegglijdt uit de ondiepe naad. Het bestaat uit vier spieren (de Infraspinatus, de Supraspinatus, Subscapularis en Teres Minor), en wanneer ze werken efficiënt samen, ze zorgen ervoor dat de schouder stabiel blijven, terwijl de sterkere, meer dominante spieren doen hun ding, zoals de deltoids. Ze zijn net als de kleppen in een vliegtuig, waar relatief kleine stukken maken een enorm verschil voor de totale vorm van de vlucht. De kleinere stabilisator spieren zijn gemakkelijk verwaarloosd wanneer het gewicht van de opleiding, maar als je te introduceren in de onderstaande oefeningen in uw schouder routine, u zult zeker vinden kunt u het risico van instabiliteit en schade, maar ook het verbeteren van je schouder kracht en harder werken.

HET PROBLEEM:
Instabiliteit van de verwondingen zijn gemakkelijk te voorkomen, maar even zeer eenvoudig te induceren bij de training; onze lichamen zijn uitzonderlijk op zoek naar de weg van de minste weerstand bij het uitvoeren van een oefening, maar als je niet oplet je kan gevaarlijk formulier in te boeten. Bijvoorbeeld Charlie, mijn fab zwemmen coach en de fysiotherapeut vertelt me dat ik de tekenen van de rechter arm dominantie tijdens het zwemmen. Als ik aan de slag met de freestyle stoke en vergroot de afstand zwem ik, ik begin harder trekken en tillen van mijn rechter arm hoger is dan mijn linkerarm. De links, wordt iets zwakker is aan het worstelen zijn om te presteren op hetzelfde niveau als dat van het recht. Dit klinkt niet als een zeer ernstige verwonding/ zorg, maar als deze onbalans blijft zal ik waarschijnlijk uiteindelijk het ontwikkelen van schouder stammen op mijn rechter kant – BAD! Ik kan schade aan de ligamenten en de spieren van de deltaspier groepen als ze gaan werken van hun tolerantie niveaus.

OK – NU DE OPLOSSING:
Om dit te bestrijden instabiliteit ik moet zorgen dat ik ben het versterken van mijn rotator cuff, aan beide zijden, terwijl ook het vergroten van de kracht en de mobiliteit op mijn linker. Dit betekent niet dat ik alleen het trainen van de linker, maar ik moet focussen op de links iets meer. Dit kan gedaan worden door een verhoging van het aantal herhalingen op de links voor een korte tijd en zorg ervoor dat beide zijden worden gestrekt en na iedere training, zowel op het land en in het water. Hier is mijn schouder en versterking van de routine, en dat doe ik 2-3x per week:

1. INTERNE ROTATIE (zoals op onderstaande foto ‘ s)

Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle - compilation 5

Met behulp van een weerstand band, afgekort tot uw juiste niveau van weerstand, voer 3 sets van 15-20 herhalingen.
• Het houden van de band met uw elleboog gebogen op je heup
• Houden je elleboog in de buurt van uw kant langzaam breng je arm over je lichaam.
• Terug naar de startpositie en herhaal.

2) EXTERNE ROTATIE (zoals op onderstaande foto ‘ s)

Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle - compilation 2Voer 3 sets van 15-20 herhalingen.
• Houd de band met je elleboog gebogen en aan uw zijde.
• Houden je elleboog in de buurt van uw kant, draai je arm naar buiten.
• Terug naar de startpositie en herhaal.

3) EXTERNE ROTATIE MET ARM ONTVOERD 90 GRADEN (per onderstaande foto ‘ s)

Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle - compilation 3– Voor de startpositie, verhogen van de elleboog tot schouder hoogte. Houd het gebogen op 90 graden (als het vormen van een L-vorm) en met de hand naar voren gericht
Langzaam steek uw hand op tot het niveau van met je hoofd, de elleboog moet blijven op schouderhoogte in de beweging. Langzaam terug naar de startpositie en herhaal voor 15-20 reps 3 sets.
– N. B. per de foto ‘ s, gebruik maken van een weerstand band bij het uitvoeren van de rotator cuff oefeningen om mee te beginnen; als je vooruitgang en kracht op te bouwen, misschien over te gaan naar de kabel-machine. U kunt vinden dat de weerstand band doet dit niet meer, maar vermijd overbelasting van deze spieren, als ze gevoelig zijn voor breuk.

Hieronder staan nog meer foto ‘ s van de middag rond een werkelijk fantastische English Heritage site!

Ik was het dragen van:
T-SHIRT: Sport Relief t-shirt, verkrijgbaar bij alle Sainsbury ’s winkels uit de 17e februari 2014′.
SCHOENEN: een absolute favoriet van de komende Asics SS14 collectie
LEGGINGS: Vevie Brunswick Satijn Rouche, zoals altijd.
JAS: Montebello Parka van Canada Goose
ZONNEBRIL: Prada
Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-11 Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-12 Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-24Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-27Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-25 Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-26 Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-29 Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Exercise and Fashion Post Kenwood House Sport Relief 2014 Charity Comic Relief Arm Rehab Resistance Band Exercises Strength Muscle-28

ALS U GRAAG DEZE POST, DAN ZOU U OOK GRAAG…

Faya Fitness On Toast Sport Relief 2014 Comic Relief Campaign Promo 2014 Games SQUARE

ZWEMMEN SPORT RELIEF!

Fitness On Toast Faya Blog Sports Clothes Fashion Post Monreal Mesh Top Sweaty Betty ASICS SS14 2014 outfit london photoshoot SQUARE

SS14 OUTFIT

Fitness On Toast Faya Quinoa Lentil Grilled Salmon Healthy Dish Tasty Recipe High Protein Natural SQUARE

ZALM QUINOA MET LINZEN

NEW YORK GRAND CENTRAL STATION FITNESS ON TOAST FAYA BLOG HEALTHY Square

HAMBURGER IN NEW YORK