januari 19, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

‘Sport relief’ – toast – allemaal swimmingly

Faya Fitness On Toast Swim Lesson Update Sport Relief Comic Charity Campaign 2014 Swimathon Olympic Blog Excercise Blogger

Volgens mijn vorige post hier, de Sport Relief Swimathon Maart 2014 is net om de hoek en ik ben branden uit mijn vroege dosis van mince pies in het zwembad, terwijl het inzamelen van geld voor een geweldig doel! ‘HOE GAAT HET MET DAT FAYA?’ Hoor ik u vragen? Goed, een kleine tegenslag is dat ik niet kan zwemmen… de borstcrawl (dat is verplicht beroerte)! Gelukkig, Charlie te redden! Ze is een fantastische en pijnlijk-taai zwemmen coach die ook toevallig een sport therapeut te werken met Watford Football Club, en je coacht mij helemaal in het Queen Elizabeth Olympic zwembad.

Dit bericht bevat een ‘Progress Report’ van week 1, alsmede de VOORDELEN VAN het ZWEMMEN, zoals ik het zie. De maanden gaan, zal ik bloggen over mijn aquatische ervaringen & fitness-tips/trucs langs de weg, evenals het uitvoeren van door het uitrekken van routines, land, training, blessure-preventie-oefeningen, voeding, enz.

1) WAAROM ZOU U ZWEMMEN ???
i) HET STREKT zich uit U – het is de perfecte oplossing voor stuk een stijve spieren, misschien wel van een vorige zware training, en om te helpen het herstel te versnellen. Het grote bereik van de beweging helpt de gewrichten en ligamenten om los te komen en flexibeler geworden. Hebben gezegd dat het een goed idee om wat extra strekt zich daarna (ik zal posten ze hier).
ii) EEN FULL BODY WORKOUT – Wanneer correct uitgevoerd (ik ben er mee bezig!) zwemmen zorgt voor een intensieve full body workout zoals rug, borst, buik, benen – overal! En je krijgt niet het ongemak van zweten (nou ja, niet pas nadat je uit het zwembad!).
iii) ZERO IMPACT – Zwemmen kunt u de oefening aerobically maar zonder de hoge impact op het skelet. Sinds ongeveer 90% van je lichaamsgewicht wordt ondersteund door het water, het is een grote vorm van oefening voor iedereen die met verwondingen of impact-gerelateerde pijn in de gewrichten.
iv) HEERLIJK krachttraining – Je bent super-licht in het zwembad omdat de meeste van het gewicht wordt gedragen door het water, dat is ongeveer 800 keer dichter dan lucht. Dat geeft een constant niveau van resistentie tegen te werken, zodat elke kick of een beroerte wordt gewogen. Het is een fantastische manier om het ontwikkelen van de spieren en het bot kracht .
v) het VERSTERKEN van HET HART: een aërobe oefening helpt bij het maken van de hartspier meer efficiënt pompen van het verbeteren van de doorbloeding.
vi) CALORIE-SLAYER – Zwemmen kan toast vet (afhankelijk van hoeveel moeite je in – zoals met alles). Een 30 min borstcrawl zwemmen sessie kon branden tussen 4-500 calorieën – dat is meer dan joggen.
vii-ONTSPANNING – recreatieve zwemmers zich in een ontspannen ritme en de lengte op de automatische piloot-modus, waarin hun gedachten zijn vaak dwalen; vanwege het repetitieve karakter, zwemmen gedacht wordt dat het vrij meditatieve! De onder water staat kan een gericht effect op het lichaam (in plaats van de geest), het produceren van endorfines, en bevorderen de ontspanning van de spieren.

2) DE LES ZWEMMEN
– Warming-up: 4 lengtes schoolslag
– Belangrijkste: 20 minuten van het schoppen, het houden van een float en ademhaling om alternatieve kanten.
– Charlie ‘ s Instructies: Adem uit op elke 6th kick. Houd uw heupen, weinig spatten met uw voeten, het hoofd naar beneden en ga naar de kant om op adem te komen met het ene oor in het water en één uit.
– Koelen: 4 lengtes van de schoolslag.
– Strekt: lats, schouders, biceps, triceps, quads en hamstrings.
Training 4 x per week (2 zwemmen 2 land), het bouwen van maximaal 5 dagen (3 zwemmen 2 land)

3) VERSLAG: WEEK 1
Deze week had ik mijn eerste zwemles gegeven dat ik ben vrij bevoegde met de schoolslag, ik was dom genoeg dacht dat ik zou domineren de basis na een enkele sessie – slecht misschien, maar toch, ik moet minstens in staat zijn om mij een schop onder mijn benen en armen, terwijl zwevende! Nee, nee, nee – ik kon niet meer mis! Ik had een enorme wake up call. Ik zou graag denken dat ik redelijk fit & gezond, ik ben altijd op mijn voeten, op mijn fiets, lopen rond in het park, of in de sportschool, maar dit was zo ‘ n alien fitness activiteit die het liet me helemaal uitgeput!

De grootste uitdaging was de ademhaling! Charlie opgemerkt dat leren zwemmen als een volwassene is vaak meer een uitdaging; we hebben de neiging om in paniek in het water uit angst dat we niet genoeg zuurstof krijgen – dat was ik! Mijn borst was het branden van (pijn in feite door het einde van de sessie) en ik was gespat, schoppen, spugen, hoesten, vloeken – het voelde als een verdrinking – nauwelijks de elegante en sierlijke duik ik had voorgesteld in mijn hoofd! Langs Charlie schreeuwde aanwijzingen van mijn kant, het niet toestaan van mij om mijn voeten op de vloer, en ik zeker ving haar giechelen bij mij op een gegeven moment – ik heb het haar niet kwalijk nemen!

Dus week 1 was een ramp, ik heb te heroverwegen een beetje, ik voel me een beetje overweldigd ongeveer 1 uur continue kruipen, en het is zeker alweer een tijdje geleden dat ik werd LETTERLIJK gegooid in het diepe – maar ik ben het omarmen van de uitdaging! Ik zal leren om te zwemmen! Het is een fantastisch full-body sport en dergelijke een grote oorzaak!

 

Faya Fitness On Toast Swim Lesson Update Sport Relief Comic Charity Campaign 2014 Swimathon Olympic Blog Excercise Blogger-4 Faya Fitness On Toast Swim Lesson Update Sport Relief Comic Charity Campaign 2014 Swimathon Olympic Blog Excercise Blogger-3 Faya Fitness On Toast Swim Lesson Update Sport Relief Comic Charity Campaign 2014 Swimathon Olympic Blog Excercise Blogger-2 Faya Fitness On Toast Swim Lesson Update Sport Relief Comic Charity Campaign 2014 Swimathon Olympic Blog Excercise Blogger-2-2

ALS U GRAAG DEZE POST, DAN ZOU U OOK GRAAG…

Faya Fitness On Toast Sport Relief 2014 Comic Relief Campaign Promo 2014 Games SQUARE

IK DOE SPORT OPLUCHTING !!!

Alcohol square-1

ALCOHOL: + of – ?

Portugal Algarve Zaggora Running Sports Fitness Girl Faya Fitness On Toast Run Val De Lobo Royal Golf Course Blog SQUARE

ZAGGORA IN PORTUGAL

Colombe D'Or Fish Post square Fitness On Toast Blog

SOLE @ COLOMBE D ‘ OR

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *