Stomen voor uw training!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy BRITA recipe Food vegetables steamed pre workout gym fuel health nutrition ideas

Ingrediënten

Stomen Voor Uw Training

  • Baby wortelen
  • Aubergine
  • Asperges
  • Groene bonen
  • Rode paprika ‘ s
  • Verse Spinazie
  • Inschrijving steel van Broccoli
  • Boerenkool
  • Baby tomaten

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy BRITA recipe Food vegetables steamed pre workout gym fuel health nutrition ideas

Ik recentelijk heb een paar heerlijk rustige dagen op het prachtige Chateau de la Chèvre D ‘ Or (volledige ‘actieve escape’ review aanstaande) in Eze, Frankrijk, waar ik genoten van een aantal heerlijke en gezonde mediterrane keuken, en hebben weer vers inspireren! Afgezien van de vis, de lokaal geteelde groenten zijn een terugkerend kenmerk in de regio ‘ s gerechten, vaak bereid via stomen. Terwijl ik kan niet in staat om te repliceren de schoonheid van het stuk hebben we gefotografeerd boven (ik ben niet met een Michelin-ster!), Ik geloof dat het mogelijk IS om te simuleren dat dezelfde mix van smaken en texturen in huis! Klik op meer om dit te zien, geïnspireerd op de mediterrane groente recept, met een focus op de voordelen van het stomen, en dat is een fantastische pre-workout gerecht om te helpen brandstof voor uw sessie! (MEER)

Stomen Voor Uw Training

DE INSPIRATIE:

Dit recept is geïnspireerd op een kleine starter met de naam ‘Lokale Groentjes’, die ik genoten (en artistiek bewonderd) op hun 2 Michelin-ster bekroonde restaurant La Chèvre D ‘ Or. Deze bijzondere locatie is waar je van culinaire innovatie sinds 1954 en is één van de gerechten was ik gelukkig om te genieten van de ‘Lokale Groentjes’ entree, bestaande uit rauwe en gestoomde groenten, met een rode wijn Barolo azijn op een bed van Siciliaanse Caponata. Onnodig te zeggen dat de smaken en texturen, verbaasd, blijkt meer dan de som van hun baby-plantaardige delen. Voor mij is het echt aan het licht gebracht hoe lekker en spannend gezond eten en het groen van de natuur kan worden! Buiten dat, de presentatie was uiterst spectaculaire – een heerlijk stuk van fijne kunst, bijna te heerlijk om te eten…

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy BRITA recipe Food vegetables steamed pre workout gym fuel health nutrition ideas-3

OVER DIT GERECHT:

Ik stel over het opnieuw maken van een gereduceerde versie van de schotel die u eenvoudig kunt openen; één waarvan ik denk dat is een grote pre-workout gerecht, het best geconsumeerd c. 60-90 minuten voor de sessie. Naast het verzekeren van maximale intensiteit en kracht, dit soort maaltijd is handig wanneer je een band tijdens de training, en uw glycogeenvoorraden laag, zodat uiteindelijk uw lichaam zal gebruik maken van de spieren in de volgende bron van energie. Als u niet in staat bent te druk om jezelf (en je spieren) aan maximum, om micro tranen, je zult het niet uitdagen van jezelf en je resultaten beginnen op te plateau.
Iedereen is verschillend in hoe hun lichaam reageert, maar persoonlijk heb ik de neiging om te eten en een uur of twee vóór, en ik maak graag een goede maaltijd. Deze maaltijd bevat doorgaans een bron van magere eiwitten, een lage GI bron van koolhydraten en goede vetten. Ik heb persoonlijk liever een kleine shot van espresso voor mijn training. Het maakt me wakker en zet me in een ‘verhoogde’ staat. Cafeïne als je mijn vorige post gelezen ‘de voordelen van de koffie’ je weet is een stimulerend middel en met mate, op het juiste moment etc heeft zijn voordelen.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy BRITA recipe Food vegetables steamed pre workout gym fuel health nutrition ideas-6

HET VOORDEEL VAN STOMEN:

De manier waarop we bereiden ons voedsel massaal bepaalt de resterende voedingswaarde op het punt van energieverbruik. Groenten zijn vetarm, caloriearm voedsel met een hoge voedingswaarde; ik altijd voor kiezen om stoom mijn groenten te verzachten, het onderhouden van een beetje frisse knapperigheid. Het proces houdt ook de smaak intact en echt niet nodig aroma daarna (bijv. braden met boter). In plaats daarvan zou u een scheutje lekkere olijfolie of vers citroensap achteraf.

Boven alles al, stomen behoudt de meerderheid van de voedingswaarde. Bij stomen ik graag gebruik van gefilterd water om te vermijden dat de chloor/onzuiverheden in het water, en help me, voor de smaak, dat de natuur het bedoeld is! Je wilt zeker niet te over-stoom de groenten, met name groene greens, zoals spinazie, die kan verwelken in een drassige brij als overdreven! Fruit bevatten veel water oplosbare vitaminen (bijvoorbeeld veel vitamine C, Vitamine B), die gemakkelijk beschadigd raken en kunnen breken als ze rechtstreeks contact op te nemen met kokend water. Stomen van je groenten verliest u minder van deze water-oplosbare vitaminen in het kookproces, om meer van hen naar uw lichaam! Groenten, afgezien van vitamine en mineraal rijke bevatten allerlei bonus kankerbestrijdende stoffen – kruisbloemige groenten, zoals bok-choi kool, broccoli, bloemkool – stomen deze op een lage temperatuur houdt meer van de anti-carcinogene verbindingen intact, samen met de enzymen die helpen je lichaam af te breken glucosinolaten tijdens het proces van de spijsvertering. Met dat in gedachten, hier is hoe je kunt opnieuw het zelf…

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy BRITA recipe Food vegetables steamed pre workout gym fuel health nutrition ideas-5

INGREDIËNTEN (bedragen variëren naar smaak):
Baby wortelen
Aubergine
Asperges
Groene bonen
Rode paprika ‘ s
Verse Spinazie
Inschrijving steel van Broccoli
Boerenkool
Baby tomaten

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy BRITA recipe Food vegetables steamed pre workout gym fuel health nutrition ideas-9

HOE:
1. Wassen, schil (indien relevant) en hak de groenten in vergelijkbare grootte-inch stukken, om hen te helpen koken in grote lijnen op hetzelfde tempo.
2. Vul een grote pan met 1-2 centimeter van BRITA gefilterd water (waarvan ik denk dat helpt om te zorgen voor een maximale versheid en zuiverheid) en wachten tot het te laat sudderen op een matig vuur-teken.
3. Plaats een zeef boven het water bad, vul ze met het assortiment van de gehakte groenten, en plaats de pan deksel.
4. De timer instellen op uw telefoon voor 4-5 minuten, daarna opnieuw de voortgang van je groenten.
5. Eenmaal klaar, de plaat zo schattig mogelijk, dan motregen een beetje mengsel van olijfolie en pesto over uw groenten.
6. Verslinden en dan op de sportschool wanneer u bent klaar! Faya x

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy BRITA recipe Food vegetables steamed pre workout gym fuel health nutrition ideas-7