Top 5 actieve ontsnapt’ wishlist

Fitness On Toast Faya Blog Lucas Hugh Clothes Workout Fashion OOTD Tremezzo Italy Luxury Travel Hotel Grand Lake Como Blogger - MAIN

Zoals regelmatige lezers misschien al gemerkt hebt, ik hou van mijn functie actief is ontsnapt op het blog; de reeks van berichten groeide als een reactie op een opmerking dat klanten, vrienden en familie lijken te willen om in vorm te blijven, terwijl op vakantie, en zelfs te gebruiken die dezelfde vakantie als een kans om een beetje meer gezond. De ‘actieve escape’ is een goede, groeiende trend in de huidige gezondheids-bewuste wereld, en terwijl ik heb het niet over abstinent, monnik-achtige Zen retraites, veeleisende reizigers zijn na verwennerij, met de optionele mogelijkheid om fit te blijven. Met dat in het achterhoofd, ben ik super blij om samen met Travelex voor een samenwerking benadrukken van mijn ‘top 5 actieve ontsnapt verlanglijstje’ voor 2015. Klik op MEER om een gevoel te krijgen voor de soorten ontsnapt denk ik dat zal blijken een hit van zowel een cultuur-EN wellness-perspectief…

Mensen zijn op zoek naar meer gezonde ontsnapt, nu meer dan ooit tevoren, ongeacht of het een actieve ontsnappen of een meer herstelgerichte vakantie om de batterijen weer opgeladen (spa, detox yoga). De samenleving is steeds meer de gezondheid van bewust, en is steeds op zoek naar een vakantie die ons helpt voelt je uitgerust en vol energie, in tegenstelling tot lusteloos en schuldig van een obsceen heerlijke vakantie. Mensen kiezen op basis van een gezonde levensstijl, die is van oudsher een dure bezigheid. Deze dagen, zoals de concurrentie is toegenomen, woon-fit wordt ook steeds meer betaalbaar, zowel in het verenigd koninkrijk en in het buitenland. Mensen zijn in toenemende mate wordt gedreven door fitness! Hier is mijn top 5 voor 2015 (in geen bepaalde volgorde)…

1) MEER SCHAATSEN IN STOCKHOLM

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable-2

Zweden is mijn eigen land, en voor vele maanden van het jaar, het wordt een arctisch koud, vooral in de meest noordelijke delen. Omdat de cultuur heeft zich ontwikkeld rond die u kunt verwachten veel van koud weer activiteiten, zoals skiën, snowboarden, langlaufen, ijsvissen, iglo bouwen, sleeën, en langlaufen. Een ongelooflijk mooie activiteit voor de lange afstand schaatsen. Mijn tante voor het eerst vertelde mij toen ik nog heel jong; in principe, want er zijn duizenden kleine eilandjes verspreid langs de kust kunt u gemakkelijk skate voor mijlen in het diepst van de winter. Pak een picknick en de verplichte warme chocolademelk, en off you go. Een beetje geschiedenis; onze moedige en een beetje gek koning Karl X Gustav besloten op 30 januari 1658 te nemen zijn hele leger over het ijs tussen Zweden en Denemarken om te starten met een verrassingsaanval op de Denen. Gezien het gewicht van een hele leger op het ijs, wat helaas verdronken op de weg over, maar de meerderheid heeft het overleefd en het ijs gehouden! Deze dagen, zijn er bedrijven om u te helpen bij het veilig, als een korte google!

TIPS: Training voor het schaatsen; je hebt een sterke kern, stabiliteit en balans. Rechtop te blijven voor een lange periode op een gladde ondergrond is niet gemakkelijk. Een uitgezakt houding zal leiden tot pijn in de rug op zijn minst. De totale sterkte training is een must, met speciale aandacht voor de core en onderrug oefeningen, die samenwerken om de controle van de balans en stabiliteit. Ik hou van wat balans oefeningen in de training routine; zoeken naar een onstabiele ondergrond (zoals de Bosu, houten platen, etc) en de praktijk het vinden van je centrum van de zwaartekracht! Zoals bij elke oefening die het gebruik van de benen als de belangrijkste bron van macht, ik zou willen voorstellen een uitgebreide squat regime ook!

2) YOGA IN VENETIË

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable-4Venetië is niet de meest voor de hand liggende keuze van de locatie voor een ontspannen yoga-sessie. maar onlangs hebben bezocht, ik gescout uit een aantal bijzondere plekken, hoog boven de drukte van het water en de drukke grachten, die zich veroorloven een prachtig uitzicht. Mijn keuze zou zijn op de iconische terras van het Hotel Danieli, waar ik ben, zoals hierboven afgebeeld. Naar mijn mening is Yoga een ethos op zichzelf, en een manier van leven – het doel is het bereiken van totale gezondheid in plaats van alleen een esthetisch resultaat. De mogelijkheid om te oefenen met het uitzicht op het natuurlijke en door de mens gemaakte schoonheid van Venetië, is ook heerlijk! Dit zou een grote Lente-tijd activiteit naar mijn mening.

TIPS: Een van de dingen die ik graag over yoga is dat het niet alleen voor geoefende professionals. Iedereen kan deelnemen, en inderdaad baat bij. Ik schreef over de basisprincipes van een tijdje terug, in deze post. Een factor die kan alleen maar voordeel hebben van de praktijk van yoga is flexibiliteit; het opnemen van een 10-15 minuten stretchen regime voor het slapen gaan kan alleen maar helpen. Verder, ik zou willen voorstellen gedachte te geven aan de voordelen van meditatie, zoals de concepten zijn zeer complementair aan veel van de Yoga-ethos.

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable-7

3) WANDELEN IN DE MAROKKAANSE ATLAS GEBERGTE’

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fashion Gym Clothes Kit Workout Gear Outfit Exercise Striders Edge Running Leggings Top Vest Compression Fabric-4

Wandelen door het Atlas Gebergte is een spectaculaire ervaring en uitzonderlijke cardio op hetzelfde moment! De cultuur is ongelooflijk rijk, de lokale gerechten zijn heerlijk, smakelijk, en de bezienswaardigheden zijn epic. FYI ‘walking’ is niet een woord om te beschrijven wandelen, als een goede wandeling zoals dit betreft de combinatie van een soorten terrein van kwaliteit, helling, hoogte, weersomstandigheden – het is veel meer een fysieke uitdaging, brandwonden 240% van de calorieën (c.550, – per uur voor een 70kg persoon die is oriëntatielopen, vs c. 230 voor dezelfde persoon lopen op 3mph).

TIPS: maak u klaar voor deze activiteit dient u, afhankelijk van uw huidige fitnessniveau) lopen als het versterkt de spieren die u;ll gebruiken evenals aan het verbeteren van uw cardiovasculaire fitness, Dan is de intensiteit verhogen door de tijd, de frequentie, de afstand, het terrein, het traplopen. Controleer de hartslag en de hersteltijd en het maken van een plan om het te verbeteren. Anders dan dat je jezelf in de sportschool en pick-up wat het gewicht en de focus op de totale sterkte met bijzondere nadruk op de benen als ze doen veel van het werk! Vergeet ook niet te rekken!!!

Fitness On Toast Faya Blog Girl Fashion Gym Clothes Kit Workout Gear Outfit Exercise Striders Edge Running Leggings Top Vest Compression Fabric View

4) HOOGTE TRAINING IN TANZANIA

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable-5

Ik heb altijd graag naar Tanzania, een land dat veel te bieden heeft – prachtige stranden, safari, op de camping, terwijl u daar bent, kun je net zo goed beklimmen van de hoogste berg in Afrika, de Kilimanjaro (de piek die naar een monsterlijke 19,341 ft)! Bij het klimmen op grote hoogte, het lichaam moet wennen aan de dunheid van de lucht (en dus schiet van zuurstof) vrij snel.

TIPS: – EEN hoog niveau en een sterke, ruime longen zal dit helpen. HIIT (high intensity interval training) die afwisselend een hoge intensiteit (verhogen van de hartslag), gevolgd door een korte actieve terugvorderingen (en dan is het verheffen van het weer) krachten van het cardiovasculaire systeem voor het verwerken van de stress van de beperkte hoeveelheid zuurstof, die dezelfde druk zou ervaring in het high altitude training. Als met wandelen besteden ook extra aandacht aan de opleiding van de benen – de stair climber machine is fantastisch, net als sommige donderende deadlifts!

5) TRAPEZE TRAINING IN BALI

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable-6

Slechts de gedachte van Bali roept herinneringen van wit zand, palmbomen, een weelderige groene regenwoud en heerlijke verse producten. Als je nog nooit geweest, dit kleine eiland is de perfecte paradijs ontsnappen – een plek om languit in een hangmat te ontspannen en te regenereren. Er zijn ook talloze activiteiten; mijn actieve reizen zou zijn trekking, duiken en zelfs trapeze opleiding er is een wereld-beroemde academie. Het gooien van jezelf in de lucht op een adembenemende snelheid, en tegelijkertijd leren wat trucjes voor het lichaam – met inbegrip van de vangsten en salto ‘ s is niet alleen leuk, het is een workout! Trapeze opleiding wordt gezegd dat het een full body workout en het geweldige manier om de coördinatie te verbeteren, het vergroten van de spierkracht, en de flexibiliteit te vergroten. Ik moedig steeds het belang van variatie in een trainingsprogramma – trapeze workouts bieden zeker dat variatie!

TIPS: Je moet de totale sterkte maar weer een sterke kern en weer terug. Besteed wat extra tijd aan uw rug en schouders – pull-ups zijn een goede oefening voor het versterken van de met behulp van je eigen lichaamsgewicht. Weighted dips kan geen kwaad de deltaspier/triceps kracht nodig is om de hendel zelf rond tijdens het vliegen door de lucht! Hoofd naar travelex.co.verenigd koninkrijk/travelfit voor meer tips over hoe om fit te worden voor uw reis en breng uw centen verstandig.

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable-8Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy Eating Recipe Food Dinner Diet Tasty Clean Lean Eating Protein Egg Muffin Salmon Vegetable-9TOELICHTING: DIT IS EEN GESPONSORD STUK VAN DE INHOUD, EN EEN SAMENWERKING MET TRAVELEX, DE TOONAANGEVENDE BUITENLANDSE EXCHANGE SPECIALIST. Als u wilt om meer te zien over deze bestemmingen of meer fitness-bestemmingen in 2015 bezoek Travelex.