januari 11, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Top 5 lichaamsgewicht oefeningen!

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-2

Londen sportschool lidmaatschappen kan zo verheven als de prijs veel uit de markt – maar dat hoeft niet te betekenen dat fitness niet haalbaar is! Dit bericht is bedoeld voor de presentatie van mijn Top 5 Lichaamsgewicht Oefeningen die u kunnen helpen krijgen [verblijf] in vorm voor 2016. Om dit te illustreren full body workout die kan worden verzonden zonder gewichten, schoot ik deze beelden op London is prachtig Primrose Hill, het dragen van de nieuwe Superdry Sport collectie! Klik op MEER om de volledige post…

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-3

Er is niet een perfecte programma om iedereen goed te passen, maar hier is een kleine full body workout waarbij ook een van mijn absolute favoriete oefeningen – met alleen het lichaamsgewicht oefeningen, of anders, als je al een betaald lid van een sportschool, met inbegrip van de mogelijkheid van gewichten. Mijn voorkeur is altijd te doen buitenshuis op een mooie dag – de frisheid van de natuur geeft me altijd een boost!

1) DE BESCHEIDEN SQUAT (als onderstaande afbeelding te zien is)

Deze samengestelde beweging, die we allemaal uitvoeren van dagelijkse wanneer, terwijl [aarzelend] om het bed – de basis beweging heeft een aantal machtige krachten! Naar mijn mening is de beste manier voor het uitvoeren van de beweging is te stel je voor dat je langzaam gaat zitten op een stoel, en dan het omkeren van de beweging van een back-up. Voor een progressie, het gebruik van een Halter te vullen met het gewicht. Lees meer over de voordelen van kraken in mijn post HIER. Hier is hoe:

a) Stel je voor dat je over het zitten op een kruk achter je.

b) breng uw gewicht naar de hakken van je voeten.

c) het Onderhouden van een sterk en betrokken core, terwijl het houden van uw schouders naar achteren en gaat zitten – als ‘zit’, probeer niet te verlengen, de knieën voorbij je tenen.

d) Langzaam en op een gecontroleerde manier, weer te gaan zitten totdat je ze parallel zijn aan de vloer of het inderdaad iets dieper.

e) Staan een back-up – dat is een herhaling! Ik wil beheren van 15 reps en 3 sets van deze!

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-13

2) ONE LEGGED DEADLIFT (als onderstaande afbeelding te zien is)

Uiteraard is de nummer één zet voor ontwikkeling. Voor een progressie, het gebruik van een Halter te vullen met het gewicht. Hoe?

a) Start door pal te staan, maar op één been, het houden van de geplante been aan de knie van ooit-zo-iets gebogen (dus niet vergrendeld helemaal recht).

b) Vervolgens voorover te buigen in de heup, de uitbreiding van het andere been achter u. Zorg om te gaan met uw core-rookvrij. Vermijd kromming van uw rug of hunching uw schouders. De ideale vorm is om te streven iets wat lijkt op een T.

c) Langzaam laat jezelf zakken tot u parallel aan de grond.

d) keer Terug naar de beginpositie. Nogmaals, dat is één rep en ik vind het leuk om te streven voor 15 van deze, voor 3 sets.

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-11

3) DRUK op de-UPS (zoals de onderstaande afbeelding)

Dit zijn klassieke beweegt! Ze richten zich op de borst, schouders en triceps evenals de stabilisator spieren van de romp en de onderrug. De druk kan worden gevarieerd afhankelijk van de positie van de armen/handen en maakte het makkelijker/moeilijker dienovereenkomstig. Voor meer Druk op Ups, kunt u lezen op mijn vorige post HIER.

a) Start door op de grond lag, naar beneden en plaats je handen ongeveer op schouderbreedte uit elkaar terwijl u uw bovenlichaam omhoog met gestrekte armen, op de tenen staan. In principe krijgen in een hoge plank positie.

b) Het langzaam laat jezelf naar beneden tot je borst bijna de vloer raakt.

c) Druk op de bovenkant van uw lichaam terug tot de startpositie.

d) Beginnen! 10 x reps 3 sets moeten doen de truc!

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-10

4) PULL UPS (zoals de onderstaande afbeelding)

Dit is een geweldige oefening die ik eerder schreef een speciale post over HIER. Het is bijna ongeëvenaard in de manier waarop het helpt bij het ontwikkelen van een functioneel sterke rug en arm complex. Afhankelijk van uw grip positionering (breed / smal / bovenhands / onderhands / neutraal / verspreiden), ze zijn zeer veelzijdig inderdaad, en heel vermoeiend! Hoe?

a) Begin met het ophangen van de bar (dit is met behulp van Primrose Hill ‘ s openbaar ‘outdoor fitness’, maar een super-stevige tak zou doen de truc! Check DEZE SITE voor reviews van de alternatieve bar suggesties!

b) trek jezelf omhoog in de richting van de bar, leidende met je borst, totdat je bij het einde positie, waar je borst bijna tegen de bar.

c) het Vermijden overspannen of swingende uw benen heen en weer of ‘springen’ vertrouwen op momentum, waarbij techniek lijdt als gevolg.

d) tot slot, langzaam laat jezelf naar de oorspronkelijke startpositie. Ik vind deze veel moeilijker, dus 5 herhalingen vormen mijn gebruikelijke set. 3 sets van 5 reps doen voor starters!

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-5

5) LOPEN PLANKEN (zoals hieronder afgebeeld)

Dit is geweldig voor de kern van kracht evenals schouders kracht. Het is echt geweldig ar versterking van de stabiliserende spieren (teres minor, supraspinatus, subscapularis, enz.). Voor meer informatie over planken lees mijn vorige post HIER.

a) Start met het gewicht in evenwicht op uw onderarmen en tenen, en houd uw ellebogen in lijn met je schouders.

b) ervoor te Zorgen om een neutrale wervelkolom, met uw abs betrokken gedurende de gehele oefening – je heupen mag niet uitgezakt, noch in de lucht.

c) het Onderhouden van uw hoofd/nek in een neutrale positie wordt ook voorkomen dat uw hoofd/kin te laten vallen, of zelfs het met de slinger omhooghaalt.

d) hou deze positie zo lang mogelijk. Stop als je voelt geen pijn in je onderrug of ergens anders. Het instellen van een doelstelling van 1 minuut om te beginnen met, en het vorderen van er is voor een goed doel! Ik wil graag herhaal mijn 3x.

Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-4Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-7Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-9Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-6Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-14Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises-8Fitness On Toast Faya Blog Girl healthy workout new year superdry goals best bodyweight exercises

_______________________________

DEZE POST OPGENOMEN DE GESPONSORDE SAMENWERKING MET SUPERDRY ROND HUN NIEUWE SUPERDRY SPORT COLLECTIE; IK WAS BEGAAFD IN EEN OUTFIT VAN MIJN KEUZE. MIJN MENING ECHT ZIJN. VOOR MEER OVER DE REDEN WAAROM IK OP EEN DERGELIJKE PROJECTEN, ZIE MIJN OPENBAARMAKING PAGINA HIER.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *