januari 19, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Vakantie fitness lezen ?!?

Tough Read 12 Week Plan Inspirational Mens Health Nick Mitchell Up Fitness On Toast Blog Faya-2

Als je, zoals ik, je gepassioneerd bent over een gezonde levensstijl en je liefde om te lezen en om te genieten van de gewoonte, dan stay tuned; vanaf nu zal ik onpartijdig herziening van fitness boeken, die raakte een snaar bij me om een of andere reden. Ik hou van het ontdekken van nieuwe en spannende fitness / gezondheid ideeën – of het is een ander systeem van eten, training of denken, er is altijd wel iets om te overwegen. Echter, er is veel te veel ‘ego’ in de fitness-industrie en terwijl sommigen beweren dat het anders, ik denk dat je nooit stoppen met leren, zelfs als je weet al veel, als misschien iemand een verhaal kan inspireren en motiveren om iets anders te proberen, en je uit je kont! Kiezen de dingen zijn die je wel akkoord gaan met en laat de rest, als een kleine pick-n-mix zak fitness ideeën (yum, snoep!).

Klik hieronder MEER te lezen over de radicale verandering methodologie ik heb in de bovenstaande afbeelding, geschreven door een van ‘ s werelds belangrijkste lichaamssamenstelling deskundigen – een zeer goed lezen!

Faya x

Hier is een boek-magazine hybride die ik chomped door terwijl het liggen bij het zwembad, op vakantie onlangs in het mooie La Reserve de Bealieu. Joe Warner, een journalist bij het tijdschrift men ‘ s Fitness is onder een slopende week 12 body transformation plan (in een zoektocht om spieren op te bouwen, toast vet en krijg sommige gebeiteld abs) door personal trainer en Ultieme Prestaties oprichter Nick Mitchell. Mitchell is beschreven door aanvulling van de afgezant van Charles Poliquin als ‘Europa’ s nummer één lichaam samenstelling expert’ en de resultaten zeker spreken boekdelen.

Het boek is opgedeeld in 4 delen: de transformatie, training, voeding en supplementen plus een aantal ‘trucs’ voor de laatste fotoshoot. Er is een geruststellend en eenvoudige logica in de manier waarop het geregeld en gecommuniceerd, en dat is zowel motiverend en inspirerend. Het gewicht van de opleiding bestaat uit 46 trainingen verdeeld over 8 microcycles met verschillende trainingsdoelen (bijv. sterkte; hypertrofie). Het richt zich op het progressieve overload, wat resulteert in een kracht winsten en hypertrofie. Lage intensiteit cardio is hier vermeden, en in plaats van hoge intensiteit interval training (HIIT) is de voorkeur.

De interessante kant van zijn ethos komt uit in de voedings-deel; hij is in het algemeen voorstander van een low-carb -, matige-fat en hoog-eiwit dieet. Bijvoorbeeld als u houdt van een grote kom met een lage GI, "slow release" -complex carb pap in de ochtend, Mitchell denkt dat je wat vlees met een handvol noten in de plaats. Als de groenen en fruit bij elke maaltijd. Klinkt een beetje anders en een beetje extreem, maar de resultaten zijn extreem ook.

Het boek is een grondige en de moeite waard om te lezen, als om niets anders dan om hem onder te dompelen en u te informeren over andere kijk op gezondheid en fitness. Maar wees gewaarschuwd – dit is NIET een ‘get-rich-quick’ fitness-programma, en als je gaat om te proberen de 12-week body plan, het vereist de investering van veel van uw tijd en mentale energie. De training zet u door een zeer zware routine die zeker is om u te zien hijgend een puffen! Hetzelfde kan gezegd worden over de voeding – toewijding en veel van de planning zal moeten gaan. Ik zou ook zeggen dat het ook heel kostbaar, waaronder veel premie supplementen en meer rundvlees dan alle industriële zweedse koeien die ik ooit heb gezien! Als u een beginner bent, is het misschien moeilijk aan de stok met het – wilskracht en kosten-wijs – maar als je dit doet, de vruchten lijken significant. Één van beide manier, het is een geweldige, leerzame lezen dat je terug kunt komen naar de tijd en het weer, en die kunnen gewoon je motiveren om je training een beetje meer!

Tough Read 12 Week Plan Inspirational Mens Health Nick Mitchell Up Fitness On Toast Blog Faya-4Tough Read 12 Week Plan Inspirational Mens Health Nick Mitchell Up Fitness On Toast Blog Faya-5Tough Read 12 Week Plan Inspirational Mens Health Nick Mitchell Up Fitness On Toast Blog Faya-3
Het dragen van: Vitamine A by Amahlia Stevens, ‘Landingsbaan Wrap Maillot’

ALS U GRAAG DEZE POST, DAN ZOU U OOK GRAAG…

Importance of Water Square-1

WAAROM WATER DRINKEN!

Entertaining Fruit Platter square-1

LEUKE PLAAT

Foam Roller square-1

FOAM ROLLER STREKT

LuluLemon square-1

LULULEMON OUTFIT

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *