februari 19, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Vermoeidheid van de spieren, zonder gewichten ?!?

. Ik trainde op zonnige Primrose Hill vandaag (klik hier voor de foto ‘ s)! Als je net als mij, je houdt van de buitenlucht en niet altijd het gevoel alsof ik naar de sportschool, maar u wilt toch een goede training – eerst de volgende 3 verschillende trainingstechnieken, en bekijk dan mijn voorgestelde routine om de technieken te gebruiken, waarvoor geen gewichten! . STAP EEN – TECHNIEK: . 1) CONCENTRISCHE CONTRACTIES: EEN concentrische contractie plaatsvindt wanneer een spier samentrekt, ontwikkelt spanning en verkort. Wanneer je opstaat, de quadriceps verkorten en contract – dit is concentrische activiteit. 2) EXCENTRISCHE CONTRACTIES: Nu weer te gaan zitten; dat is een excentrische contractie (het tegenovergestelde), wanneer een spier samentrekt, ontwikkelt spanning en verlengt. Deze excentrische fase wordt vaak vergeten in de opleiding, omdat mensen veel tijd gestoken in het optillen van een gewicht, maar laat de zwaartekracht het werk doen wanneer het verlagen van het gewicht. Door het omarmen van excentrische activiteit, kunt u bij het transformeren van uw set en krijg zo veel meer uit. 3) STATISCHE CONTRACTIES: Statische contracties (ook wel isometrische contractie) als een spier samentrekt, ontwikkelt spanning, maar de lengte van de spier niet verandert. Bijvoorbeeld, de sit-up, als je stopt halverwege en blijven in die positie, dan alleen statische contracties zal plaatsvinden in de abs – voel je de vermoeidheid van de instelling in, maar er zal geen verlenging/verkorting. De combinatie van alle drie van het bovenstaande is de park-training heilige graal! Klik op ‘meer’ voor mijn voorgestelde routine… . STAP B – DE GECOMBINEERDE ROUTINE: . 1) DRUK OP DE-UPS: – Doe de helft van druk-up/full-druk-up/ of hef je benen van de grond met behulp van een bankje in het park. – een) Excentrische fase: Zo langzaam als je kunt, laat jezelf op de grond gedurende ten minste 3 seconden ingedrukt houden van een goede vorm. – b) Concentrische Fase: Dan langzaam til jezelf van de grond, weer zo langzaam als je kunt eventueel – doel ten minste 3 seconden ingedrukt. – c) Statische houding van: kom Dan terug naar beneden, stoppen midden weg en richt zich op het vasthouden van de positie minimaal 3 seconden in. – Toen na drie etappes toevoegen 10 druk kort op de ups. – Dat is 1 set. Een snelle break en ga dan voor de andere 2 sets onmiddellijk. Als dit te moeilijk is, doe stap 2 & 3 (hieronder) in tussen… . 2) SIT-UPS : – een) Excentrische fase: Zo langzaam als je kunt, laat jezelf op de grond ten minste 3 seconden ingedrukt houden van een goede vorm. – b) Concentrische Fase: Dan langzaam til jezelf van de grond, weer zo langzaam als je kunt eventueel – doel ten minste 3 seconden ingedrukt. – c) Statische houding van: kom Dan terug naar beneden, stoppen midden weg en richt zich op het vasthouden van de positie minimaal 3 seconden in. – Toen na drie etappes toevoegen 20 snelle situps. – Dat is 1 set. Een snelle break en ga dan voor de andere 2 sets. Als dit te moeilijk is, spring naar de volgende oefening in tussen… . 3) SQUATS: – een) Excentrische fase: Zo langzaam als je kunt, laat jezelf op de grond ten minste 3 seconden ingedrukt houden van een goede vorm. – b) Concentrische Fase: Dan langzaam til jezelf van de grond, weer zo langzaam als je kunt eventueel – doel ten minste 3 seconden ingedrukt. – c) Statische houding van: kom Dan terug naar beneden, stoppen midden weg en richt zich op het vasthouden van de positie minimaal 3 seconden in. – Toen na drie etappes toevoegen 15 quick squats. – Dat is 1 set. Een snelle break en ga dan voor de andere 2 sets. Als dit te moeilijk is, ga terug naar de pers-ups / sit-ups in tussen. .

Ik koos voor benen, borst en abs voor dit routine, maar het concept werkt voor alle spiergroepen. Ik hoop dat jullie dit nuttig vinden volgende keer dat je in het park en wil het verhogen van de intensiteit van uw training. Faya :)

Park-20 Park-19 Park-18 Park-15 Park-14 Park-13 Park-11 Park-10 Park-9 Park-8

Park-3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *