januari 10, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Vind uw benen

.

Ik zie het de hele tijd mensen in de sportschool die colossally gebeeldhouwde bovenlichaam en mini kip-benen. Niet alleen ziet dit er absoluut belachelijk (geen symmetrie welke reden dan ook), maar niet aan het trainen van je benen is een fysiologische fout. Ja, het is waar dat de bilspieren zijn de grootste spieren in het lichaam, maar de grootste spiergroep in het lichaam, overslaan van je benen gewoon niet doen! Ik ben niet van plan om te praten over de spieren train je in deze post, liever mijn redenen voor de opleiding van hen in de eerste plaats:

1) Naast de cosmetische reden van het maken van lichaam-symmetrie, de benen zijn de moeite waard te houden van airconditioning (iets wat je lichaam zal je dankbaar zijn voor als het rijpt). Krachttraining van de benen van het bot stimuleert re-verkalking, verbetert de pees en ligament duurzaamheid en verbetert de algehele gezamenlijke versterking.
2) Grotere spieren stimuleren van het metabolisme en het verbranden van meer calorieën, dus benen kunnen daarom mogelijk branden met het hoogste aantal calorieën in rust. De meeste serieuze bodybuilders lijken te geloven dat een 30min been sessie zal branden overal van 500-1000 calorieën, afhankelijk van de intensiteit (25-50% van uw aanbevolen dagelijkse calorie-inname!). Ook veel van cardiovasculaire oefening gaat met behulp van je benen dus door een verhoging van de sterkte en/of omvang, die u zullen helpen om brandstof uw workout, terwijl het verbranden van meer calorieën!!
3) de grootste spiergroep in het lichaam, het trainen van je benen stimuleert het vrijkomen van natuurlijke testosteron en andere groei-hormonen, het bevorderen van de algehele kracht en massa in uw hele lichaam, niet alleen de benen.
4) En tot slot is het goed om uw lichaam te raden. Door het trainen van je benen, het zal nog een andere belangrijke wijziging aan uw regeling, het stimuleren van een optimale spier-aanpassing en groei.

.

Klik hier voor foto ‘ s en beschrijvingen voor een deel van het been sessie heb ik eerder vandaag… Faya x

A) Barbell Squats doelen die niet alleen uw benen, maar ook je buikspieren, als ze aan het stabiliseren van het gewicht tijdens de squat. 10 reps in 4 sets.

B) Dode liften in het bijzonder het werk van uw onderrug, hamstrings en bilspieren. Arm kracht is nodig om grip en til het zware gewicht. Vorm is volgens de foto ‘ s hieronder. 10 reps in 4 sets.

C) Calf raises – probeer de smith machine, volgens mijn afbeelding hieronder. 10 reps in 4 sets.

D) Vloeren Leg Press – opnieuw, met behulp van de Smith-Machine, zoals hieronder… 10 reps in 4 sets.


Houd de intensiteit omhoog (zoals hieronder :) ) !!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *