Voordelen van een sterk skelet!

Fitness On Toast Faya _ Regenerate _ Blog Post-5Ieder van ons zal onvermijdelijk lijden aan een natuurlijke afbraak van het bot dichtheid als we ouder worden; als ze zijn zich bewust van dit, is het ook mogelijk om een aantal mooie slimme maatregelen ter versterking van onze skeletten van nu, die goed passen naast onze normale dagelijkse fitness-doelen te bereiken. Dit bericht de highlights mijn top 5 manieren om te oefenen en voor jezelf zorgen om het bevorderen van sterke botten; wat kunnen we eten en wat we kunnen vermijden om te helpen met het bouwen van een sterk skelet, dat gaat ons door het leven!

1) EET GOEDDit is niet alleen voor botten en tanden, maar ook voor bredere gezondheid. Het lichaam is in een voortdurende proces van zelf-vernieuwing, is voortdurend wordt karnen uit nieuw bot, spier, bloed, huid enz. Ik geloof dat wat we in het bepaalt de kwaliteit van de wederopbouw. Voedingsmiddelen die rijk zijn aan enkelvoudige suikers – snoepgoed en frisdrank bijvoorbeeld – niet alleen het bevorderen van email-busting tandbederf, kunnen ze remmen ook het lichaam niet in staat om te absorberen de bot-vriendelijke calcium je consumeren als de uitputting van uw leveringen van fosfor, beide van die onrechtmatig de vermindering van de botdichtheid. Hetzelfde geldt voor zoute voedingsmiddelen die leiden tot calcium verloren gaan via de nieren. Zelfs als er weinig wordt geconsumeerd, is het lichaam onderhoudt calciumgehalte in het bloed door het ondermijnt het rechtstreeks van de beenderen, dus voor de meeste medische commentatoren suggereren nemen in c. 1200mg van calcium per dag op grond van een algemene regel van de duim, die kan worden gevraagd van (uiteraard) melk, yoghurt en kaas, maar ook meer verrassend, boerenkool, broccoli, zalm en sardines – nietjes op de Fitness Op Toast recept pagina ‘ s! GAPFitness On Toast Faya _ Regenerate _ Blog Post-62) MINDER DRINKENRegelmatig blitzing de aanbevolen alcohol beperkt is nutteloos voor de meeste lichaamsfuncties, maar heeft ook een direct effect op het verminderen van uw botmassa. Naast de verhoogde kans van rondlopen en vallen op breuk ledematen, grote hoeveelheden alcohol kan giftig zijn voor ‘osteoblasten’ https://en.wikipedia.org/wiki/Osteoblast (de cellen die het samenstellen van nieuw bot). Bovendien, andere soorten drinken kan het niet helpen, omdat te veel cafeïne is ook gedacht aan leach calcium uit de botten en dus vermindering van hun kracht, evenals het veroorzaken lelijke vlekken op de tanden glazuur van de degradatie – het verminderen van de hoeveelheid cafeïne dagelijks moet het werk doen! Ook vruchtensappen geconsumeerd door middel van de rietjes moeten helpen verminderen het bedrag van verval. GAP3) OEFENING CORRECTBeweging en zachte impact kunnen helpen bij de opbouw van sterke botten, evenals alle dragende activiteit dat maakt ons werk tegen de zwaartekracht in! Gelukkig dat betrekking heeft op een groot aantal actieve bezigheden, maar sommige van de meest algemeen erkende vormen zijn:

  • overslaan
  • power walking
  • dansen
  • wandelen
  • traplopen
  • tennis
  • joggen
  • aerobics / boxercise / circuit training
  • het gewicht van de opleiding

De schoonheid van het bovenstaande is dat uw gemiddelde dag in het kantoor zou dicteren regelmatig klimmen 4 vluchten van de trap (in plaats van de lift), en op 15 minuten lopen in de stad op te halen van uw lunch (neem de extra 10 minuten, waarom niet). Dan als je in staat bent te beheren 10-15 minuten van het overslaan van thuis elke nacht, je bent echt te raken dat ’30 minuten per dag’ activiteit doel!

Fitness On Toast Faya _ Regenerate _ Blog Post-44) VITAMINE DEssentieel om te helpen het lichaam te absorberen de calcium-je bent consumeren via dieet. Het is moeilijk te synthetiseren, en is grotendeels geproduceerd wanneer de huid blootgesteld wordt aan daglicht, en nog meer in direct zonlicht. Er is een waarneembare stemming effect ook, die helpt bij het versterken van het algehele gevoel van welzijn! GAP5) TANDHEELKUNDIGE ZORGDit is super belangrijk voor mij; opgroeien in Zweden, er is een echte focus op de mondhygiëne, als onderdeel van de nationale identiteit bijna! Een goede toothcare regime zal helpen om deze blootgesteld pleinen van het bot in de goede volgorde voor het leven. GAPFitness On Toast Faya _ Regenerate _ Blog Post