februari 17, 2017 / by AlikJey / Fitness / No Comments

Wake up uw billen !

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-18

Zittend bij het bureau voor, uur na uur, dag na dag, maand na maand, jaar na jaar (etc): de billen lui geworden en dat luiheid verbindingen! Het lichaam past zich aan, aan veel minder afhankelijk van de conditie van de spieren en gewrichten gevonden in de onderkant van het lichaam, wat uiteindelijk leidt tot spierafbraak (verzwakking van de spieren) en verlengd, geremd bilspieren. Deze post gaat over hoe om te re-activeren van de slaapstand derrière met een simpele maar effectieve routine, schot op de prachtige fitnessruimte in Coworth Park…

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-4Zittende Werknemer Syndroom, ik ben gedoopt, doet niet alleen afbreuk doen aan de billen, maar kan ook leiden tot de overige delen van het lichaam te lijden – het in het spel brengt, alles van ‘HET band-syndroom’ te ‘plantaire fasciitis’, strak in de heup flexoren, knie-problemen, gecomprimeerde schijven, pijn in de rug, en zelfs een slechte houding kan worden teruggekoppeld aan de billen. Zelfs als u geen last van pijn in de rug maar zitten voor lange uren, geremd bilspieren, kan een negatieve invloed hebben op de resultaten van je training, en kan ertoe leiden dat je op een hoger risico van letsel tijdens uw sessie.

De bilspieren zijn de grootste spieren in het lichaam (buiten de buik); ze bestaan uit de Gluteus Maximus en Gluteues Minimus (zowel verantwoordelijk voor hip extension, femorale exorotatie en abductie & knie stabilisatie). Sterke bilspieren helpen u sneller, hoger springen, of til zwaarder; dit zijn allemaal functies die ons helpen om te gaan over ons dagelijks handelen zonder na te denken of zorgen over.

Als ik vraag cliënten te ‘activeren hun billen’, soms is dat lastig. De bilspieren zijn slaap zo lang en dus het maken van een verbinding, schieten ze kan het moeilijker dan het klinkt. Als u problemen ondervindt bij het inschakelen van uw billen, geven de volgende oefeningen gaan, en overweeg ze in je routine. Terwijl we allemaal weten dat deadlifts, squats etc. zijn fantastisch voor het richten van de bilspieren, ze zijn groot samengestelde beweging en proberen een paar van deze, soms alleen met behulp van je eigen lichaamsgewicht en een hoge rep kan helpen bij het opsporen van de bilspieren en activeren hen verder voordat je jouw sessie opstart. Sommige oefeningen vind ik bijzonder nuttig zijn:

1) Single-leg deadlift (geen gewicht) – per foto hieronder

1. Start door het balanceren op één been, het houden van het licht gebogen. 2. Zwenkbare vanuit de heup, buigen van de knie achter u en start het verlagen van uw bovenlichaam in de richting van de vloer. Zorg ervoor dat uw wervelkolom neutraal en de belangstelling van uw abs. 3. Langzaam terug naar de beginpositie.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-11

2) Hip boegschroeven (met of zonder gewicht) – volgens foto ‘ s hieronder.

1. Start door op de grond zitten met je rug tegen de bank. 2. Plaats een halter recht boven je heupen. Wellicht wil je gebruik maken van een halter pad te verminderen van het ongemak dat u voelt zich misschien van de bar. 3. Gestart door omhoog te duwen door middel van uw voeten. Uw heupen op het uitbreiden van uw heupen verticaal door de bar. 4. Het gewicht moet worden ondersteund door uw schouders en tenen. Knijp je billen op de top. Vervolgens langzaam terugkeert naar de beginpositie.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-18
Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-19

3) Een been verhogen

1. Start door het liggen op de mat, met gebogen knieën. Zorg ervoor dat je niet een boog van je rug en in plaats daarvan druk je onderrug in de mat. 2. Til een been uit de grond, naar beneden te duwen door de andere voet. 3. Als je zo ver uitgebreid mogelijk, pauzeren en langzaam terug naar de beginpositie. Laat je been raakt de grond of niet.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-16

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-17

4) zijligging been omhoog (per hieronder twee afbeeldingen)

1. Start door liggend op je zij op de mat. Rest je arm op de vloer.
2. Met gebogen of rechte poten verhogen en zo ver als ze kunnen gaan en dan terug naar de beginpositie. Coworth Park - Womens Health-2Coworth Park - Womens Health

5) Pistol Squats (ik vind dit een vrij moeilijk, dus excuses voor het niet ter illustratie van de perfecte vorm!)

N. B. als dit uw eerste keer is, probeer te gaan zitten op een lage bank bij het doen van de oefening. Gaan zo laag als je kunt beheren dwingt je te isoleren van de spier en kan u helpen met eventuele onevenwichtigheden.Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-8

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-7

6) ACHTERSTE BEEN VERHOOGT (zoals hieronder twee foto ‘ s).

1. Start door knielde op handen en voeten met je handen direct onder je schouders, zodat het niet aan de lock-out van uw ellebogen, en het houden van uw knieën in lijn met je heupen.

2. Zorg ervoor dat trek je buik naar je rug, het betrekken van uw buikspieren, het handhaven van een neutrale wervelkolom (vermijden overspannen of doorzakken).

3. Nu strek je linkerbeen en verhogen zo hoog als je kunt. Houd ingedrukt aan het einde, knijp je billen, en keer terug naar de beginpositie.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-13Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-12

7) SWISS BALL BRUG – per hieronder twee foto ‘ s.

Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-9Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-10Fitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh HoodieFitness On Toast Faya Blog Girl Healthy Exercise Workout Gym Training Train Fashion OOTD Hey Jo Leggings Activewear Luxury Coworth Park Dorchester Hotel Lucas Hugh Hoodie-5Coworth Park - Womens Health-4______________________
IK WAS HET DRAGEN VAN:

Broek, Hé Yo, (in ‘Oceaan’) http://hey-jo.co/shop/?product=cassini-ocean Jas, Lucas Hugh, http://www.lucashugh.com/shop/jackets/pinstripe-rainshell-jacket.html Top, Nee Schudden, http://www.nojiggle.co.uk/product/lola_top/ Trainer, Custom-made Nike Air, http://store.nike.com/gb/en_gb/pw/womens-air-max-shoes/7ptZb8dZoi3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *